abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134265251
Hallo Allemaal!

Ik zit met het idee om een klein kraampje te beginnen en ik zou kleine elektrische apparaten willen aansluiten. Mijn vraag hierover is op welke manieren ik stroom kan krijgen voor een kraampje?

Alvast bedankt!

Gra
pi_134265298
Bij de gemeente vragen, dan kun je het uit zo'n kastje op straat tappen.
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:27:05 #3
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134265300
Aggregaat kopen.
pi_134265324
Afhankelijk van je standplaats
pi_134266503
Zonnepaneel bovenop je kraampje leggen.

Tja, hoe moeten wij weten waar jij op een voor ons onbekende locatie stroom vandaan moet halen?

Als je toch de benodigde vergunningsaanvraag gaat indienen bij de gemeente, kun je daar direct vragen wat de mogelijkheden zijn voor stroom op de door jou beoogde locatie van je kraampje. Bij de meeste aangewezen locaties voor kraamverkoop heeft de gemeente daar al lang wat voor geregeld.
pi_134299192
Via een aggregaat. Die kan je gewoon huren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_134299447
Ik weet niet hoe veel stroom je hoe lang nodig hebt, maar wat dacht je van een flinke (en goed opgeladen) accu (of meerdere) met een omvormertje.

Reken maar op heel wat onvriendelijke mensen als je met een lawaaiding als een generator aan gaat komen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 december 2013 @ 19:25:53 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134301035
Ik weet niet waarom mijn oorspronkelijke post is verdwenen maar: www.aansluitingen.nl
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')