Dat doet de regering gewoon. Genoeg Christelijke strijders maar om een of andere reden denken sommige hier dat die niet bestaan.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar niemand levert wapens aan de christenen he. Daarom kunnen ze geen eigen milities vormen.
Waarom worden ze dan massaal afgeslacht.quote:Op maandag 16 december 2013 18:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat doet de regering gewoon. Genoeg Christelijke strijders maar om een of andere reden denken sommige hier dat die niet bestaan.
Sinds wanneer heb jij een genuanceerde mening dan?quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar niemand levert wapens aan de christenen he. Daarom kunnen ze geen eigen milities vormen.
Omdat het leger/NDF daar werd teruggedreven?quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan massaal afgeslacht.
Wie Christenen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef IPA35 het volgende:
Hadden ze maar de leer van Mr. Wahhab moeten accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wie Christenen.
Hadden wij Koerden maar de leer van Mr.Wahab gevolgd, omdat we dan allang al een eigen Groot-Koerdistan hadden en dan vreesden de Mongolen(Turken), Zandnegers(Arabieren) en drugsdealers(Perzen) voor hun leven als ze ons (Koerden) zagen.Punt is dat Koerdische strijders een stel halay dansende vrouwtjes zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de leer van Wahhab hadden jullie zelfs dat niet eens."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Ja ik ben de Jihadistische en Pan-Koerdisch-Nationalistische internetmujahid (internetstrijder hier).quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een genuanceerde mening dan?
Jij bent toch die internet-Jihadist hierzo? De Koerdische internet strijder !
Nee maar dan hadden wij allang al een eigen staat en hadden we de Perzen, Arabieren en Turken verdreven.quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Punt is dat Koerdische strijders een stel halay dansende vrouwtjes zijn...
Met de leer van Wahhab hadden jullie zelfs dat niet eens.
Aiit, een ekte ekte...quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja ik ben de Jihadistische en Pan-Koerdisch-Nationalistische internetmujahid (internetstrijder hier).
Ik volg de leer van Mr.Wahab en Mullah Mustafa Barzani.
Op welke reactie bedoel je.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef expans het volgende:
Het ergste is nog dat ondanks al z'n smileys er vast een kern van waarheid in schuilt
Op zo een leeftijd al fucked up zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef expans het volgende:
Het ergste is nog dat ondanks al z'n smileys er vast een kern van waarheid in schuilt
Dat is alleen nu niet zo. En jullie zullen altijd de slaafjes zijn van de perzen, Arabieren en Turken !quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee maar dan hadden wij allang al een eigen staat en hadden we de Perzen, Arabieren en Turken verdreven.![]()
![]()
Ja man box man vette Eastpak man.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aiit, een ekte ekte...
Box man.
Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is alleen nu niet zo. En jullie zullen altijd de slaafjes zijn van de perzen, Arabieren en Turken !
Eastpak?quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja man box man vette Eastpak man.
Ga niet haten vriendquote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eastpak?
Wat ben jij voor nerd dan?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.
Amputeer gelijk je brein danquote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.
Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eastpak?
Wat ben jij voor nerd dan?
Oke, Koerd.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.
(Toen ik nog niet in deze forum zat).
Deze forum, ah zemmel.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.
(Toen ik nog niet in deze forum zat).
Ahh, als je jong bent denk je simpel over dingen en bekijk je het van een kant. Pas als je wat persoonlijke ontwikkeling doormaakt kan je het wat rationeel bekijken.quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Op zo een leeftijd al fucked up zijn.
Baklava, hoe denken jouw ouders over deze kwestie?
Die kaart klopt niet daar staan dingen op die helemaal niet bestaan.quote:
Persoonlijke ontwikkeling heeft geen moer met rationaliteit te maken en leeftijd heeft ook niets met simplisme te maken.quote:Op maandag 16 december 2013 19:05 schreef expans het volgende:
[..]
Ahh, als je jong bent denk je simpel over dingen en bekijk je het van een kant. Pas als je wat persoonlijke ontwikkeling doormaakt kan je het wat rationeel bekijken.
Symboliek jochie...quote:Op maandag 16 december 2013 19:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die kaart klopt niet daar staan dingen op die helemaal niet bestaan.
USSR? Israël? België?
Zelfgemaakte kaartjes, hoe schattig....quote:Op maandag 16 december 2013 19:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Biji Kurdistan.
Dat je echt denkt dat ik een Salafist ben = triestheidXquote:Op maandag 16 december 2013 19:05 schreef expans het volgende:
[..]
Ahh, als je jong bent denk je simpel over dingen en bekijk je het van een kant. Pas als je wat persoonlijke ontwikkeling doormaakt kan je het wat rationeel bekijken.
De Koerden in Iskenderum kun je verdelen in twee groepen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:08 schreef IPA35 het volgende:
Baklava, vertel me meer over de Koerden in Iskenderoun en Khuzestan...
http://www.syrianperspect(...)ber-16-2013-fsa.htmlquote:Zahraa Town: North of 'Anadaan, 61 counted rat carcasses of the Liwaa' Al-Tawheed and ISIS as they tried to attack the HQ of the Syrian Air Force Intelligence Agency. The rats were killed by 2 MiG25s which strafed them mercilessly as soon as word came from SAFI that they were about to be attacked. The response was swift and lethal. This is not a hospitable environment for rodents. The town is mostly Shi'i and extremely loyal to the government. In fact, according to Wael, the initial alerts came from citizens who spotted the concentration of rodents east of the town.
---
SAA has successfully expanded the route to Aleppo by freeing 7 more villages on the Khaansser - Salamiyya Highway south of Salamiyya.
---
Al-Layramoon: HUGE ADVANCE REPORTED FOR SAA IN THIS AREA AFTER 19 RATS WERE KILLED INSIDE A BUILDING USED AS A C&C NEAR THE PAINT FACTORY. The rodents are all foreigners with some being identified as Turkish. We have no list yet. This may be the beginning of the end for the rodents in northern Aleppo and the start of the 'Anadaan Campaign. This is OPERATION CANOPUS STAR.
---
Industrial Zone to the South: At the factories plundered by Turk-thieves, a huge weapons depot was uncovered and seized. Millions of dollars worth of weapons purchased by the Saudi apes.
---
'ADRAA: CONFIRMED HUGE LOSSES TO SAUDI RATS.
---
DAYR EL-ZOR:
THE ISIS (ISLAMIC STATE IN IRAQ AND SYRIA) DECLARED THIS DAY THE "BATTLE OF CHARITY". WILL THE SAINTS SPARE US? It was intended to include 2 suicide operations: the first was to attack the Saa'iqa (Lighting Bolt) Base and the second was to target the "'Ayyaash Outpost". Instead, what happened was a complete surprise to the rats. The first attack was not only repulsed - even the suicide driver did not get within a hundred yards of the base - but the vermin found themselves totally surrounded by very battle-hardened Palestinian and Syrian commandos from the base. Drone surveillance showed the ISIS (mostly Saudi and Moroccan idiots) coming together in the east. When the massacre was over, Saa'iqa commandos counted 129 dead rats around the base perimeter
Dus over 50 jaar komt "Groot-Koerdistan" ook naar Rotterdam?quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De Koerden in Iskenderum kun je verdelen in twee groepen.
1. Koerden in Hatay die verarabiseerd of verturkst zijn.
2. Koerdische immigranten die Koerdisch spreken.
Er zijn de laatste jaren steeds meer Koerden naar Hatay(incl, Iskenderum) en Adana verhuisd. Waardoor het langzamerhand een Koerdische meerderheid begint te krijgen. En dan wordt het onderdeel van het toekomstige Groot-Koerdistan.
Khuzestan heeft olie en een goede haven naar de Koerdische Golf (officiele naam perzische golf).
Dus dat gebied moeten we ook in handen krijgen.![]()
Ja en ook naar Den Haag waar twee complete Koerdenwijken zijn (Schilderswijk en Transvaal).quote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus over 50 jaar komt "Groot-Koerdistan" ook naar Rotterdam?
Dus dat worden exclaves van "Groot-Koerdistan"? Uitkijken nu hè, Europeanen vinden zichzelf dan wel zo beschaafd, maar 40-45 bijvoorbeeld laat zien dat dit maar een dun laagje vernis is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en ook naar Den Haag waar twee complete Koerdenwijken zijn (Schilderswijk en Transvaal).
Kun je wat duidelijker maken wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus dat worden exclaves van "Groot-Koerdistan"? Uitkijken nu hè, Europeanen vinden zichzelf dan wel zo beschaafd, maar 40-45 bijvoorbeeld laat zien dat dit maar een dun laagje vernis is.
quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Er zijn de laatste jaren steeds meer Koerden naar Hatay(incl, Iskenderum) en Adana verhuisd. Waardoor het langzamerhand een Koerdische meerderheid begint te krijgen. En dan wordt het onderdeel van het toekomstige Groot-Koerdistan.
Khuzestan heeft olie en een goede haven naar de Koerdische Golf (officiele naam perzische golf).
Dat de Europeanen keihard terugvechten als de Koerden ook maar het lef hebben op een soort imperium te willen opzetten lijkt mij meer dan logisch.quote:Op maandag 16 december 2013 19:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus dat worden exclaves van "Groot-Koerdistan"? Uitkijken nu hè, Europeanen vinden zichzelf dan wel zo beschaafd, maar 40-45 bijvoorbeeld laat zien dat dit maar een dun laagje vernis is.
Ja maar dit gaat nergens over.quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en. Je praat toch ook vaak over Koerden.
Koerdische meerderheid in Adana?quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hu je woont toch niet in Adana. Of ga je elke vakantie ofzo daar naar toe.quote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Koerdische meerderheid in Adana?
Zaterdag ben ik er weer, zal ze voor je tellen.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Baklava95 het volgende:
why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |