Euh?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
220 cm!
Dat kan dat motortje nooit aan man. ja in het begin misschien maar na verloop van tijd wordt die motor steeds zwakker en zwakker van al dat gewicht dat ie omhoog moet tillen.
Je weet pas of een motor draait, als je hem echt ziet draaien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef Plumooh het volgende:
Het rolluik zit al 30 jaar op dit huis, nooit problemen gehad.
Maar de motor lijkt het ook nog te doen.
Daarom monteert men er ook een versnellingsbak bak achter,quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
220 cm!
Dat kan dat motortje nooit aan man. ja in het begin misschien maar na verloop van tijd wordt die motor steeds zwakker en zwakker van al dat gewicht dat ie omhoog moet tillen.
Een nieuwe motor kost niets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef HankBoomhut het volgende:
Ik zou gewoon repareren of andere in laten zetten, kijk wat voordeliger is
Weten we niet bij dit rolluik van 30 jaar oud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom monteert men er ook een versnellingsbak bak achter,
Zullen we het een motor reductor noemen, ipv een versnellingsbak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom monteert men er ook een versnellingsbak bak achter,
Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zullen we het een motor reductor noemen, ipv een versnellingsbak.
CV boer hèquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zullen we het een motor reductor noemen, ipv een versnellingsbak.
Dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:07 schreef Erasmo het volgende:
Een klein rukje aan de lamellen kan hem over het dooie punt helpen.
De thermische beveiliging beschermd de motor tegen oververhitting, je kunt hem wel een keertje resetten en gelijk weer proberen, maar wees er voorzichtig mee. Want de beveiliging koelt veel sneller af dan de motor zelf. Doe je het te vaak dan kun je de motor weggooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:32 schreef Plumooh het volgende:
Als ik de motorschakelaar te lang naar beneden duw stopt hij. Ik denk uit beveiliging.
Ik neem aan dat aan de lamellen trekken weinig nut heeft? En die schakelaar kun je niet naar de "beneden stand" blijven duwen neem ik aan?
Of kan zo'n motor / zeker oid daar niet van kapot gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop