SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oh oh, je kan ook niets goed doen hè?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm... Hoort Cheesecake beetje zacht uit de oven te komen, or did I again fucked this shit up?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh oh oh, je kan ook niets goed doen hè?
Make een proteine cheescake voor de beestenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Het ziet er raar uit. En dan moet ik nog tig pizza's bakken nu. Leuke surprise morgen zo met prutvoedsel.
Wat een k** jeugd had jij zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je betaalt er te veel voor en tis na 3 x spelen geen zak aan?
Ik ben een geboren eend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Seks is kunst. Niet iedereen is een geboren talent en creatief
Much taco love.quote:
Heb nergens zin meer in. Waar ben ik aan begonnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Make een proteine cheescake voor de beesten
Weetje wat! Maak gewoon börek, kom ik dan ook even langsquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nergens zin meer in. Waar ben ik aan begonnen
Als je jezelf nou een konijn zou noemen kwam je geloofwaardiger overquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben een geboren eend.
Een konijn heeft een rare lul en is snel :'Dquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Als je jezelf nou een konijn zou noemen kwam je geloofwaardiger over
Gezelligquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weetje wat! Maak gewoon börek, kom ik dan ook even langs
Ja, spannend hè?! Voorspel voor de meet enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een konijn heeft een rare lul en is snel :'D
Ik heb een konijn, ik weet het!
(fb vriendjes)
ik ga je zoeken op fbquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een konijn heeft een rare lul en is snel :'D
Ik heb een konijn, ik weet het!
(fb vriendjes)
Altijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, spannend hè?! Voorspel voor de meet enzo
Moet ik nu bang worden?quote:
Dan komen we bij kaan uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Check wie de raarste (bijdehande) uitstraling heeft.
Maak jij je maar klaar voor vage wall posts of reacties...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Links om te beoordelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |