Niks voor mijquote:
LBquote:
Prima en met jou?quote:
Ja die van Stu die is al verroest zo oudquote:
Geweldig jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, had het wel iets langer verwacht![]()
Vliegtuig is wel goedkoper maargoedAvontuurlijk wel
Hoiquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
LBWaarom negeer je mijn begroeting
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.quote:
jij kan het wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die van Stu die is al verroest zo oud
quote:
Getzie, tijd voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die van Stu die is al verroest zo oud
Oké.quote:
waarom ben je er zo weinig?quote:
Skyscanner is the solution.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig jaVliegtuig nog niet heel goed bekeken eigenlijk. Zitten er ook niet heel veel in Zweden uiteraard.
Eens kijken
Ik ben geen hetero maar ik zou niet verliefd op een jongen kunnen worden. dus ook geen bi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.
Hij is Littlerabbitsensueel. Dit sluit enkel uit dat hij hetero is maar omdat het enkel mij betreft is hij ook geen homoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.
quote:
quote:
ONZ is leukerquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je er zo weinig?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |