abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136121295
Mooie prijs bij de mediamarkt!

Ik koop er deze week nog 1 voor mezelf of de Nexus 5, ook een mooie prijs.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:33:57 #52
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136178154
182 voor de 16 GB idd :Y (sowieso via de webshop, prijs kan wel verschillen per filiaal en niet elk filiaal heeft de 16 GB).

Ik ben nog steeds tevreden. Was deze week even wat minder tevreden ivm snel leeglopende accu, maar nu zit 'ie na 12 uur van de lader op 80%, dus je hoort mij niet meer klagen ;) Wel even een appje geïnstalleerd om de battery stats te bekijken voor het geval 'ie weer snel leegloopt...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_140964471
Wat denken mensen er nu over nu ze hem al enkele maanden in gebruik hebben? Ik overweeg er ook 1 te bestellen. Via amazon bestellen gaat ook vlekkeloos?
jeuk aan mn zak..
pi_140964845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat denken mensen er nu over nu ze hem al enkele maanden in gebruik hebben? Ik overweeg er ook 1 te bestellen. Via amazon bestellen gaat ook vlekkeloos?
Inhoudelijk echt een hele fijne phone. Maar ik vind 'm net iets te groot (hoewel het al één van de kleinere is :'))
Somebody that I used to know
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:38:47 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_140977738
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
And eternity in an hour.
pi_140979936
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.
Vergeleken met mijn S3 is hij ook nog eens een stuk sneller en handzamer, ik vind het een ideaal dingetje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 juni 2014 @ 06:53:45 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_140980024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 06:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.
Vergeleken met mijn S3 is hij ook nog eens een stuk sneller en handzamer, ik vind het een ideaal dingetje.
geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaar :P
And eternity in an hour.
pi_140980426
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 06:53 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaar :P
Dan zou ik toch eens kijken met better battery stats (oid) waar die drain vandaan komt.
Had het probleem wel toen ik slecht bereik had en/of een instabiele wifi, dat zuipt je batterij leeg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140980735
Ik ben er na ongeveer een half jaar ook nog zeer tevreden mee. Performance blijft super, batterij gaat lang mee (zit 's avonds vaak nog op rond de 60%). Heb vanuit mijn werk er een iPhone 5 naast maar heb liever de Moto G :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 12 juni 2014 @ 17:11:41 #60
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_140995601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Je kan hem vervangen als je dit zou willen, accu zit vast met een simpel clip systeem wat makkelijk los te halen is als je de achterkant van de mobiel af haalt.
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
  donderdag 12 juni 2014 @ 18:47:39 #61
422320 Hipstert
Life is short. Buy the bag
pi_140998024
Minder dan een dag je accu kunnen gebruiken is niet echt normaal te noemen... Valt dit niet onder je garantie van een deugdelijk product?
pi_140998626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef Hipstert het volgende:
Minder dan een dag je accu kunnen gebruiken is niet echt normaal te noemen... Valt dit niet onder je garantie van een deugdelijk product?
Gezien de ervaringen van de rest van de moto g gebruikers zou je haast zeggen van wel.
Bij mijn S3 daarentegen ben ik al blij als ik 12 uur haal, maar dat is normaal voor dat ding :')
pi_149541923
Hoi,

Ik denk erover een moto g te kopen, maar er zijn nu een heel aantal modellen op de markt. Ik weet dus niet echt welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een moto g 4g, niet vanwege 4g, maar vanwege het microsd slot. De moto g 2nd gen heeft dat natuurlijk ook, maar ik heb gelezen dat die niet een heel goede batterij heeft en geen goede resolutie. Of toch beter de 2013 versie met 16 gb omdat die goedkoper is en toch 16gb?

Nu mijn vraag: Welke moto g raden jullie me aan?

Erwa
pi_149542220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef Erwa het volgende:
Hoi,

Ik denk erover een moto g te kopen, maar er zijn nu een heel aantal modellen op de markt. Ik weet dus niet echt welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een moto g 4g, niet vanwege 4g, maar vanwege het microsd slot. De moto g 2nd gen heeft dat natuurlijk ook, maar ik heb gelezen dat die niet een heel goede batterij heeft en geen goede resolutie. Of toch beter de 2013 versie met 16 gb omdat die goedkoper is en toch 16gb?

Nu mijn vraag: Welke moto g raden jullie me aan?

Erwa
Je moet de 4G hebben. Ik verwacht dat 3G op termijn gaat verdwijnen, en 4G is toch de toekomst. Tenzij je iedere 1-2 jaar een nieuwe telefoon koopt.
pi_149542333
Oké, dank je voor de snelle reactie, dan denk ik dat die het wordt.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:09:11 #66
401956 _Dido_
Remember me!
pi_149543708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef Erwa het volgende:
Oké, dank je voor de snelle reactie, dan denk ik dat die het wordt.
zou ik ook doen.

Mijn 1st gen draait na een jaar nog steeds als een zonnetje. Dat kan ik van mn eerdere foons niet zeggen! Volgende wordt weer een Motorola. Er komt een nieuwe Moto G aan, dus misschien wil je daar nog op wachten? Of wellicht is zn nog goedkopere broertje Moto E interessant?
And eternity in an hour.
pi_149543912
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

zou ik ook doen.

Mijn 1st gen draait na een jaar nog steeds als een zonnetje. Dat kan ik van mn eerdere foons niet zeggen! Volgende wordt weer een Motorola. Er komt een nieuwe Moto G aan, dus misschien wil je daar nog op wachten? Of wellicht is zn nog goedkopere broertje Moto E interessant?
Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:25:55 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_149544130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Erwa het volgende:

[..]

Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.
moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.
And eternity in an hour.
pi_149544487
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.
Ik neem aan dat je de 2015 moto g 4g bedoelt, die staat op de Braziliaanse site van Motorola voor omgerekend 280 euro, dat vind ik toch vrij duur in vergelijking met andere motorola's
pi_149554614
Ik wil mijn lollipop update voor mijn 1st gen Moto G verdorie. :P Na bijna een jaar nog steeds zeer tevreden mee. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 februari 2015 @ 12:46:02 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_149723073
Ik heb de update ook nog steeds niet.
And eternity in an hour.
pi_149751607
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.

Mijn nexus 7 (1st gen) met lollipop reageert amper meer.

Issue Motorola met Andriod 4:
- Na tijdje was het scherm niet meer goed in sync met het touch gedeelte. Alleen een reboot loste dit op.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2015 08:51:10 ]
pi_149752319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.
..
Vreemd. ik heb 5.0.2. al een paar weken draaien en haal er (incl location services & bluetooth) een standby mee van 2 dagen.)
pi_149753907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:

Mijn nexus 7 (1st gen) met lollipop reageert amper meer.

Issue Motorola met Andriod 4:
- Na tijdje was het scherm niet meer goed in sync met het touch gedeelte. Alleen een reboot loste dit op.
Heb je een Moto G 2013 versie, en heb je de update via OTA binnen gekregen?
pi_149754813
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben er na ongeveer een half jaar ook nog zeer tevreden mee. Performance blijft super, batterij gaat lang mee (zit 's avonds vaak nog op rond de 60%). Heb vanuit mijn werk er een iPhone 5 naast maar heb liever de Moto G :)
Opvallend hoeveel mensen melden dat die batterij van de iPhone t.o.v. andere soortgelijke telefoons zwak is. En nog blijven die 'hipsters'die iPhone kopen vanwege....het logo. |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')