Gelukkig heb jij een lief karakterquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik wel, helemaal afbreken die zielige kwalbert.
Hij is een rat van het smerigste soort en doet zich voor als een heilige.
Wake up call, hij is een pis nicht vol rancune
quote:Albert Verlinde viert 'gewoon samen' kerst met man Onno Hoes
Albert Verlinde wil niet inhoudelijk reageren op het interview dat Ruud Schepers donderdag gaf aan Show Laat. Daarin vertelt Schepers dat het contact tussen hem en Onno Hoes allesbehalve eenmalig was.
"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed? Maar alles wat we erover kwijt willen, staat in de verklaring. Daarin zijn we heel eerlijk en open geweest, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen."
Volgens Verlinde zijn Hoes en hij gewoon samen tijdens de feestdagen. "We gaan absoluut een mooie kerst met elkaar beleven", verzekert Verlinde.
Komt een beetje hetzelfde op mij over als een voetbalclub dat zegt dat ze 100% achter de trainer staan, en een paar dagen later is ie ontslagen.quote:
Tja wat moet hij anders zeggen, het is wel een relatie van 22 jaar waar je denk ik niet zomaar een punt achter zet. Ik zou hetzelfde doen denk ik...quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt een beetje hetzelfde op mij over als een voetbalclub dat zegt dat ze 100% achter de trainer staan, en een paar dagen later is ie ontslagen.
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik wel, helemaal afbreken die zielige kwalbert.
Hij is een rat van het smerigste soort en doet zich voor als een heilige.
Wake up call, hij is een pis nicht vol rancune
Te veel Boulevard kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?
Vraag ik mij ook af..Erg haatdragend tegen Albert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?
Verrekquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef quirina het volgende:
http://tmblr.co/ZffhSx5nDDBT
Ja...hier deed ruudje me aan denken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef quirina het volgende:
Hij wou eerst bij RTL Boulevard zijn verhaal doen, maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij voelde Ruud zich oh zo belangrijk want onderzoeksjournalist Brard wilde hem interviewen.
Het ging Brard natuurlijk alleen om Brard, ze geniet zich suf.
Echt he... ik zei tegen mijn vriend nadat hij aangaf GEEN seks te hebben gehad (en waarom zou je dat in zijn positie nog ontkennen) dat dit echt nergens over gaatquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even een stukje gekeken. Bridget na de eerste helft van dit totale niks-interview: "Poe hee! Dat is nogal wat!"
Iets met vader, wens en gedachte.
Zou wel het meest geniale interview zijn ooit: Albert in gesprek met degene die zijn man wil afpakkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
Hij wou eerst bij RTL Boulevard zijn verhaal doen, maar dat mocht niet
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even een stukje gekeken. Bridget na de eerste helft van dit totale niks-interview: "Poe hee! Dat is nogal wat!"
Iets met vader, wens en gedachte.
Je bent wel echt dom als bekende burgemeester om op Grindr te gaan zitten, laat staan als je ook nog getrouwd bent met de bekendste roddelnicht van Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!
En tongzoenen terwijl je je niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt? Vaag hoor.
Verder zullen de sexfoto's wel op komen dagen ivm burgemeester Hoes' Grindr-sexdates
Jij wil ook heel erg graag, hè?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!
En tongzoenen terwijl je je niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt? Vaag hoor.
Verder zullen de sexfoto's wel op komen dagen ivm burgemeester Hoes' Grindr-sexdates
Met het mobiele nummer van Albert erop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef quirina het volgende:
Misschien heeft Ruud uit wraak wel een vals profiel op grindr gezet ?
Ja, maar ben je het met me eens dat sommige uitspraken, als je erover nadenkt gewoon niet kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent wel echt dom als bekende burgemeester om op Grindr te gaan zitten, laat staan als je ook nog getrouwd bent met de bekendste roddelnicht van Nederland
Ja, ik heb een aantal vrije dagen in decemberquote:
Op Onno lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:26 schreef Laysa het volgende:
waarom zou ruud wraak op Albert willen nemen?![]()
Dat slaat echt nergens op...
Dit dus... daarom vind ik het toontje wat SBS juist richting Albert aanslaat wat te ver gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat juist Albert er netjes mee omgaat...die heeft zich toch ook door sbs6 en radio stations laten intervieuw.
De lafaard in dit verhaal is Onno en dat Albert aan damage control doet kan je hem niet kwalijk nemen.
maar maar eh... ik wil niet stoken in een goed huwelijk....maar Albert gaat ook vaak érg verquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus... daarom vind ik het toontje wat SBS juist richting Albert aanslaat wat te ver gaan
God, het is geen knappert die Onnoquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef maily het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tijdens_kerst__.html
En met Ruud onder de boom?
Hij schijnt wel een geweldig torso te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, het is geen knappert die Onno![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed verstopt zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een geweldig torso te hebben
Niet eens, hij schijn er op Grindr nogal mee te koop te lopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed verstopt zeker?
Serieus? heeft niemand een pica?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet eens, hij schijn er op Grindr nogal mee te koop te lopen
En geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Toverheks het volgende:
Het gaat niet eens meer om Toyboy Ruudje en Onno, volgens mij wil half sjowbizzland Albert op zijn snuiter zien gaan.
en half FOKquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Toverheks het volgende:
Het gaat niet eens meer om Toyboy Ruudje en Onno, volgens mij wil half sjowbizzland Albert op zijn snuiter zien gaan.
Nou.......... een jaar lang bij Onno op bezoek en geen sex gehad?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een stukje gezien van het interview en ik moet zeggen dat die Ruud op mij wel eerlijk over komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |