abonnement Unibet Coolblue
pi_134534027
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Eénmalig ¤ 75,- teruggestort op uw rekening

¤ 75,- retour voor elke student die via St. studenten zorgverzekering iSO/LSVb een basisverzekering met een aanvullende of tandartsverzekering afsluit.
Hier staat de volgende voorwaarden:

quote:
Voorwaarden ¤ 75,- teruggestort

Actieaanbod voor studenten in 2014.

De ¤ 75,- terug geldt voor:

Nieuwe premiebetalende verzekerden die tussen 1 november en 1 februari bij Zilveren Kruis een zorgverzekering (basisverzekering en een aanvullende- of tandartsverzekering) hebben afgesloten met de collectiviteit van ISO-lsvb (collectiviteitsnummer 207000892);
Bestaande premiebetalende verzekerden die al een aanvullende- of tandartsverzekering bij Zilveren Kruis hadden en per 1 januari hierbij ook een basisverzekering afsluiten met de collectiviteit van ISO-lsvb (collectiviteitsnummer 207000892).
Op 1 februari 2014 wordt vastgesteld of de verzekerde aan de actievoorwaarden voldoet en of hij of zij de actiekorting uitbetaald krijgt.

De ¤ 75,- retour geldt niet voor verzekerden die:

op 1 februari 2014 niet meer staan ingeschreven op het studentencollectief ISO/LSVb;
alleen een basisverzekering hebben afgesloten;
doorstromen vanuit een andere collectiviteit van Zilveren Kruis;
geen premie betalen (kinderen onder de 18 jaar);
binnen het collectief ISO/LSVb de basisverzekering en/of aanvullende verzekering willen wijzigen;
in 2013 al een actiekorting hebben ontvangen.
http://www.studentengoedv(...)kering/75euroretour/

Er staat daar feitelijk niets over studenten, maar over verzekerden die zich aangemeld hebben via dit collectief.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_134536466
ben voor het eerst via Independer overgestapt, kreeg ik vandaag een envelop met een soort pasje van Independer, maar volgens mij is dat niet het echte zorgpasje, er staat verzekeringsbewijs op en op de achterkant telefoonnummers en e-mailadressen van Independer en mijn zorgverzekeraar....
ook staat er op dat ik met vragen bij Independer moet wezen, maar de oude zorgverzekering wordt opgezegd door de nieuwe, en die sturen ook de zorgpas en de polis toe en verwerken de declaraties

lekker verwarrend....moet ik nu bij alle vragen via Independer gaan, lijkt mij toch niet, dacht dat ze alleen de polis bemiddelden
  zondag 22 december 2013 @ 00:00:41 #128
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_134543292
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef pahlawan het volgende:

[..]

er staat ook nergens een definitie van student...
ik ben benieuwd
De voorwaarden zijn niet heel duidelijk inderdaad.
ISO/LSVb is voor studenten, dus HBO en WO.
Of ze controleren, lijkt me niet, maar ik voorkom zulk gezeik liever..
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 december 2013 @ 00:28:48 #129
163650 Greys
pi_134544372
Overgestapt van Menzis naar FBTO met een tandartsvergoeding van 100% tot ¤ 750,-- omdat ik komend jaar daar aardig wat kosten voor verwacht te maken. En alsnog minder premie betalen dan nu bij Menzis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134549522
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef JtodaX het volgende:

[..]

De voorwaarden zijn niet heel duidelijk inderdaad.
ISO/LSVb is voor studenten, dus HBO en WO.
Of ze controleren, lijkt me niet, maar ik voorkom zulk gezeik liever..
De voorwaarden zijn juist heel duidelijk. Zie enkele post boven.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_134549850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Zana het volgende:
ben voor het eerst via Independer overgestapt, kreeg ik vandaag een envelop met een soort pasje van Independer, maar volgens mij is dat niet het echte zorgpasje, er staat verzekeringsbewijs op en op de achterkant telefoonnummers en e-mailadressen van Independer en mijn zorgverzekeraar....
ook staat er op dat ik met vragen bij Independer moet wezen, maar de oude zorgverzekering wordt opgezegd door de nieuwe, en die sturen ook de zorgpas en de polis toe en verwerken de declaraties

lekker verwarrend....moet ik nu bij alle vragen via Independer gaan, lijkt mij toch niet, dacht dat ze alleen de polis bemiddelden
Maandag Independer ff bellen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134550806
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef Extraneus het volgende:
Zou iemand me nog willen helpen met het volgende, met betrekking tot de vraag welke verzekering ik het best kan nemen nu ik 900 euro aan tandartskosten verwacht:

Een 100%-dekking van 750 euro kost al snel 420 euro per jaar. Uitgaan van die 900 euro moet ik dan 420 + (900 -/- 750 =) 150 = 570 betalen voor tandartskosten.

En een 80% dekking van 450 euro kost iets van 180 euro per jaar. Weer uitgaand van die 900 kost moet ik dan 180 + (900 -/- 450 =) 450 = 630 betalen voor tandartskosten.

Wat is hier wijsheid vinden jullie?
Tja, betaal je graag meer? Als je zo'n 900 euro aan kosten verwacht, kies je voor de eerste lijkt me. Zouden de kosten nog kunnen meevallen dan kun je natuurlijk uitrekenen op welk punt de tweede goedkoper wordt en of dat de gok waard is.

Als die eerste van FBTO is en je op dit moment niet bij FBTO zit, kan het goedkoper door de module na je behandelingen uit te zetten. Maar volgens mij had ik je die tip al eens gegeven.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 22 december 2013 @ 08:52:34 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_134551030
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Overgestapt van Menzis naar FBTO met een tandartsvergoeding van 100% tot ¤ 750,-- omdat ik komend jaar daar aardig wat kosten voor verwacht te maken. En alsnog minder premie betalen dan nu bij Menzis.
kun je die behandelingen allemaal vlak na elkaar in het nieuwe jaar plannen? Want je kunt de tandmodule uitzetten hė, als je klaar bent of als je de 750 hebt bereikt :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_134552011
Dit jaar maar weer eens overgestapt van zorgverzekering. Vorig jaar bij Plus i.v.m. met orthodontie voor 22+. De beugel is er nu uit, dus kon ik gaan snijden (ik zat op 120 euro per maand). Ik ben nu via mijn verzekerd bij Zilveren Kruis - Plus selectief + laagste tandverzekering. Eigen risico laat ik maar even op 350 staan, even een jaartje aankijken of ik er gebruik van maak. Ik zit nu ergens op.. 89 euro / maand? Dan gaat er 10 euro af via mijn werk.

Ik heb nog zitten kijken of betalen per jaar goedkoper was, maar dat scheelt echt 3 euro ofzo :')
Oh.
  zondag 22 december 2013 @ 15:21:55 #135
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_134561966
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Overgestapt van Menzis naar FBTO met een tandartsvergoeding van 100% tot ¤ 750,-- omdat ik komend jaar daar aardig wat kosten voor verwacht te maken. En alsnog minder premie betalen dan nu bij Menzis.
Zitten er nou voorwaarden aan die tandartsverzekering?
  zondag 22 december 2013 @ 15:23:18 #136
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_134562027
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 07:03 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Tja, betaal je graag meer? Als je zo'n 900 euro aan kosten verwacht, kies je voor de eerste lijkt me. Zouden de kosten nog kunnen meevallen dan kun je natuurlijk uitrekenen op welk punt de tweede goedkoper wordt en of dat de gok waard is.
De kans dat het meevalt, lijkt me klein.
quote:
Als die eerste van FBTO is en je op dit moment niet bij FBTO zit, kan het goedkoper door de module na je behandelingen uit te zetten. Maar volgens mij had ik je die tip al eens gegeven.
Ja, kan kloppen. Vind het alleen zo raar dat dat kan.
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 08:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

kun je die behandelingen allemaal vlak na elkaar in het nieuwe jaar plannen? Want je kunt de tandmodule uitzetten hė, als je klaar bent of als je de 750 hebt bereikt :)
Het is toch raar dat dat kan? Ik snap niet dat ze zoiets aanbieden.
  zondag 22 december 2013 @ 15:23:52 #137
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_134562049
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 10:37 schreef Nat-Water het volgende:
Dit jaar maar weer eens overgestapt van zorgverzekering. Vorig jaar bij Plus i.v.m. met orthodontie voor 22+. De beugel is er nu uit, dus kon ik gaan snijden (ik zat op 120 euro per maand). Ik ben nu via mijn verzekerd bij Zilveren Kruis - Plus selectief + laagste tandverzekering. Eigen risico laat ik maar even op 350 staan, even een jaartje aankijken of ik er gebruik van maak. Ik zit nu ergens op.. 89 euro / maand? Dan gaat er 10 euro af via mijn werk.

Ik heb nog zitten kijken of betalen per jaar goedkoper was, maar dat scheelt echt 3 euro ofzo :')
_O-

Heb je al besloten wat je met het geld gaat doen?
pi_134569485
In veel voorwaarden zie ik dergelijke teksten staan:

quote:
Terrorisme
Wanneer er sprake is van terroristisch handelen, geldt voor de aanvullende verzekering en tandartsverzekering het volgende: u heeft geen recht op zorg of vergoeding van kosten als deze het gevolg zijn van terrorisme, kwaadwillige besmetting of preventieve maatregelen om het gevaar van terrorisme of kwaadwillige besmetting af te wenden. Dit is anders als deze kosten zijn herverzekerd bij de Nederlandse Herverzekeringsmaatschappij voor Terrorismeschaden N.V. Het Clausuleblad Terrorismedekking maakt deel uit van de verzekering en is te raadplegen via www.terrorismeverzekerd.nl en wordt op verzoek toegezonden.

Atoomkernreacties
Zorg of vergoeding van de kosten van zorg die het gevolg zijn van atoomkernreacties zijn niet verzekerd voor de aanvullende verzekering en tandartsverzekering. Onder atoomkernreacties valt iedere kernreactie waarbij energie vrijkomt, zoals kernfusie, kernsplitsing, kunstmatige en natuurlijke radioactiviteit.
Ik vraag me af wat ik me hierbij dan moet voorstellen. Stel dat je de botte pech hebt net in een trein te zitten die wordt opgeblazen door een terrorist en je komt er kreupel en gewond uit? Helaas pindakaas?

Even verderop lees ik dan:

quote:
Terrorisme
Als één of meer terroristische handelingen plaatsvinden waardoor u zorg nodig heeft, geldt voor de Basisverzekering het volgende: Als de Nederlandse Herverzekeringsmaatschappij N.V. verwacht dat de totale schade die in een kalenderjaar als gevolg van zulke handelingen wordt gedeclareerd bij schade-, levens-, of natura-uitvaartverzekeraars waarop de Wet op het financieel toezicht van toepassing is, hoger zal zijn dan het door die maatschappij herverzekerde maximum bedrag per kalenderjaar, heeft u slechts recht op zorg of de vergoeding daarvan tot een door die maatschappij voor alle verzekeringen te bepalen gelijk percentage van de kosten of de waarde van de zorg of overige diensten. Het is mogelijk dat de zorgverzekeraar na een terroristische handeling een aanvullende bijdrage krijgt op grond van artikel 33 van de Zorgverzekeringswet of artikel 3.16 van het Besluit zorgverzekering. Als dit het geval is, heeft u in aanvulling op de prestaties bedoeld in de eerste zin van dit artikel, recht op prestaties waarvan de omvang wordt bepaald bij de regeling, bedoeld in artikel 33 van de Zorgverzekeringswet of artikel 3.16 van het Besluit zorgverzekering.
Wat betekent dit in Jip-en-Janneke-taal?

Bovenstaande komt overigens uit de HEMA-voorwaarden maar ik heb dergelijke clausules ook elders wel gezien.

Op deze site staat een lijst met zorgaanbieders die lid zijn van de Nederlandse Herverzekeringsmaatschappij voor Terrorismeschaden - HEMA staat daar niet bij, maar Menzis (de eigenlijke aanbieder van de HEMA-verzekering) wel. Wat kan ik hier uit opmaken?

Ik hoop en verwacht volgend jaar niet het slachtoffer van terrorisme of een nuclear meltdown te worden, maar ben wel benieuwd hoe dit nou precies zit.
pi_134569791
Weet iemand hoe het zit met het volgende? Ik draag zelf al enige tijd lenzen en krijg hiervoor elk 3 jaar 150 euro korting van de Zilveren Kruis. Mijn ouders hebben dezelfde zorgverzekering als ik en hebben dus ook dezelfde kortingen, ondanks dat ze deze niet gebruiken. Is het mogelijk om bij aankoop van mijn volgende lenzen (of brillen) de kortingen van één van mijn ouders te gebruiken?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 december 2013 @ 19:15:13 #140
163650 Greys
pi_134571613
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 08:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

kun je die behandelingen allemaal vlak na elkaar in het nieuwe jaar plannen? Want je kunt de tandmodule uitzetten hė, als je klaar bent of als je de 750 hebt bereikt :)
Nee, want 1 behandeling (implantaat met kroon) wordt verspreid over een maand of 4-6 ;)
Er zit twee maanden wachten tussen tot het 'nepbot' is aangegroeid en daarna nog weken wachttijd tot het implantaat is vastgegroeid. Maar dat maakt me niet uit. Als het inderdaad andere behandelingen waren had ik ze vlak achter elkaar kunnen plannen en daarna uit kunnen zetten eventueel.

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Zitten er nou voorwaarden aan die tandartsverzekering?
Aan elke verzekering zitten voorwaarden, dus hoe bedoel je precies? :)
Iets specifieker? Ik kan hem iig direct gebruiken vanaf 1 januari.

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:23 schreef Extraneus het volgende:

Het is toch raar dat dat kan? Ik snap niet dat ze zoiets aanbieden.
Nee let op... stèl ik gebruik mijn behandelingen in de eerste vier maanden en zet hem daarna uit, die module. Wat als ik twee maanden daarna enorme kiespijn krijg en een wortelkanaalbehandeling moet met spoed? Dan ben je de lul, want dan staat je tandmodule niet aan en als je hem dan snel weer aan zet, heb je 6 maanden wachttijd voordat je hem mag gebruiken. Dus ik denk niet dat heel veel mensen het aandurven om hem tussentijds uit te zetten en daarom kunnen ze het zo aanbieden :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 december 2013 @ 19:24:19 #141
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_134572010
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Aan elke verzekering zitten voorwaarden, dus hoe bedoel je precies? :)
Iets specifieker? Ik kan hem iig direct gebruiken vanaf 1 januari.
Ik bedoel vooral of ze vragen over je gebit stellen aan jezelf of aan je tandarts. Op zichzelf geen probleem, zolang ik ze niet naar waarheid hoef te beantwoorden. _O-
quote:
[..]

Nee let op... stèl ik gebruik mijn behandelingen in de eerste vier maanden en zet hem daarna uit, die module. Wat als ik twee maanden daarna enorme kiespijn krijg en een wortelkanaalbehandeling moet met spoed? Dan ben je de lul, want dan staat je tandmodule niet aan en als je hem dan snel weer aan zet, heb je 6 maanden wachttijd voordat je hem mag gebruiken. Dus ik denk niet dat heel veel mensen het aandurven om hem tussentijds uit te zetten en daarom kunnen ze het zo aanbieden :P
Ja, maar als je in de eerste vier maanden je hele vergoedbare bedrag opmaakt (bijvoorbeeld je 750 euro), dan heb je toch niks meer aan die module omdat je het toch zelf moet betalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Extraneus op 22-12-2013 19:30:40 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 december 2013 @ 20:04:22 #142
163650 Greys
pi_134573970
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:24 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral of ze vragen over je gebit stellen aan jezelf of aan je tandarts. Op zichzelf geen probleem, zolang ik ze niet naar waarheid hoef te beantwoorden. _O-
Nee, volgens Independer was FBTO een van de weinige verzekeringen waar je voor het 750 eu bedrag geen tandartsverklaring nodig hebt :) En het klopt, want ik heb niets hoeven aanleveren en ben toch als klant aangenomen.

quote:
Ja, maar als je in de eerste vier maanden je hele vergoedbare bedrag opmaakt (bijvoorbeeld je 750 euro), dan heb je toch niks meer aan die module omdat je het toch zelf moet betalen?
Hm ja dat weet ik idd niet :) Zal morgen wel even bellen, ben ik ook wel benieuwd naar. Het was voor mij geen reden om hem wel of niet te nemen, overigens. Want, je moet hem dan dus tóch per 1 juli sowieso alweer aanzetten, want stel je moet in januari het jaar er op weer een behandeling, dan moet je hem 6 maanden er voor alweer aanzetten. Dus ik laat hem sowieso aan. Stel dat ik hem zou vergeten aan te zetten voor 1 juli ben ik anders het haasje voor januari het jaar er na :D

Ik ga dat aan- en uitzetten van modules hooguit gebruiken voor als ik een keer naar een chiropractor wil ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 december 2013 @ 20:24:01 #143
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_134575120
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, volgens Independer was FBTO een van de weinige verzekeringen waar je voor het 750 eu bedrag geen tandartsverklaring nodig hebt :) En het klopt, want ik heb niets hoeven aanleveren en ben toch als klant aangenomen.
Ja, en je hebt vrije zorgkeuze. Via Independer krijg je 10% korting op de hele verzekering?
quote:
[..]

Hm ja dat weet ik idd niet :) Zal morgen wel even bellen, ben ik ook wel benieuwd naar. Het was voor mij geen reden om hem wel of niet te nemen, overigens. Want, je moet hem dan dus tóch per 1 juli sowieso alweer aanzetten, want stel je moet in januari het jaar er op weer een behandeling, dan moet je hem 6 maanden er voor alweer aanzetten. Dus ik laat hem sowieso aan. Stel dat ik hem zou vergeten aan te zetten voor 1 juli ben ik anders het haasje voor januari het jaar er na :D

[...]
Ja inderdaad.

Hoe doe jij het trouwens met het opzeggen van je huidige verzekering? Heb eigenlijk niet zo'n zin om een aangetekende brief naar mijn huidige verzekeraar te sturen. :{
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 december 2013 @ 20:41:50 #144
163650 Greys
pi_134576389
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Ja, en je hebt vrije zorgkeuze. Via Independer krijg je 10% korting op de hele verzekering?

[..]

Ja inderdaad.

Hoe doe jij het trouwens met het opzeggen van je huidige verzekering? Heb eigenlijk niet zo'n zin om een aangetekende brief naar mijn huidige verzekeraar te sturen. :{
Ik kreeg geen korting op FBTO via Independer?

En opzeggen doen zij. Zodra jij je aanmeldt bij FBTO hoef je verder niets te doen, zij zeggen je oude verzekering dan voor je op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134577043
Ik neig naar Promenvendum met 500e eigen risico en tandarts Primair. Verwacht wel dat ik 1x bij mondhygiëniste zit. :')

Ik neem aan dat de MH wel onder de tandartsverzekering valt - staat niet bij de uitzonderingen...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 22 december 2013 @ 20:55:44 #146
396925 MBA_xo
Pursuit of Happiness
pi_134577308
Iemand een goede tip qua tandartsverzekering en tegelijkertijd dus ook zorg? Gaat om het volgende:

Ik zit nu bij National Academic met beide aanvullende opties, waarvan tandartskosten tot 350eu worden vergoed. Was 111eu pm, wordt 101eu als ik het goed heb. Student, 19.5 jaar oud.

Nu ben ik van plan om bij de orthodontist langs te gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft een beugel. Waarschijnlijk krijg ik ook te horen dat een beugel noodzakelijk is, na jaren te hebben gehoord van niet.

Onlangs de tandartsverzekering van Caresco bekeken, 80% tot max 2045eu, basis+tand, standaard 360eu rp voor 110eu pm, eventueel 89eu met 860 rp.

Alleen weet ik niet of dit wel voldoende is en/of er geen betere optie is, denk aan 80%>, een hoger maximale vergoeding, goedkoper geprijsd etc.

Alvast bedankt voor de tips!
pi_134581970
Er zijn leukere dingen om te doen in deze tijd van het jaar maar helaas hebben onze politici ervoor gekozen om slechts 1 keer per jaar overstappen naar een ander zorgverzekeringsbedrijf mogelijk te maken. Welke zorgverzekeraar draait je het minst een poot uit? Bij welke zorgverzekeraar krijg je het meeste waar voor het geld? Welke zorgverzekeraar maakt het het minst bont met het reclamebudget, PR-budget, topsalarissen en andere uitwassen van de halfbakken privatisering? Bij welke zorgverzekeraar kan je het best zelf kiezen waarvoor je wel en niet aanvullend verzekerd wil zijn?
Ik zie zoals veel Nederlanders door de bomen het bos niet, jullie wel?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134582622
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef MBA_xo het volgende:
Iemand een goede tip qua tandartsverzekering en tegelijkertijd dus ook zorg? Gaat om het volgende:

Ik zit nu bij National Academic met beide aanvullende opties, waarvan tandartskosten tot 350eu worden vergoed. Was 111eu pm, wordt 101eu als ik het goed heb. Student, 19.5 jaar oud.

Nu ben ik van plan om bij de orthodontist langs te gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft een beugel. Waarschijnlijk krijg ik ook te horen dat een beugel noodzakelijk is, na jaren te hebben gehoord van niet.

Onlangs de tandartsverzekering van Caresco bekeken, 80% tot max 2045eu, basis+tand, standaard 360eu rp voor 110eu pm, eventueel 89eu met 860 rp.

Alleen weet ik niet of dit wel voldoende is en/of er geen betere optie is, denk aan 80%>, een hoger maximale vergoeding, goedkoper geprijsd etc.

Alvast bedankt voor de tips!
Is De Friesland misschien een optie? Via ]deze[/url] link krijg je dit weekend ¤ 96 retour als je daar een zorgverzekering afsluit. Ik weet niet hoe strikt ze zijn, maar in principe heb je dus nog twee uur... ;) Na het weekend wordt de ¤ 96 retour weer ¤ 46 euro.

Als je via die link gaat voor de Online Verzorgd Polis zonder verhoogd eigen risico met als aanvullend AV Extra Online en AV Tand Standaard Online, betaal je ¤ 107,95 per maand. Dit is het bedrag als je daadwerkelijk per maand betaalt. Als je op jaarbasis betaalt wordt het ¤ 1267,44 . Per maand komt dat dus neer op ¤ 105,62. Bij al deze bedragen is al rekening gehouden met de ¤ 96 retour.

Via AV Extra Online krijg je tot 22 jaar maximaal ¤ 1750 aan orthodontie vergoed: http://www.defriesland.nl/avkeuzehulp/avkeuze/ . Je kunt ook nog voor AV Optimaal gaan. Dan krijg je ¤ 2000 vergoed, maar die is uiteraard weer een stapje duurder. AV Tand Standaard Online vergoedt je gewone tandartskosten (vrijwel) volledig tot ¤ 250: http://www.defriesland.nl(...)/prodinfo.aspx#tabel . Als je buiten de orthodontie weinig gewone tandartskosten verwacht, kun je ook nog overwegen om de AV Tand Standaard helemaal weg te laten. En met verhoogd eigen risico wordt het uiteraard nog een stuk goedkoper.

[ Bericht 3% gewijzigd door Five_Horizons op 23-12-2013 22:27:14 ]
pi_134596649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Zana het volgende:
ben voor het eerst via Independer overgestapt, kreeg ik vandaag een envelop met een soort pasje van Independer, maar volgens mij is dat niet het echte zorgpasje, er staat verzekeringsbewijs op en op de achterkant telefoonnummers en e-mailadressen van Independer en mijn zorgverzekeraar....
ook staat er op dat ik met vragen bij Independer moet wezen, maar de oude zorgverzekering wordt opgezegd door de nieuwe, en die sturen ook de zorgpas en de polis toe en verwerken de declaraties

lekker verwarrend....moet ik nu bij alle vragen via Independer gaan, lijkt mij toch niet, dacht dat ze alleen de polis bemiddelden
Beste Zana,

Het pasje is een verzekeringsbewijs dat we u namens Independer sturen. Zoals we in de begeleidende brief al aangeven, is dit niet hetzelfde als het zorgpasje. We hebben besloten zelf ook een pasje op te sturen, omdat het in deze tijd van het jaar soms wel een paar weken kan duren voordat klanten iets van de verzekeraar horen. Daar krijgen we altijd veel vragen over. Bijv. als klanten begin januari naar het ziekenhuis moeten en nog geen verzekeringsbewijs hebben ontvangen van hun verzekeraar. We hopen met het sturen van deze pas onze klanten een gerust gevoel te geven dat alles is geregeld.

Na het afsluiten van uw verzekering kunt u uiteraard uw verzekeraar bellen, maar u mag ons ook bellen met al uw vragen. We hebben een heel team van zorgexperts die u kunnen helpen met allerlei soorten vragen. Dat is voor veel klanten nieuw. En het is aan u de keuze wat u prettiger vindt: om uw vraag te stellen aan uw verzekeraar of aan Independer.

Vriendelijke groet,
Independer
  maandag 23 december 2013 @ 10:07:20 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134597571
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er zijn leukere dingen om te doen in deze tijd van het jaar maar helaas hebben onze politici ervoor gekozen om slechts 1 keer per jaar overstappen naar een ander zorgverzekeringsbedrijf mogelijk te maken. Welke zorgverzekeraar draait je het minst een poot uit? Bij welke zorgverzekeraar krijg je het meeste waar voor het geld? Welke zorgverzekeraar maakt het het minst bont met het reclamebudget, PR-budget, topsalarissen en andere uitwassen van de halfbakken privatisering? Bij welke zorgverzekeraar kan je het best zelf kiezen waarvoor je wel en niet aanvullend verzekerd wil zijn?
Ik zie zoals veel Nederlanders door de bomen het bos niet, jullie wel?
Tuurlijk is het 1 keer per jaar overstappen anders kun je helemaal gaan shoppen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')