quote:
Op vrijdag 13 december 2013 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:[..]
Ja eerst keer

Vind het echt super spannend want ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Het is in principe geen onbekend bedrijf voor mij, en 2 van de 3 gesprekspartners ken ik ook al. Er is ook geen specifieke vacature of zo. Dus ik weet niet helemaal welke kant het gesprek op zal gaan.
En kreeg daarstraks nog een vacature toegestuurd via iemand anders van een ander bedrijf, wat er ook wel leuk uitzag

Is alleen wel in Terneuzen, dat is wel een klote eind rijden...
Heb jij al iets op het oog voor ander werk?
Terneuzen
Die vriendin van mij wat ook op de TU zit is toen in Madrid geweest met een ander meisje. En dat meisje heeft dus een vriend uit Colombia die dus ook Technische Scheikunde heeft gevolgd. En die zit nu ook in Terneuzen. Alleen daar is dus echt geen fuck te doen

Die zit daar steeds alleen op zijn kamer daar ergens in Zeeuws Vlaanderen.
Schijnbaar mag hij met zijn verblijfsvergunning dus ook niet in België wonen, want dat is nog de meest leefbare optie om makkelijk naar je werk te kunnen gaan en toch in een leefbaar gebied te wonen

En nee nog geen nieuw werk gevonden. Maar ik ben afgelopen week langsgeweest en nu in december sta ik wel weer een aantal dagen op

Dus dat is wel fijn, kan ik nu weer op mijn projecten concentreren en in de kerstsvakantie heb ik dan fatsoenlijk de tijd om motivatiebrieven te schrijven.
Denk tenminste niet dat mijn contract verlengd zal worden in januari dus ik MOET wel ander werk vinden. Ik wil het zo lag mogelijk uitstellen om te lenen bij DUO.