quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Klopt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wat Tinder is, het is dus ook geen kwestie van googlen of rocket science. Maar zoals Lemans dat hier post heb je toch het gevoel dat er ergens wat posts missen. Hij begint opeens over Tinder en er komt een quote uit de lucht vallen. Blijkbaar hebben Njo en hij wel allebei DWDD gekeken.
Hetzelfde zie ik hier trouwens ook als er voetbal op tv is.
Volksstammen. Hele steden in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Zijn er ook gewillige vrouwen op Tinder?
De Amerikaanse TV is tegenwoordig gewoon beter dan de Amerikaanse film.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn ook goede series hoor. Zo heb ik Vikings in een week gekeken en een seizoen Game of Thrones en Under The Dome en zo.
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Lemans24 het volgende:
Netflix: Binge Watching Is The New Normal For TV Streamers
bron: Deadline
definitie: 2-6 afleveringen van een serie achter elkaar kijken.
mening: dan kun je toch net zo goed een film gaan kijken?
funfact: als binge watching afgeleid is van binge drinking, dan is het in het Nederlands dus comakijken.
jup.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Zijn dat allemaal Amerikaanse tv-series dan?
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
sommige series lenen zich erg voor een mini marathon, waardoor je nog meer in het verhaal gezogen wordt. En verder wat SoK zegt.
plus dat de meeste series nu even stil liggen qua nieuwe afleveringen. Maar gelukkig is er nog mijn backlog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegenwoordig vaak de omgekeerde reactie. Waarom zou ik een film kijken wanneer ik net zo goed een paar afleveringen van een serie kan kijken?
Al zitten we nu wel in de enige periode van het jaar waarvoor Hollywood doorgaans wel een beetje z'n best doet, dus het wordt tijd voor een korte omschakeling.
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.quote:
Vikings is gewoon een Amerikaanse serie volgens mij. De omroep die het produceert is wat bijzonder: The History Channel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk die de Yeti noemde.
Ik Dacht dat Vikings het iig al niet was, of je hebt het over het hele continent.
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
FMT op een laag pitje de laatste tijd Sandsie...
Nu moet je al die Disney-films gaan kijken die vroeger met de kerst uitkwamen, knap je vast van op. Werk je bij Hallmark of zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is december...ik zie te veel kerstkaarten waar honden met kerstmutsen op te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |