Dit verklaart waarom ik tijdens een meeting ooit 1.88 was, en later opeens 1.85. Ik vermeld overal altijd: 1.86 omdat ik het dus niet exact weet.quote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef D.D.W. het volgende:
Trouwens, je moet ook de lengte pakken die je hebt tegen de tijd dat je gaat slapen. Overdag krimp je namelijk zo rond de 2 cm! Wellicht is TS dus eigenlijk 177 cm.
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter dan jezelf de schuld geven. Nee je hebt pech met je lengte TS en ik zou aanraden om je benen te laten verlengen. In Japan wordt het o.a. gedaan.
Ik heb dat hele filmpje gekekenquote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.
Deze gast bijvoorbeeld, hij is eens in de media geweest omdat hij zijn benen met 22 cm (!) liet verlengen. Is van 170 naar 192 "gegroeid". Hij was erg ongelukkig met zijn lengte, en ironisch genoeg schijnt hij nu "opeens" een lekkere vriendin te hebben
Na de operaties:
[ afbeelding ]
video: http://s1215.photobucket.(...)zpsb7872a85.mp4.html
Ja, hij wilde laten zijn wat zijn conditie is na een lange tijd revalideren.quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje gekeken
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, hij wilde laten zijn wat zijn conditie is na een lange tijd revalideren.
Anyway, als TS 50k euro's wilt betalen voor 10 extra cm dan kan dat bijv. in Duitsland (goedkoop als je het mij vraagt, als je kijkt wat voor extra kansen het je geeft bij/met vrouwen enz)
Dit is natuurlijk de reden dat TS dit topic gestart is, om te horen dat 1.79 toch echt niet zo klein isquote:Op zondag 15 december 2013 22:27 schreef netflanders het volgende:
Wat een onzin, dit. Zolang je niet onder de 170cm zit hoef je je echt nergens zorgen over te maken. De knapste mannen die ik ken zijn zelfs nog kleiner dan jij bent.
Vrouwen willen alleen maar klootzakkenquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.
Denken dat je meer kans maakt als je langer bent
Dan ben je gewoon een faler die slappe.kutsmoesjes verzint om de waarheid niet onder ogen te hoeven zien
Wat loop je nou voor bs te lullenquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.
Denken dat je meer kans maakt als je langer bent
Dan ben je gewoon een faler die slappe.kutsmoesjes verzint om de waarheid niet onder ogen te hoeven zien
Nog een kaboutercomplex gespotquote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat loop je nou voor bs te lullenMeer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
En ik maar wachten tot zijn been *KNAK* zeiquote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.
Deze gast bijvoorbeeld, hij is eens in de media geweest omdat hij zijn benen met 22 cm (!) liet verlengen. Is van 170 naar 192 "gegroeid". Hij was erg ongelukkig met zijn lengte, en ironisch genoeg schijnt hij nu "opeens" een lekkere vriendin te hebben
Voor de operatie:
[ afbeelding ]
Na de operaties:
[ afbeelding ]
video: http://s1215.photobucket.(...)zpsb7872a85.mp4.html
Misschien de bovenste 15 centimeterquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef K44S het volgende:
[..]
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aan
Vreemd genoeg blijkt indd uit onderzoek dat vrouwen vallen op mannen met de lengte tussen de 180 en 200 cm.
Ik weet niet hoe het komt, maar blijkbaar trekt het bij mij niet aan
quote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef aequus het volgende:
[..]
Misschien de bovenste 15 centimeter
Ik ben 1,79,5quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Emm16 het volgende:
-1,72 vind ik klein voor een man.
1,79 is gewoon een mooie lengte.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef K44S het volgende:
[..]
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aan
quote:
Ik moest lachen om het specifieke getal van : 1,79quote:
En waarom quote je mij dan? had er totaal niks mee te makenquote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het specifieke getal van : 1,79
Oh ja, ik zie het.... had dus gewoon 2 qoutes gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef aequus het volgende:
[..]
En waarom quote je mij dan? had er totaal niks mee te maken
Daarom, mensen maken zich druk om niksquote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het.... had dus gewoon 2 qoutes gemaakt.
Maar ach, ik ken ze langer dan 2 meter.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Emm16 het volgende:
-1,72 vind ik klein voor een man.
1,79 is gewoon een mooie lengte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |