SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je moet de toeschouwers inderdaad ¤ 5 per persoon betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kan de Gangnam style en Yildiz Tilbe dans. 5 euro waard?
Chikni chameli dans?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, je moet de toeschouwers inderdaad ¤ 5 per persoon betalen.
Het is dat ik dat al vaak heb gezien, anders had ik je ¤ 10 gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik dat al vaak heb gezien, anders had ik je ¤ 10 gegeven.Inclusief Katrina-lichaam zelfs ¤ 25.
Grapje lieverd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fiets nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je mag mij ook ontvoeren met de fiets hoor.
How about the sirtaki?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kan de Gangnam style en Yildiz Tilbe dans. 5 euro waard?
Of een tandem, ik in het midden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij fietst wel, jij mag achterop.
Niet? Denk goed na a sah.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit zien dansen a mattie.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:20 schreef MaidensTower het volgende:
Ik krijg moordlustige gedachten. Beter spreek ik met niemand af vandaag en morgen
Ik zie je straks. Staat de koffie klaar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:20 schreef MaidensTower het volgende:
Ik krijg moordlustige gedachten. Beter spreek ik met niemand af vandaag en morgen
Lijkt me geen goed idee. Ik annuleer juist alle afspraken. Voortaan toch even deze twee dagen van de maand vrij houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zie je straks. Staat de koffie klaar?
Ik ben niet zo moordlustig, maar als het ooit zover komt, komt het door Fokkers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat zijn jouw oorzaken? Mijne PMS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |