Inhoudelijk echt een hele fijne phone. Maar ik vind 'm net iets te groot (hoewel het al één van de kleinere isquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat denken mensen er nu over nu ze hem al enkele maanden in gebruik hebben? Ik overweeg er ook 1 te bestellen. Via amazon bestellen gaat ook vlekkeloos?
Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 06:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.
Vergeleken met mijn S3 is hij ook nog eens een stuk sneller en handzamer, ik vind het een ideaal dingetje.
Dan zou ik toch eens kijken met better battery stats (oid) waar die drain vandaan komt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 06:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaar
Je kan hem vervangen als je dit zou willen, accu zit vast met een simpel clip systeem wat makkelijk los te halen is als je de achterkant van de mobiel af haalt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
Gezien de ervaringen van de rest van de moto g gebruikers zou je haast zeggen van wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef Hipstert het volgende:
Minder dan een dag je accu kunnen gebruiken is niet echt normaal te noemen... Valt dit niet onder je garantie van een deugdelijk product?
Je moet de 4G hebben. Ik verwacht dat 3G op termijn gaat verdwijnen, en 4G is toch de toekomst. Tenzij je iedere 1-2 jaar een nieuwe telefoon koopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef Erwa het volgende:
Hoi,
Ik denk erover een moto g te kopen, maar er zijn nu een heel aantal modellen op de markt. Ik weet dus niet echt welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een moto g 4g, niet vanwege 4g, maar vanwege het microsd slot. De moto g 2nd gen heeft dat natuurlijk ook, maar ik heb gelezen dat die niet een heel goede batterij heeft en geen goede resolutie. Of toch beter de 2013 versie met 16 gb omdat die goedkoper is en toch 16gb?
Nu mijn vraag: Welke moto g raden jullie me aan?
Erwa
zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef Erwa het volgende:
Oké, dank je voor de snelle reactie, dan denk ik dat die het wordt.
Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zou ik ook doen.
Mijn 1st gen draait na een jaar nog steeds als een zonnetje. Dat kan ik van mn eerdere foons niet zeggen! Volgende wordt weer een Motorola. Er komt een nieuwe Moto G aan, dus misschien wil je daar nog op wachten? Of wellicht is zn nog goedkopere broertje Moto E interessant?
moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Erwa het volgende:
[..]
Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.
Ik neem aan dat je de 2015 moto g 4g bedoelt, die staat op de Braziliaanse site van Motorola voor omgerekend 280 euro, dat vind ik toch vrij duur in vergelijking met andere motorola'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.
Vreemd. ik heb 5.0.2. al een paar weken draaien en haal er (incl location services & bluetooth) een standby mee van 2 dagen.)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.
..
Heb je een Moto G 2013 versie, en heb je de update via OTA binnen gekregen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.
Mijn nexus 7 (1st gen) met lollipop reageert amper meer.
Issue Motorola met Andriod 4:
- Na tijdje was het scherm niet meer goed in sync met het touch gedeelte. Alleen een reboot loste dit op.
Opvallend hoeveel mensen melden dat die batterij van de iPhone t.o.v. andere soortgelijke telefoons zwak is. En nog blijven die 'hipsters'die iPhone kopen vanwege....het logo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben er na ongeveer een half jaar ook nog zeer tevreden mee. Performance blijft super, batterij gaat lang mee (zit 's avonds vaak nog op rond de 60%). Heb vanuit mijn werk er een iPhone 5 naast maar heb liever de Moto G
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |