En voor kanker kies je ook niet, alleen is daar in veel gevallen geen kans voor genezing voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie snappen de aard van de stoornissen niet. Zoiets groeit en je kiest er niet voor.
Het enige verschil tussen autisme en mijn stoornissen is dat ik als klein kind dergelijke gedrag niet vertoonde, anders hadden ze gezegd dat ik autistisch was.

Wat een laf excuus, ik ben zelf van mn 6e tot 16e zowel thuis in de straat als op school gepest en wat je aanhaalt is echt een kutsmoes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.

Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?

Je bent goed bezig manquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.
Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.

Zoenen is vaak een standaard en logisch gevolg na / tikdens daten. Dus de vraagstelling is zo gek nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keertje een date gehad. Zoenen is niet per se makkelijker dan daten, dus ben een beetje verbaasd over je vraagstelling.

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. 1 stapke voor uit en 2 achter uit. Maar niet opgeven. Succes!quote:Ik heb nog niet de doorbraak waar ik op hoop, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf het gewoon proberen en dan moet het een keer gaan lukken.

En lukt het ondertussen een beetje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.

We hebben elkaar een kleine zoen gegeven en hebben nogmaals afgesproken voor een latere dag. Ik heb het gevoel dat ze niet durft te zeggen dat het niks wordt en dit uit empathie ofzo doet. De sms frequentie is ook ineens minimaal. Ik ga niet zeggen dat het niks wordt, daar is ze nu nog even te mooi voor
 We hebben elkaar een kleine zoen gegeven en hebben nogmaals afgesproken voor een latere dag. Ik heb het gevoel dat ze niet durft te zeggen dat het niks wordt en dit uit empathie ofzo doet. De sms frequentie is ook ineens minimaal. Ik ga niet zeggen dat het niks wordt, daar is ze nu nog even te mooi voor  

quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als een meid zegt dat je te lief bent moet je haar gewoon even flink uitschelden. Dan val je wel in de smaak.
En aan een mooie meid die niks aan is heb je nog niks.
 Als dat geen batsen gaat worden.....
 Als dat geen batsen gaat worden.....

Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:06 schreef LesMiserables het volgende:
@schermafbeelding
Ik zou de volgende date met haar cancelen en aangeven dat ze waarschijnlijk niet echt jouw type is. Als ze zeggen te lief bedoelen ze vaak ook 'te beschikbaar'. Ik kan me bijvoorbeeld een voorstelling maken van jullie sms contact, ik denk dat je jezelf iets teveel gegeven hebt zeg maar. Het is belangrijk dat vrouwen niet het gevoel krijgen dat je altijd beschikbaar en klaar voor hun bent.

Denk niet dat dit hem gaat worden kerel. Jammer, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.

Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En lukt het ondertussen een beetje?

Goed om te horen kerel!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kan nog steeds veel beter, maar de laatste paar weken mag ik niet echt meer klagen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |