SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heeft het spel nog bugs?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
En de PS4 is wel degelijk uit, magoed, to each their own...Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of voor. het verschiltquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij woont in in zuid-Europa meen ik, daar loopt men nog wel eens achter op dingen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopelijk is het dan wel bugvrij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije brengen ze het als enige land in Europa pas in 2014 uitWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Vooralsnog amper last van bugs gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel bugvrij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet er genoeg...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog amper last van bugs gehad
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Heb jij trouwens een AMP?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees graag je ervaring terug, maar ik voorspel dat je veel van je muziek ineens opnieuw gaat luisterenHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik had ze eerst op mijn creative T-20 setje aangesloten, maar die is vervangen door een headphone amp ja, een Shiit Magni.quote:
Maar alles wat enigzins versterkt is goed te doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dan heb je ook nog het geluid wat soms halve potjes weg valtquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Weet er genoeg...
Revive bug dat je alt f4 moet drukken omdat je vast zit..
Iemand niet kunnen reviven..
Onzichtbare muren..
Granaten die niet af gaan...
Ga maar door..
Maar dat is altijd wel en het gebeurd niet al te veel maar het is wel vervelend als het gebeurd :/![]()
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
GODTERINGTUERYEHNRF*(#)%$&*)$#(%^&*$#T%^%
net eindelijk 10 kills gehaald tijdens air superiority, dus ik had mijn laatste 2 benodigde ribbons moeten krijgen, maar nee hoor.,...niks.
Sowieso was het weer zo dat opeens alles wat je tot dusver had unlocked per voertuig, dat kreeg je opeens achter elkaar en tijdens het wachten tussen de levels kon je ook niet je stats bekijken.
People assume too much.![]()
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerktquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enige bug die ik vaak tegenkom op de ps4 is inderdaad het wegvallen van het ambient geluid. Voor de rest vrij weinig problemen, en zeker niet met connecties maken. Dat gaat altijd vlekkeloos.![]()
![]()
Ja op zich wel, als je wat filters toepast blijven er wel wat weinig servers over soms. Weet niet of dat een bug is, of dat dat gewoon klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt jou server browser? Op de Xbox One heeft die namelijk nog niet gewerkt![]()
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu
People assume too much.![]()
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
Tjah Xbox One hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef IMVHI het volgende:
Je zou toch verwachten dat dit spel op de next gen consoles aardig lekker zou draaien maar het is op de Xbox One echt drama, zo instabiel en zoveel lag.![]()
![]()
![]()
Je verwacht gewoon teveel van BF4.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef very het volgende:
Deze server dus: http://battlelog.battlefi(...)K-GGC-Stream-PBBans/
Net weer: 10 kills, niet 1 ribbon
I had die fucking UCAV al lang moeten hebben nu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: