de 6 is een tourer, geen sportauto.quote:Op zondag 15 december 2013 16:45 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik ben ook aan het kijken voor een 335 cabrio, maar dat zal dan mijn 3e 3-serie worden. De basis van de 3-serie is gewoon goed, de 6-serie schreeuwt om hem dikker te maken voordat hij mooi zal worden.
Andere opties zijn de Corvette C6, of de Porsche Boxster.
Ik vind BMW een mooi merk, maar dit model heeft mij nooit kunnen bekorenquote:Op zondag 15 december 2013 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel man! Alleen moet je zo'n wagen niet te patserig maken met te grote velgen, geblindeerde ruiten etc. In deze klasse vind ik de Mercedes CLS en Audi A7 overigens nog wel iets mooier.
Ik ben het wel met je eens, hij moet ook nog eens voor mijn zaak staan waar alle klanten voorbij moeten lopen. Dan is een 3-serie zonder cijfertjes op de achterklep toch wat netter.quote:Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind BMW een mooi merk, maar dit model heeft mij nooit kunnen bekoren
Het oog echt TE fout, zelfs in de minst patserige uitvoering
Dat wil TS niet horen denk ik, want op mijn post reageert 'ie ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef vannelle het volgende:
Dan zou ik ook vragen of je een fatsoenlijk dak kan krijgen, die op je foto lijkt meer op een kapotte paraplu.
Wil je sneller of groter rijden?quote:Op zondag 15 december 2013 18:37 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, hij moet ook nog eens voor mijn zaak staan waar alle klanten voorbij moeten lopen. Dan is een 3-serie zonder cijfertjes op de achterklep toch wat netter.
Dan is waarschijnlijk de keuze al gemaakt.quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wil TS niet horen denk ik, want op mijn post reageert 'ie ook niet
Oh ik had de vraag over een hardtop of een ander model softtop niet serieus genomen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wil TS niet horen denk ik, want op mijn post reageert 'ie ook niet
Zeker niet kleiner of trager... ik wil altijd weer iets meer.quote:Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wil je sneller of groter rijden?
Anders M3 cabrio?
Misschien de E92 cabrio? Dat is geen foute bak ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Zeker niet kleiner of trager... ik wil altijd weer iets meer.
Ja, dat is altijd een goed alternatief en een model wat ik niet zo snel beu ben.quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Misschien de E92 cabrio? Dat is geen foute bak ofzo.
Was wél serieus, ziet er gewoon niet uit (op die foto). Zou ik in die prijsklasse niet mee rond willen rijden. Ik zeg ook nergens dat een stoffen dak niet zou voldoen, maar iets wat 75% van het jaar (meer zelfs denk ik) het beeld van je auto bepaalt, mag er toch wel een beetje gelikter uit zien voor dat geld.quote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Oh ik had de vraag over een hardtop of een ander model softtop niet serieus genomen.
Maar nee, beide is niet mogelijk. Is bij een gevoerd dak ook helemaal niet nodig, het dak van mijn E46 is ook net of je een staal dak hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef trommelkoek het volgende:
Een Corvette C6 is prachtig, alleen meer plastic dan auto...
Ja, en hierheen halen is gratis, en de douane doet helemaal niet moeilijk over BPM enzo.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
Voordeel van een Corvette is wel dat je er een gratis US vakantie bij krijgt.
Van de winst die het scheelt om 'm daaro te halen.
Dream on, maar dat is een offtopic discussie.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Hyperdude het volgende:
Dan ga je omdat je daar wat te kiezen hebt.
En omdat de $ niet zo hoog staat.
¤1000 staat ie op de kade in Antwerpen/R'dam.
BPM/kosten invoeren kan je van te voren berekenen.
Mij boeit het niet, je mag 'm ook in Veendam of Heerlen (insert willekeurige NL-Redneck-oorden) halen.
Boxster S in D. halen kan altijd nog.
Laten opsturen kan ook, scheelt je een US vakantiequote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
Voordeel van een Corvette is wel dat je er een gratis US vakantie bij krijgt.
Van de winst die het scheelt om 'm daaro te halen.
Negatief gedoe, je bent zeker Nederlander?quote:Op zondag 15 december 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dream on, maar dat is een offtopic discussie.
En met de BPM erbij ben je gewoon minstens net zo duur uit, tis Néderland hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |