maar dat wil ik ook niet. Gewoon een gezond bruin kleurtje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:37 schreef trovey het volgende:
Doe maar niet TS, later zul je er ons dankbaar voor zijn dat je geen lederen bank als huid hebt.
Maakt niet uit, je huid beschadig je toch onnodig en dat gaat zich snel wreken als je ouder gaat worden (zeg maar rond de 40). Persoonlijk vind ik het ook geen gezicht om een bruin kleurtje te hebben terwijl iedereen om je heen gewoon een winterkleurtje heeft, maar als je toch zo nodig wil is een spraytan dan geen idee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef zwaaien het volgende:
[..]
maar dat wil ik ook niet. Gewoon een gezond bruin kleurtje.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je huid beschadig je toch onnodig en dat gaat zich snel wreken als je ouder gaat worden (zeg maar rond de 40). Persoonlijk vind ik het ook geen gezicht om een bruin kleurtje te hebben terwijl iedereen om je heen gewoon een winterkleurtje heeft, maar als je toch zo nodig wil is een spraytan dan geen idee?
maar zo'n spray dat ben je kwijt na enkele uren. Lijkt me nietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je huid beschadig je toch onnodig en dat gaat zich snel wreken als je ouder gaat worden (zeg maar rond de 40). Persoonlijk vind ik het ook geen gezicht om een bruin kleurtje te hebben terwijl iedereen om je heen gewoon een winterkleurtje heeft, maar als je toch zo nodig wil is een spraytan dan geen idee?
Ja. Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Romanus het volgende:
Jij wil met een bruin lichaam gaan rondlopen in het midden van de winter? Ziet er altijd nogal vreemd uit vind ik.
Dan neem je rambo meesterbeits...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef zwaaien het volgende:
[..]
[..]
maar zo'n spray dat ben je kwijt na enkele uren. Lijkt me niets
If you have to ask...quote:
Hoe kom jij daaropquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef zwaaien het volgende:
[..]
[..]
maar zo'n spray dat ben je kwijt na enkele uren. Lijkt me niets
Je kan ook gewoon een lekker tintje nemen. Daar is niks mis mee. Je hoeft er heus niet uit te zien alsof je net vakantie hebt gevierd in Mexicoquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Romanus het volgende:
Jij wil met een bruin lichaam gaan rondlopen in het midden van de winter? Ziet er altijd nogal vreemd uit vind ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe kom jij daarop![]()
Zo te lezen blijft een spraytan 6-10 dagen zitten en dat is wat anders dan uren.![]()
Tip: niet te oranje, 1 laagje is genoeg voor de winter.![]()
http://www.beautyenmore.nl/behandelingen/spray-tan/
Ik zou het laten doen, het valt nogal op als het misgaatquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:59 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel cool. Maar moet ik dan zo'n behandeling ondergaan of kan ik ook zo'n spraytan kopen voor thuis?
maar ik denk dat een zonnebank kleur langer blijft... zo'n spray tan is weg na een weekquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou het laten doen, het valt nogal op als het misgaat....en het gaat bijna altijd mis met met de doe het zelf versie met dit spul.
Google maar eens, bruine vlekken, strepen, oranje vlekken en witte vlekken, het is erg moeilijk om het met de huisversie regelmatig op je huid te krijgen dus geen spul voor beginners.
Zeker. Met een beetje geluk blijven de gevolgen de rest van je leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef zwaaien het volgende:
[..]
maar ik denk dat een zonnebank kleur langer blijft... zo'n spray tan is weg na een week
Maar een spraytan richt geen schade aan in je huid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef zwaaien het volgende:
[..]
maar ik denk dat een zonnebank kleur langer blijft... zo'n spray tan is weg na een week
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker. Met een beetje geluk blijven de gevolgen de rest van je leven.
YOLOquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar een spraytan richt geen schade aan in je huid.Maar je moet het zelf weten, veel plezier met je tuigleren bank op je 40ste.
Heerlijk die naïeve pubertjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |