Met een beetje slagroom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
Heerlijke analyses hiero.
Ik slurp rustig mijn Whey Perfection met Ice coffee milkshake smaak
Alles is onderzoek!quote:
Inderdaad, hersenstructuur is anders.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, waar je geboren wordt bepaalt hoe intelligent je bent
Whey Perfection sowieso de beste, maar na een tijdje begin in eigenlijk elke smaak wel zat te raken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, hersenstructuur is anders.
Ik mix het met Campina melk. Anders is het niet lekker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Whey Perfection sowieso de beste, maar na een tijdje begin in eigenlijk elke smaak wel zat te raken.
Ik denk dat je, ook zonder zo'n lang verhaal te lezen, zelf wel kunt snappen dat in onderstaand scenario de kinderen niet even laag zullen scoren op een IQ test; iets waarvan jij zegt dat het wel zo zou zijn:quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence
Lees dan, onwetende.
quote:Een Ethiopische vrouw baart een kind in Ethiopië. Zij laat het kind achter in Ethiopië en vertrekt naar Nederland. In Nederland krijgt zij nog een kind. Dit kind zal in Nederland opgroeien.
18 jaar later krijgen haar beide kinderen dezelfde IQ-test voorgeschoteld.
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
zaterdag 14 december 2013 @ 14:49:35quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.
De middagborrel. Moet kunnen op de zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zaterdag 14 december 2013 @ 14:49:35
Ware het niet dat dit vandaag al je vierde 'middagborrel' is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De middagborrel. Moet kunnen op de zaterdag hoor.
En dan vraag je je af waarom je dik bent..quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik mix het met Campina melk. Anders is het niet lekker.
Sowieso drink ik het max 3 x per week.
Och, welnee. Gewoon om even te genieten van de smaak.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit vandaag al je vierde 'middagborrel' is.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, welnee. Gewoon om even te genieten van de smaak.
K drink niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.
Denken dat je van melk dik wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan vraag je je af waarom je dik bent..
No offence
Maar je drinkt dat pleurismeuk met hoop toegevoegde stoffen incl zoetstoffen, suiker enzulks wel drie keer per week... Dat is mijn punt beste mevrouw MTquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Denken dat je van melk dik wordt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je drinkt dat pleurismeuk met hoop toegevoegde stoffen incl zoetstoffen, suiker enzulks wel drie keer per week... Dat is mijn punt beste mevrouw MT
Kon je geen argument verzinnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |