SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de aanbieding: makarna, schaap, tavuk, lange, manda en krullebol.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:53 schreef MaidensTower het volgende:
Koosnaampje voor Stimorol: schaapje
Oh nee, zodra jij weer gaat zeiken over Turkse losers ga ik para worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol is niet moe. Stimorol begint mij lief te vinden
Als het te lang duurt dan moet het welquote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nieuw deel openen terwijl je niet degene bent die het topic heeft gesloten.
Ga ik niet doen. Na mijn date ben ik erachter dat het anders kan. Maar goed, het moet nóg andersquote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee, zodra jij weer gaat zeiken over Turkse losers ga ik para worden.
Vannacht lul ik #999 in m'n eentje volquote:Op donderdag 12 december 2013 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn, dat komt ook akelig dichtbij...
Ik help je wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vannacht lul ik #999 in m'n eentje vol
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vannacht lul ik #999 in m'n eentje vol
Het duurde 30 seconden! heb TR gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het te lang duurt dan moet het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
Optimus Prime ging toch een meet organiseren?Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja @ Simit Sarayıquote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Met MT, groene appel en Slayage in DH en zarGon in Delft rn sylv met tweede woonplaats DH is een meet in DH geen overbodigr luxe. Hahahajaja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |