abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:04:01 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134356573
quote:
_O_ Wie is er nou niet klaar met Kwalbert :?
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje :P
:W Kwalbert Hoe lang nog :?
pi_134356631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat er nu ook meer openlijk tegen albert verzet komt vanuit bekend Nederland

Gerard Joling voelt zich gechanteerd door Albert Verlinde
Gerard Joling is niet blij met Albert Verlinde. RTL Boulevard besteedde maandag aandacht aan de concerten van De Toppers, maar Joling mocht naar eigen zeggen alleen komen als hij zijn excuses aan zou bieden.

"Ik moet sorry zeggen omdat ik er niet van gediend ben dat Albert over mij onwaarheden op de buis slingert? Dat is chantage", vertelt Joling dinsdag in De Telegraaf.

Verlinde en Joling hebben ruzie over een opmerking die de showbizzdeskundige maakte.

"Het begon allemaal toen Albert meldde dat ik een mislukte facelift had gehad. Ik zou bont en blauw zien en ik zou er bewust voor hebben gekozen buiten beeld te blijven. Ik was ontdaan", legt Joling uit.

De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."

Slappe zak
Een dag later vertelde Verlinde opnieuw het verhaal over Jolings mislukte facelift. "Dus ik pak mijn telefoon en tik naar Winston Gerschtanowitz een sms'je dat ik hem een slappe zak vind, omdat hij er ook bij staat te kijken en te lachen." Dat berichtje kon Verlinde niet waarderen.

"Natuurlijk was dat van mij ook niet netjes", geeft Joling toe. "Maar Albert had zijn punt de dag ervoor toch al gemaakt? Kortom: ik ben niet heel vriendelijk geweest. En dat kwam gisteren als een boemerang terug."

Ziek
Jeroen van der Boom en René Froger verschenen maandag zonder Joling in RTL Boulevard. In de show vertelden de twee dat hun Toppers-collega ziek was. Dat is volgens Joling niet waar. "We mochten met zijn drieën komen, maar alleen als ik van tevoren mijn verontschuldigingen zou aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?"

Joling noemt het 'diep triest' dat Van der Boom en Froger het slachtoffer zijn geworden van zijn ruzie met Verlinde. "De waarheid is nooit goed genoeg voor hem", vertelt Joling, die geregeld in de showbizzprogramma's van SBS6 te zien is. "Ik ben klaar met Albert."

bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen :Y
pi_134356856
Wat een leuke uitkomst zou zijn:
Onno Hoes redt zijn hachje en mag burgemeester blijven met toyboy.
Albert moet veld ruimen bij rtl boulevard omdat tout bekend nederland niet meer met hem wil werken.
Alle promoties voortaan via SBS shownieuws (niet dat ik daar fan van ben maar toch).
pi_134357057
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
Het is waar: heel veel artiesten zijn gewoon doodsbang voor Albert Verlinde en daarom spelen ze altijd mooi weer bij hem.
Joling heeft er nu gewoon schijt aan en doet maar...heel goed!
Zou me niets verbazen als Gerard vanavond aan de desk van Shownieuws staat om zijn verhaal te doen. En shownieuws (vooral of eigenlijk Evert, Patty. Beau) genieten weer.
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 10:52:30 #245
184769 crew  Deisyy
pi_134357764
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:58 #246
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134357793
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

_O_ Wie is er nou niet klaar met Kwalbert :?
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje :P
:W Kwalbert Hoe lang nog :?
Zou mooi zijn als die valse nicht er eindelijk uitgetrapt wordt ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:55:31 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134357821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen? :D
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_134357890
Verlinde woedend op Santegoeds om Onno-affaire

’Lijkt wel of burgemeester kinderlijkjes in de kelder heeft liggen’
Na alles wat er geschreven en verteld is over Onno Hoes en zijn escapade is er nogal wat tumult ontstaan in showbizzland. Partner Albert Verlinde is allerminst te spreken over de berichtgeving van SBS. 'Het lijkt wel of Evert Santegoeds niet wil dat het goed komt tussen mij en Onno', aldus Verlinde in de ochtendshow van Q-music.

De RTL Boulevard-presentator vertelt aan Q-dj's Mattie en Wietze dat hij het heel erg vervelend vindt zoals Onno en hij nu worden neergezet door Show Laat. 'Wat De Telegraaf allemaal bericht is tot daaraan toe, maar bij Evert Santegoeds kwam ons weekendje in Knokke ter sprake'. Het showbizzprogramma op SBS6 had daar foto's van gemaakt en behandelde deze in de uitzending met de tekst 'Kijk ze hier zitten, je ziet dat er toch spanningen zijn'.

Strandwandeling
Dat terwijl het weekendje volgens de showdeskundige uiterst geslaagd was verlopen. 'We hebben een strandwandeling van vijf uur gemaakt, gepraat, gegeten en gelachen. We zijn er dan ook uitgekomen dat we samen door willen gaan'.

'Ik word er zo moe van', vervolgt Verlinde. 'Het lijkt wel of Evert Santegoeds niet wil dat het goedkomt tussen ons. Verlinde snapt alle ophef rondom Onno dan ook niet zo goed. 'Het lijkt wel of de burgemeester kinderlijkjes in de kelder heeft liggen. Ik heb iets van het is klaar', sluit hij zijn relaas af.

Kijkcijfers
Hij zegt er nog wel even bij dat Show Laat moet stoppen met iedere avond te berichten over zijn liefdesleven. Volgens Verlinde heeft het programma de lage kijkcijfers vooral te danken aan dat ze iedere avond hetzelfde onderwerp behandelen. 'Daar zit de kijker niet op te wachten'.

Een paar weken geleden werd burgemeester Onno Hoes zoenend gespot in een hotellobby in Maastricht met de 24-jarige Ruud Schepers. Show Laat bracht de zoenfoto's naar buiten. Hierna bleek het niet alleen te gaan om een zoen, maar om een buitenechtelijke affaire. Hoes liet weten erg veel spijt te hebben van zijn escapade en in een verklaring lieten Verlinde en Hoes weten bij elkaar te blijven. Volgens Bernt Schneider, voorzitter van het Nederlandse Genootschap voor burgemeesters, overleeft Hoes het zoenincident wel op politiek gebied. Dat zei Schneider gisteravond bij Pauw en Witteman. 'Hoes is een hele goede burgemeester die net even niet goed heeft opgelet.'

www.ad.nl

Wat een krokodillentranen.
Volgens mij heeft Albert menig onderwerp volledig uitgemolken. Nu ziet hij ook eens hoe leuk dat is.
Wat mij betreft gaat sbs nog even door tot medio 2014 met deze berichtgeving
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 10:58:34 #249
184769 crew  Deisyy
pi_134357894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
quote:
De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."
Terwijl Geer helemaal geen facelift nodig heeft O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_134357976
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, Geer is helemaal verbouwd, dat ziet iedereen :') maar misschien was hij
gewoon echt ziek die dag en niet bont en blauw, maar het gaat natuurlijk vooral om de rest van
dit bericht, eerst excuses aanbieden voor je smsje anders mag je niet in het programma komen.

En dat soort geintjes zal Albert wel niet alleen bij Geer flikken.
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:30 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134358028
Zegt Geer ...
En zijn twee collega's vallen hem af. Oh nee, Albert kan Froger met de grond gelijk maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134358138
Ik geloof echt wel dat Albert wel sleeze en dirt weet die sommige mensen liever niet bekend gemaakt zien worden.
Dan kan je wel afdwingen dat Albert te woord gestaan wordt over sommige onderwerpen.

Ik vond het allemaal 1 pot nat shownieuws en boulevard, terwijl je nu duidelijk onderscheid ziet.
Albert volstaat met 1 verklaring en Evert melkt het volledig uit. Ik vind het wel komisch.
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:09:56 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134358161
Albert, de kwade genius!
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:23:33 #254
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134358521
quote:
Strandwandeling
Dat terwijl het weekendje volgens de showdeskundige uiterst geslaagd was verlopen. 'We hebben een strandwandeling van vijf uur gemaakt, gepraat, gegeten en gelachen. We zijn er dan ook uitgekomen dat we samen door willen gaan'.
Dat hadden ze toch al besloten :?

quote:
Hoes liet weten erg veel spijt te hebben van zijn escapade en in een verklaring lieten Verlinde en Hoes weten bij elkaar te blijven.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_134358856
misschien ouderwets, maar ik geloof niet zo in een lange afstandsrelatie waarbij allebei in het weekend ook nog allerlei verplichtingen hebben, waardoor ze ook niet naar elkaar toe kunnen.

Hoevaak zagen ze elkaar nou echt effectief de afgelopen tijd?
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:58:39 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_134359640
Kwalbert Verlinke is een huilebalk eerste klas.
pi_134360061
Wat een quatsch. Evert Santegoeds, Wilma Nanninga, al die bobo's van de roddelwereld. En nu is tout bekend Nederland ineens dooodsbang voor Albert? Sure...
pi_134360440
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:

De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."

Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen. :)
Ik lees niks :) Maar hoe kom je aan deze quotes?
pi_134360695
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:26 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:

[..]

Ik lees niks :) Maar hoe kom je aan deze quotes?
Deze week in weekblad Privé

pi_134360738
Telegraaf :') Privé :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 12:37:31 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134360754
Wat een suggestieve kop.
pi_134360784
Zo'n kop gaat echt te ver, alsof Onno een pedo is.
pi_134360981
Het is natuurlijk een verziekt wereldje.
Albert heeft de sterren nodig om zijn programma te vullen, sterren hebben albert (en evert, wilma etc) nodig voor de publiciteit van hun activiteiten/werk.

Het is alleen ziekelijk dat dit soort programma;s ook de ellende voorschotelen onder het mom van, als het goed met je gaat mogen we alles zien en gaat het slecht met je dan wil je privacy.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 12:52:48 #264
163650 Greys
pi_134361201
Die jongen was toch volwassen en ging er vrijwillig in mee?
Wat een zieke 'blijf van mijn kind af'-kop ja :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134361309
Dit is gewoon een ordinaire Albert-bash. Dat dit over de rug van Onno is, is best sneu
pi_134361391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire Albert-bash. Dat dit over de rug van Onno is, is best sneu
je oogst wat je zaait....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 12:58:59 #267
163650 Greys
pi_134361420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Onno heb ik anders nooit horen roddelen over BN-ers...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:03:26 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134361564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef utrecht1970 het volgende:

Nonsens. Dit is iemand op valselijke wijze kapot proberen te maken met de meest vieze insinuaties. Iemand die toevallig getrouwd is met de zgn zaaier.
pi_134361593
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Onno heb ik anders nooit horen roddelen over BN-ers...
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.

Als de ook nog eens getrouwd bent met de grootste roddelkont van Nederland. Dan kun je bedenken dat hij wellicht geen goodwill gezaaid heeft met zijn aanpak......
pi_134361596
Albert verlinde's reactie is natuurlijk de laatste zet die Evert, Patty en Beau nodig hebben.
Die gaan hem nu natuurlijk helemaal LETTERLIJK slopen.
En ze krijgen nu natuurlijk de helpende handjes van bv een Gerard Joling erbij.
Het wordt echt oorlog in Roddelland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')