Nice bro! Heb ook dezelfde indeling en ook in de grondquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan het misschien wel zijn, ik verplaatste laatst nog mijn bed.
[ afbeelding ]
Mijn huis dusver.
Ik ook, lag redelijk dichtbij t oppervlak bij een klein grotjequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Quotidien het volgende:
Ah, star map is upgrade mk2 gewoon die upgrade nadat je de UFO hebt verslagen. Anyway, flink doorgemined en nu diamond pickaxe, de hele planeet om geweest en tot op de bodem gekomen.Ook de dash tech gevonden.
[ afbeelding ]
Ik krijg een beetje een stijfje als ik huizen maak onder de grond en zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice bro! Heb ook dezelfde indeling en ook in de grond
Beacon gebruikt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens mijn huis gesloopt.
Ik ga vóór de tweede boss alvast upgraden naar steel armor.quote:Op zondag 15 december 2013 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Tweede boss is ook klaar voor deployment. Denk dat ik daarna maar naar Steel armor ga, hoe upgraden jullie je armor?
Volgens mij kan dat pas nadat je die workstation geupgrade hebt ofzo?quote:Op zondag 15 december 2013 02:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga vóór de tweede boss alvast upgraden naar steel armor.
Klopt, na de UFOquote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas nadat je die workstation geupgrade hebt ofzo?
Ik kan geen steel armor maken hoor.quote:
Oooh verkeerd gelezenquote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan geen steel armor maken hoor.Wel steel bars en de refinery enzo, maar geen steel armor.
Ik weet hoe dat voeltquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef STING het volgende:
Nee, dat is erg handig, je armor dragen in je vanity slots
Zullen ze waarschijnlijk wel gaan oplossen in een toekomstige betaquote:Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat voelt
Zo vaak gehad dat ik vergat het in de goede slots te doen ..
De rechter "armor" slots zijn de vanity slotsquote:Op zondag 15 december 2013 14:36 schreef Quotidien het volgende:
Wat zijn vanity slots dan? Ik doe armor in die slots rechts van het poppetje.
Ik kan het al zonder de Robot verslagen te hebben hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas nadat je die workstation geupgrade hebt ofzo?
Kun je daar je armor ook in je vanity slots doen dan? Kan me niet herinneren nl.quote:Op zondag 15 december 2013 14:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Allemaal geen Terraria gespeeld zeker?
Enfin, vanity(=ijdelheid) slots zijn voor je uiterlijk. Blij dat ze bestaan, want sommige armours zijn echt lelijk.
Heb je iets anders geupgrade dan? Of iets gedaan waardoor dat mogelijkerwijs bij jou wél kan?quote:Op zondag 15 december 2013 14:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan het al zonder de Robot verslagen te hebben hoor.Wel UFO inderdaad.
Probeer het maar eens uit zou ik zeggen, door een armor piece in het rechter slot te plaatsen ipv de linker, en let op de waarde van de shieldquote:Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef Quotidien het volgende:
Maar dan zijn de rechterslots naast je char wel degelijk armorslots ipv vanityslots toch?
[..]
Heb je iets anders geupgrade dan? Of iets gedaan waardoor dat mogelijkerwijs bij jou wél kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |