Ik heb de 18-105, zou nu denk ik als het de enige lens zou zijn voor de 18-200 gaan. Hele fijne allround lens met prima kwaliteit. Zeker op een d3200 zie ik daar praktisch meer waarde in dan een collectie objectievenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef J03llV het volgende:
Voor dat kan je gewoon de kitlens 18-55 gebruiken. Op 18mm is je diafragma waarde 3.5 ( hoe kleiner hoe beter ) vgm, en kan je redelijk goeie scherpte diepte krijgen. Wil je een groter zoombereik hebben zou ik voor de 18-105 gaan. Wil je nog meer!? Dan kan je voor de 55-200 of zelf tot 300 gaan, maar dat heb je denk ik niet nodig.
Mvg
JV
Kwaliteit van die lens zou ik niet "prima" willen noemen, het is zo ongeveer het minst goede wat er te koop is.. Verder snap ik mensen niet die een SLR kopen en dan geen lenzen willen wisselen. Koop dan een compact.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik heb de 18-105, zou nu denk ik als het de enige lens zou zijn voor de 18-200 gaan. Hele fijne allround lens met prima kwaliteit. Zeker op een d3200 zie ik daar praktisch meer waarde in dan een collectie objectieven
Je hebt tegenwoordig echt wel hele goede camera's idd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kwaliteit van die lens zou ik niet "prima" willen noemen, het is zo ongeveer het minst goede wat er te koop is.. Verder snap ik mensen niet die een SLR kopen en dan geen lenzen willen wisselen. Koop dan een compact.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |