Je hebt een aids bank en aids stoelen toch? Misschien een fatsoenlijke stoel halen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Diconnected het volgende:
zomg velen rugaids
ik geloof dat ik binnenkort ook maar even de fysio ga bellen, heb de laatste tijd belachelijk veel last van m'n onderrug..
en dat is in welk kader? Fetisj?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mensen die op een boederij zich gingen verkleden als boederijdieren.
en dan een vrouw die als een roze paard incl hoofdtooi en bitje en alles der man ging voorttrekken die in een stoeltje/caddy ding zat
oh mehquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en aids Win8.1 update. Ik hadm geparkeerd in de app store maar nooit op geklikt om te installeren sinds de vorige ellende.
DOET DAT HOERIGE KUTDING HET NU UIT ZICHZELF!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Chanel had ook drie bedels voor aan je telefoon voor 450 eu
PROFITEUR JONGE!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
Naja vooral de bank aan de eettafel zit ik niet zoveelquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt een aids bank en aids stoelen toch? Misschien een fatsoenlijke stoel halen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Diconnected het volgende:
maar we kunnen nu lekker gaan sparen want we hebben m'n moeder afbetaald
Ik wacht tot Viktor & Rolf hun lijn uit gaan brengenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik zie velen toffen brillen
Is dat niet alleen op de goedkoopste?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Diconnected het volgende:
ik heb nooit merkbrillen altijd eigen merk hans anders en ze hebben nu echt hele toffe modellen . nou heb ik pas volgende maand afspraak met oogarts maar ik kan natuurlijk ook gewoon laten opmeten daar. en ze hebben nu goede actie met 50% korting op glazen, en aangezien mijn glazen altijd teringduur zijn is dit wel een goede actie
nee, alle glazen en glasoptiesquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat niet alleen op de goedkoopste?
Oh dat is wel bet0r.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee, alle glazen en glasopties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |