Dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ze vinden elkaar niet erg aardig, zeg je nog in de OP.
Heb je er echt een kat bijgenomen voor je oude kat of meer voor jezelf? Welk plezier doe je je oude kat met een nieuwe?
Als de situatie niet goed houdbaar is, is dat wel een oplossing. De nieuwe kat is bij iemand anders misschien wel veel beter af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:50 schreef Lollertrolle het volgende:
Dat gepraat in dit topic, alsof je zo gauw een dier weer terug het asiel in stopt als er een klein probleempje is
Het zijn geen gebruiksgoederen
Dat ben ik met je eens mbt de lichtzinnigheid bij dieren aanschaf, maar het gaat hier niet om dieren, die niet meer leuk worden gevonden, maar juist om betrokkenheid bij dierenwelzijn. En dan moet je soms keuzes maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:50 schreef Lollertrolle het volgende:
Dat gepraat in dit topic, alsof je zo gauw een dier weer terug het asiel in stopt als er een klein probleempje is
Dat zijn het zeker niet, dus als katten zo gestrest zijn van elkaar dat eentje z'n behoefte in een hoekje gaat doen en blaast en de ander constant de boel in de gaten houdt, klaar om aan te vallen, dan lijkt me dat geen ideale situatie voor de komende, zeg 10 jaar. En als dingen zoals extra bakken op verschillende plekken niks uithalen, is de kat terug brengen zeker iets wat je imo moet overwegen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:50 schreef Lollertrolle het volgende:
Een stel homo's?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef LittleLady het volgende:
Tja stel je het volgende voor, een 18 jarige jongen met een 40 jarige vrouw en die moeten de beste vriendjes worden. Dat kost effe een beetje tijd, mijn katers lopen ook wel eens te blazen en soms te knokken en na een lijntje catnip liggen ze weer als een stel homie's bij elkaar
Mja er is altijd wel een die word lastig word gevallen door de ongecastreerde, maar bedoelde echt homie'squote:
Dat is een goede! Nooit over nagedacht inderdaad, ik ga het direct uitproberen. Ik heb nu een extra bak erbij en die zet ik in de slaapkamer (de enige andere afgesloten ruimte in mijn huis), en ik zal van de andere bakken ook de deksels verwijderen om te zien of dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:11 schreef kirsten. het volgende:
Heb je er al eens over gedacht om een open bak te nemen (tijdelijk)? Hierdoor heb je wat beter zich hierop en heeft misschien die nieuwe kat niet zo de neiging om haar achterna te springen onze nieuwste kat ging in het begin op de kap van de kattenbak zitten en de andere 2 jennen door hun staarten te pakken e.d., het hield ook (uiteraard) op toen we de kap eraf haalden.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef LadyDanae het volgende:
De deksels van de kattenbakken verwijderen lijkt te werken..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |