Denken dat meer dan een uur krachttraining zin heeft, jij gaat zeker ook iedere dag?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef MaidensTower het volgende:
Maar het moet dus beter![]()
Ik ga morgen drie uur trainen! 2 uur krachttraining en uurtje cardio.
Al die mensen die zo trots zijn dat ze een uurtje hebben hardgelopen maar vervolgens wel met chips/toastjes/andere zooi tv gaan zitten kijken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, je let niet op voeding. Ga daar maar mee aan de slag ja.
200 reps bb curl!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat meer dan een uur krachttraining zin heeft, jij gaat zeker ook iedere dag?
Filmpje van je 100kg (atg) squat aub? Want noway dat je 60-100kg squat als je deadlift 30kg isquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso altijd voor een rustdag.
Hoe ik train?
3*10*60-100kg squats
3*10*40 kg lunges
3*10*30 kg deadlifts
3*10*10 kg millitary press
3*10*10 kg borst
de rest weet ik geen namen van. Schouders dmv dumbells omhoog 5 kg per kant.
Buik train ik elke x anders
Hiit lukt me vaak niet na een uurtje KT. Ben dan bekaf.
Voeding vergeet ik steeds bij te houden. K let wel veel op mijn eiwitten. Morgen ga ik het weer bijhouden.
Volgensmij kloot zijn maar wat aan ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Filmpje van je 100kg (atg) squat aub? Want noway dat je 60-100kg squat als je deadlift 30kg isOm over de rest nog maar niet te spreken.
Nja, beter dan helemaal niet hardlopen, maar je moet inderdaad geen wonderen verwachten wat betreft vetpercentage als je een kwartier erna jezelf gaat belonen met een zak chips.quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:53 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Al die mensen die zo trots zijn dat ze een uurtje hebben hardgelopen maar vervolgens wel met chips/toastjes/andere zooi tv gaan zitten kijken...
Nou dit, want ik zie geen dikkertje. Dat je aan je figuur wilt werken om weer slanker te worden, dan kan ik begrijpen. Maar ik vind je echt niet dik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:50 schreef Fera het volgende:
Als je veel vet op je billen en heupen hebt is een BF meting vaak onbetrouwbaar. Dan wordt het % gebaseerd op die dikste delen. Hoeft nog niets te zeggen over je overall BF.
Gezien die foto is het overall % echt wel een stuk minder ...
Alleen die witte shit uit het ei eten en alleen magere merk/magere kwark? Dan is je dieet Aeqvitas Approved. Met een beetje geluk ben je lactose intolerant en kun je over een paar maandjes als anorexia model door het leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef MaidensTower het volgende:
Hey,
Even een uitleg:
Dat ik mijn voeding niet bijhoud wil niet zeggen dat ik er niet op let. Ik eet elke dag 250-500 gram kip en niet tegelijk. Ook eieren, kwark en melk.
Het verschil in gewicht qua squat en deadlifts heeft een reden: ik had totaal geen verstand van KT en kende squats en lunges wel, dus ik trainde eenzijdig, want mijn billen zijn altijd een probleem. Daarom heb ik daar nu de meeste kracht en de rest heb ik de afgelopen twee maanden een beetje bijgepakt.
Cardio bij de krachttraining is wel erg belangrijk. Je herstelt beter en je hart en vaatstelsel zijn beter in staat het lichaam te voeden. Zorg niet dat je te veel doet, tenzij je bereid bent dat erbij te eten, maar je ziet te vaak om je heen dat mensen enkel maar aan de gewichten trekken, terwijl de conditie ondermaats is. Terwijl een goede conditie je ook helpt bij de groei, bovendien pakt dat het vetgehalte aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:31 schreef Aeqvitas het volgende:
Maar puur afvallen is niet hetzelfde als strakker worden/meer definitie krijgen. Je moet krachttraining gaan doen wil je eenvoudig strakker worden. Cardio kan ook wel maar dat duurt echt vele malen langer wil je hetzelfde resultaat bereiken.
Ben ook niet dik. Er is gewoon weinig balans. De rest van mijn lichaam is toned en dan heb ik alles op mijn billen en zij. Dat is gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou dit, want ik zie geen dikkertje. Dat je aan je figuur wilt werken om weer slanker te worden, dan kan ik begrijpen. Maar ik vind je echt niet dik.
Zelfs dan maak je mij niet wijs dat je tot 100kg squat met een deadlift van 30kg. Als jij zo zwaar squat moet je core al behoorlijk sterk zijn en dan kun je na 2 maanden trainen met gemak heel wat meer dan 30kg aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef MaidensTower het volgende:
Hey,
Even een uitleg:
Dat ik mijn voeding niet bijhoud wil niet zeggen dat ik er niet op let. Ik eet elke dag 250-500 gram kip en niet tegelijk. Ook eieren, kwark en melk.
Het verschil in gewicht qua squat en deadlifts heeft een reden: ik had totaal geen verstand van KT en kende squats en lunges wel, dus ik trainde eenzijdig, want mijn billen zijn altijd een probleem. Daarom heb ik daar nu de meeste kracht en de rest heb ik de afgelopen twee maanden een beetje bijgepakt.
Het kan ook zo'n narcistisch wijfie zijn, dat puur kickt op de aandacht van dit forum en de mensen om haar heen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou dit, want ik zie geen dikkertje. Dat je aan je figuur wilt werken om weer slanker te worden, dan kan ik begrijpen. Maar ik vind je echt niet dik.
Srsly, ik wil geen anorexia modelletje worden. Mijn streven is 20%.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:30 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Alleen die witte shit uit het ei eten en alleen magere merk/magere kwark? Dan is je dieet Aeqvitas Approved. Met een beetje geluk ben je lactose intolerant en kun je over een paar maandjes als anorexia model door het leven.
Doe je ook aan cardio?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Srsly, ik wil geen anorexia modelletje worden. Mijn streven is 20%.
Magere kwark idd, maar halfvolle melk. Runderrookvlees, ossenworst eet ik ook nog wel eens. Moet ff weer langs de Lidl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |