quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Neequote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
hoop je door deze tt in haar broekje te komen?
Ghehe, ik ook. Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.quote:Op maandag 16 december 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Erg verrot geslapen vannacht
quote:Op maandag 16 december 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.![]()
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.quote:
Wel beetje roze haar.quote:
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)quote:Op maandag 16 december 2013 02:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)
De hond is zo liefquote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |