SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
net zou oud als mij. 20 ;-)
Jij kan het niet handelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
huh? als ik mijn naam google krijg ik youtube videos, facebook, twitter, linkedin en alles
Ik ben altijd gay! Problemen?quote:
Minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb serieus echt geen idee waarom Turkse vrouwen zo in to die Turkse series zijn..
Omdat ze insane in the brain zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb serieus echt geen idee waarom Turkse vrouwen zo in to die Turkse series zijn..
quote:
Ja, ik wou je versieren op de volgende meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben altijd gay! Problemen?
quote:
Een vriendin was tijdelijk HR manager en zij vertelde me dat HR managers naast cv en sollicitatiebrief ook googlen naar persoonlijke info. Ze vertelde me ook dat die info doorslaggevend kan zijn. Mja, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik dacht ik waarschuw je even...zonder kwade bedoelingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?
Zoek anders de betekenis ff opquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat jij daar over durft te oordelen zegt misschien meer over jou
ah okay, een instelling is dat dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij kan het niet handelen. Sowieso is alles buiten facebook/linkedin niet op mijn eigen naam.
Facebook => privacyinstellingen =>
Wil je dat in de resultaten van andere zoekmachines een link naar je tijdlijn wordt weergegeven? => uitzetten.
Nu ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=van%20god%20losquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Plaats maar een linkwat je uiteraard niet gaat doen.
Dit niet verwachten is ook gewoon dom naïef zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin was tijdelijk HR manager en zij vertelde me dat HR managers naast cv en sollicitatiebrief ook googlen naar persoonlijke info. Ze vertelde me ook dat die info doorslaggevend kan zijn. Mja, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik dacht ik waarschuw je even...zonder kwade bedoelingen.
niet meer dan ven zelf sprekend, als werkgever wil je toch weten wat je in huis haaltquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin was tijdelijk HR manager en zij vertelde me dat HR managers naast cv en sollicitatiebrief ook googlen naar persoonlijke info. Ze vertelde me ook dat die info doorslaggevend kan zijn. Mja, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik dacht ik waarschuw je even...zonder kwade bedoelingen.
Bedankt. Gelukkig staan er geen rare dingen over mij wanneer je naar mij googlet. Ik ben nu bezig met iets om nog betere zoekresultaten te krijgen: eigen blog, journalistiek e.d.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar is het dan positief of negatief als je niks kan vinden over diegene online?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet meer dan ven zelf sprekend, als werkgever wil je toch weten wat je in huis haalt
Jullie denken te moeilijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |