Algemeen gevoel is, waar hebben we het over?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef maily het volgende:
Nu op RTL Late Night; hoe serieus was die zoen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Algemeen gevoel is, waar hebben we het over?en dat is natuurlijk ook zo
Als je ex-crew zou zijn, zou ik je verzuurd noemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:01 schreef matthijst het volgende:
Schitterend dat Albert nu zelf eens in de roddelbladen en shows staat. Hoop dat ze die bende nog flink uitmelken en hij d'r aan onderdoor gaat. Maar zoveel mazzel zal Nederland wel niet hebben.
Hij 52 en Ruud toen 23 ..Als ik Onno was geweest en een functie had als burgemeester(vader)quote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik Onno was had ik keiharde vuige sex met Ruud gehadmaar ik ben Onno niet, dus geen
idee
Denk dat die jongen echt niet alles heeft verteld, ze hebben nooit seks gehad want er is geen fysieke aantrekkingskracht. Maar er wordt wel getongzoend?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:58 schreef snetje het volgende:
Nu ja... het interview zelf vond ik 3 keer niks naar wat er ons allemaal beloofd is![]()
Het meest interessante kwam dan toch wel van de voor aankondigen van Patty zelf tijdens eerdere Show programma's Sterker nog! op een gegeven moment had ik het idee dat Patty hem gewoon woorden in zijn mond probeerde te leggen![]()
Hij heeft een jaar lang geneukt met iemand die getrouwd is?! Lijkt me ethisch gezien niet te verantwoorden, en triest dat hij contact opneemt met Shownieuws zodra dat ophoudt. Smullen voor ons, dat wel. Met z'n lekkere blusherbekkie.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef snetje het volgende:
Toch geef ik Ruud gelijk! Dat hij niet weg gepropt wil worden als een toy boy... Heeft meer dan een jaar lang naar het gezeik geluisterd (en gevoeld) van ene hoog haantje meneertje Onno ..was meer dan een jaar het knuffelbeestje voor deze gast en wordt zo inene weg gesmetenKnap dat hij zijn bek durft open te trekken en dat deze gasten die zich o zo belangrijk voelen eens een keer goed recht zet!
en neukte Onno hem als travestiet...de ultieme vernedering voor Albert..verlaten worden voor een jonge slanke vrouw.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
inderdaad .... Wie weet hoelang hij al in vrouwenkleren loopt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
en neukte Onno hem als travestiet...de ultieme vernedering voor Albert..verlaten worden voor een jonge slanke vrouw.
Dit vind ik nou zo gek. Albert is een duivel omdat hij doet wat hij doet. Maar als iemand hetzelfde bij hem doet is het ineens prachtig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:01 schreef matthijst het volgende:
Schitterend dat Albert nu zelf eens in de roddelbladen en shows staat. Hoop dat ze die bende nog flink uitmelken en hij d'r aan onderdoor gaat. Maar zoveel mazzel zal Nederland wel niet hebben.
payback.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo gek. Albert is een duivel omdat hij doet wat hij doet. Maar als iemand hetzelfde bij hem doet is het ineens prachtig.
Wat mis ik nou.
Volgens mij voelde Ruud zich oh zo belangrijk want onderzoeksjournalist Brard wilde hem interviewen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef snetje het volgende:
Toch geef ik Ruud gelijk! Dat hij niet weg gepropt wil worden als een toy boy... Heeft meer dan een jaar lang naar het gezeik geluisterd (en gevoeld) van ene hoog haantje meneertje Onno ..was meer dan een jaar het knuffelbeestje voor deze gast en wordt zo inene weg gesmetenKnap dat hij zijn bek durft open te trekken en dat deze gasten die zich o zo belangrijk voelen eens een keer goed recht zet!
Met de ambtsketting als een cockring om zijn pik gebonden...dat zou pas een stunt zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
En Onno op Grindr. Wat een domme lul.
Ik verwacht de screenshots van de week op Grinder: de musical tegen te komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Met de ambtsketting als een cockring om zijn pik gebonden...dat zou pas een stunt zijn.
Ik ook.quote:
Niet als een toy boy zomaar in een prullenbak gegooid te worden? 1 jaar lang al het geleuter van Onno aangehoord te hebben en dan denken dat je belangrijk bent voor zon persoon en dat je zomaar weg geflikkerd word door die 2 hanen die hun eigen nep huwelijk belangrijker vinden voor de pers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij voelde Ruud zich oh zo belangrijk want onderzoeksjournalist Brard wilde hem interviewen.
Het ging Brard natuurlijk alleen om Brard, ze geniet zich suf.
Maar ik vind het serieus gestoord dat dat jong naar een tv-programma stapt om zijn gal te spuwen. Wil hij er geld voor, wil hij beroemd worden, wat wil hij hier nou mee.
Als jij het doet is het heel erg, maar als het jou overkomt is het smullen, omdat jij het ook doet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Waarom is zoiets dan opeens wel ok, als je dat zo veroordeelt? Weinig principieel.
Oh ja, dan helpt het als je bij Brard gaat zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet als een toy boy zomaar in een prullenbak gegooid te worden? 1 jaar lang al het geleuter van Onno aangehoord te hebben en dan denken dat je belangrijk bent voor zon persoon en dat je zomaar weg geflikkerd word door die 2 hanen die hun eigen nep huwelijk belangrijker vinden voor de pers?
Ik denk dat hij weer normaal de straat op wil kunnen! En niet constant wordt nageroepen als het speeltje van Onno...
Echt wel, Brard genoot ervanquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:00 schreef Mylene het volgende:
Patty legde hem ook woorden in zijn mond. Ze was gretig en vals.
En toch zie ik Brard er nog op aan dat ze op een gegeven moment Wilma Nanninga van de Prive bijlage in de Telegraaf gaat vervangen, ooit.quote:
Eng mormel, lijkt me een prima baan voor haar. Al heeft ze de capaciteiten niet, gok ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En toch zie ik Brard er nog op aan dat ze op een gegeven moment Wilma Nanninga van de Prive bijlage in de Telegraaf gaat vervangen, ooit.
Ik doe geloof ik nu maar ff een Geertje (ik weet van niks...mijn naam is haas)quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, dan helpt het als je bij Brard gaat zitten.
Hij is toch niet achterlijk, hij heeft 'iets' met een getrouwde man, die ook nog eens een publieke functie bekleedt. En nu gaat meneertje zitten miepen dat hij niet de aandacht krijgt die hij verdient? Hou toch op.
Nou jah... eigenlijk bedoelde ik dat ik mij niet kan voorstellen dat Onno een jaar lang regelmatig die jongen bij hem thuis uitnodigt om een potje te gaan scrabbelen, of die jongen nou 23 of 33 jaar isquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij 52 en Ruud toen 23 ..Als ik Onno was geweest en een functie had als burgemeester(vader)
Dan had ik eieren voor mijn geld gekozen (Albert dus) wat is eigenlijk de grens van pedo zijnonder de 16 ben je strafbaar en daarboven wordt alles gedoogt?
Er bewoog maar 1 ding bij Patty.. en dat was haar lubbelende onderkaak ..tja die vergeten ze soms mee te nemen tijdens de botoxquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... eigenlijk bedoelde ik dat ik mij niet kan voorstellen dat Onno een jaar lang regelmatig die jongen bij hem thuis uitnodigt om een potje te gaan scrabbelen, of die jongen nou 23 of 33 jaar is
maakt niet zoveel uit, hij is in elk geval meerderjarig en gaat vrijwillig bij Onno op bezoek, om eerlijk
te zijn, geloof ik niet dat er alleen maar gezoend is, maar ik was er niet bij natuurlijk, dus dat weet ik
niet zeker, dan vermoed ik alleen maar.
Onno kiest ook eieren voor zijn geld want hij laat die jongen best ineens hard vallen, wat ik op
zich wel sneu vind voor die jongen als hij ;echt meer had verwacht, of misschien was hem wel meer
beloofd, dat weten we natuurlijk ook niet,
Maar hoewel het natuurlijk wel ergens een koekje van eigen deeg is voor Albert was Patty best
wel een beetje walgelijk bezig, maar dat is Albert ook vaak, dus wat mij betreft is het gewoon
één pot nat allemaal. ik had ook wel het idee dat Patty die jongen af en toe woorden in de mond
wilde leggen. Patty wil duidelijk bloed zien, misschien begrijpelijk omdat ze zelf ook vaak doelwit is
geweest, maar aan de andere kant ook weer heel sneu.
Dus tja, eigenlijk zijn het allemaal sukkelsen wij misschien ook wel omdat we er naar kijken
en die lippen zijn té vaak ingespoten met die botox rotzooi daar krijg je ook rare dingen van zoalsquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Er bewoog maar 1 ding bij Patty.. en dat was haar lubbelende onderkaak ..tja die vergeten ze soms mee te nemen tijdens de botox![]()
Gezeik om niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Niks kunnen zien en ga geen topic teruglezen, iemand een samenvatting van een zin?
Nou, eigenlijk heeft het interview (ondanks de ontkenning) mij er juist van overtuigd dat ze wel seks hebben gehad.quote:
Oh, dat denk ik ook wel hoor, maar als je een open relatie hebt moet je daar ook niet over zeikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heeft het interview (ondanks de ontkenning) mij er juist van overtuigd dat ze wel seks hebben gehad.
Dus nu al 3 topics over relatieproblemen tussen 2 mannen en een mooi booyquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh, dat denk ik ook wel hoor, maar als je een open relatie hebt moet je daar ook niet over zeiken
Ja, dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu al 3 topics over relatieproblemen tussen 2 mannen en een mooi booy
Tja, krijg je ervan als je als Albert Verlinde zijnde precies hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks dus, alleen dat.. Laat die mensen lekker hun eigen ding doen...
quote:'Huwelijk Albert Verlinde alleen voor het plaatje'
Albert Verlinde en Onno Hoes zijn enkel voor het plaatje nog bij elkaar. Dat vertelde Ruud Schepers, het model waarmee Hoes een affaire zou hebben gehad, donderdagavond in Show Laat. "We hebben het onder meer gehad over wanneer meer duidelijkheid kwam over de op handen zijnde scheiding van Albert en Onno."
Volgens Schepers grapte Hoes over zijn trouwring, waar voor elk jaar huwelijk een extra diamant in wordt gezet. "Hij heeft gezegd: vol gaat die ring niet meer worden. En hij heeft gegrapt over dat hij de ring van Albert net zo goed aan mij kan geven." Verlinde liet eerder nog weten zijn huwelijk met Hoes te willen redden.
Schepers leerde Hoes naar eigen zeggen ruim een jaar geleden kennen. Vorige week dook een foto op waarop de twee mannen elkaar zoenen, waarna het slippertje van de burgemeester van Maastricht aan het licht kwam. De 24-jarige Schepers zegt nooit het bed te hebben gedeeld met de 52-jarige Hoes. "Dat wilde ik niet, daar lag mijn grens", vertelde het model aan Patty Brard. Volgens Schepers was zijn relatie met Hoes wel 'meer dan een vriendschap'.
Toen Hoes' vader eind vorige maand overleed, huilde de burgemeester uit bij Schepers. "Albert was er niet voor Onno, ik wilde er wel graag voor hem zijn." Hoes zou het model zelfs hebben gevraagd mee te gaan naar de crematie. "Maar het leek me geen goed idee om op die dag zijn familie te ontmoeten."
Verlinde was volgens Schepers tot voor kort helemaal niet op de hoogte van de avontuurtjes van zijn echtgenoot. De showbizzkenner liet eerder in zijn programma RTL Boulevard weten dat Schepers 'een huisvriend' was. "Dat klinkt alsof ik tussen Albert en Onno in bed heb gelegen, maar dat is helemaal niet waar. Dat wil ik zeker niet." Schepers zegt Verlinde niet te kennen en maar een paar keer gezien te hebben.
Het model informeerde bij Hoes naar zijn relatie met Verlinde. "Natuurlijk dacht ik: je bent getrouwd, waar is je man?" Vanwege hun carričres wonen Hoes en Verlinde op verschillende plekken. "Ik heb ook gevraagd of ze een open relatie hebben, dat heeft meneer Hoes ontkend."
Desondanks is het volgens Schepers duidelijk dat hij niet de enige minnaar van de Maastrichtse burgemeester is. "Hij zit op Grinder, daar hebben we over gesproken", vertelde het model over de app die veel homo's gebruiken voor afspraakjes. Volgens geruchten worden meerdere pikante foto's van Hoes gedeeld via de app. "Ik heb tegen hem gezegd: dat moet je niet doen, dat risico moet je niet lopen."
Geďnteresseerd in een relatie met Hoes is Schepers niet. "Daarvoor ontbreekt de fysieke aantrekkingskracht." Het model raadt Verlinde aan zijn problemen op te lossen. "Als ze voor hun relatie kiezen, moeten ze daar zeker voor gaan en zorgen dat het slaagt. Je bent niet voor niets zo lang bij elkaar." Hoewel Schepers nu veel kritiek krijgt, kan hij zichzelf nog in de ogen kijken. "Ik ben niet te ver gegaan om een huwelijk stuk te maken."
Zijn uitspraken zijn bij tijd en wijle vaag.quote:
Ik begrijp daar dus ook helemaal geen reet van. Albert maakt een programma waar een zeker deel van de bevolking graag naar kijkt, net zoals zovelen allerlei programma's maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo gek. Albert is een duivel omdat hij doet wat hij doet. Maar als iemand hetzelfde bij hem doet is het ineens prachtig.
Wat mis ik nou.
Ah, jullie zijn van de Jezus-club? Andere wang ook nog toekeren in plaats van terugslaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Waarom is zoiets dan opeens wel ok, als je dat zo veroordeelt? Weinig principieel.
Ik wel, helemaal afbreken die zielige kwalbert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen: Ik word niet goed van het feit dat Patty toch blijft proberen om Albert hier als een soort kwade genius neer te zetten.
Snapt dat kalf niet dat Albert gewoon de rijen wil sluiten, dat hij zijn zoenende echtgenoot niet en plein public wil afvallen en intern wil proberen dit te vergeven en te vergeten
Gelukkig heb jij een lief karakterquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik wel, helemaal afbreken die zielige kwalbert.
Hij is een rat van het smerigste soort en doet zich voor als een heilige.
Wake up call, hij is een pis nicht vol rancune
quote:Albert Verlinde viert 'gewoon samen' kerst met man Onno Hoes
Albert Verlinde wil niet inhoudelijk reageren op het interview dat Ruud Schepers donderdag gaf aan Show Laat. Daarin vertelt Schepers dat het contact tussen hem en Onno Hoes allesbehalve eenmalig was.
"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed? Maar alles wat we erover kwijt willen, staat in de verklaring. Daarin zijn we heel eerlijk en open geweest, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen."
Volgens Verlinde zijn Hoes en hij gewoon samen tijdens de feestdagen. "We gaan absoluut een mooie kerst met elkaar beleven", verzekert Verlinde.
Komt een beetje hetzelfde op mij over als een voetbalclub dat zegt dat ze 100% achter de trainer staan, en een paar dagen later is ie ontslagen.quote:
Tja wat moet hij anders zeggen, het is wel een relatie van 22 jaar waar je denk ik niet zomaar een punt achter zet. Ik zou hetzelfde doen denk ik...quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt een beetje hetzelfde op mij over als een voetbalclub dat zegt dat ze 100% achter de trainer staan, en een paar dagen later is ie ontslagen.
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik wel, helemaal afbreken die zielige kwalbert.
Hij is een rat van het smerigste soort en doet zich voor als een heilige.
Wake up call, hij is een pis nicht vol rancune
Te veel Boulevard kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?
Vraag ik mij ook af..Erg haatdragend tegen Albert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me af waar deze haat vandaan komt?
Verrekquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef quirina het volgende:
http://tmblr.co/ZffhSx5nDDBT
Ja...hier deed ruudje me aan denken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef quirina het volgende:
Hij wou eerst bij RTL Boulevard zijn verhaal doen, maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij voelde Ruud zich oh zo belangrijk want onderzoeksjournalist Brard wilde hem interviewen.
Het ging Brard natuurlijk alleen om Brard, ze geniet zich suf.
Echt he... ik zei tegen mijn vriend nadat hij aangaf GEEN seks te hebben gehad (en waarom zou je dat in zijn positie nog ontkennen) dat dit echt nergens over gaatquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even een stukje gekeken. Bridget na de eerste helft van dit totale niks-interview: "Poe hee! Dat is nogal wat!"
Iets met vader, wens en gedachte.
Zou wel het meest geniale interview zijn ooit: Albert in gesprek met degene die zijn man wil afpakkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
Hij wou eerst bij RTL Boulevard zijn verhaal doen, maar dat mocht niet
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even een stukje gekeken. Bridget na de eerste helft van dit totale niks-interview: "Poe hee! Dat is nogal wat!"
Iets met vader, wens en gedachte.
Je bent wel echt dom als bekende burgemeester om op Grindr te gaan zitten, laat staan als je ook nog getrouwd bent met de bekendste roddelnicht van Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!
En tongzoenen terwijl je je niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt? Vaag hoor.
Verder zullen de sexfoto's wel op komen dagen ivm burgemeester Hoes' Grindr-sexdates
Jij wil ook heel erg graag, hč?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, maar die jongen houdt echt nog wat achter. En nogmaals 1 jaar alleen tongzoenen? No way!
En tongzoenen terwijl je je niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt? Vaag hoor.
Verder zullen de sexfoto's wel op komen dagen ivm burgemeester Hoes' Grindr-sexdates
Met het mobiele nummer van Albert erop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef quirina het volgende:
Misschien heeft Ruud uit wraak wel een vals profiel op grindr gezet ?
Ja, maar ben je het met me eens dat sommige uitspraken, als je erover nadenkt gewoon niet kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent wel echt dom als bekende burgemeester om op Grindr te gaan zitten, laat staan als je ook nog getrouwd bent met de bekendste roddelnicht van Nederland
Ja, ik heb een aantal vrije dagen in decemberquote:
Op Onno lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:26 schreef Laysa het volgende:
waarom zou ruud wraak op Albert willen nemen?![]()
Dat slaat echt nergens op...
Dit dus... daarom vind ik het toontje wat SBS juist richting Albert aanslaat wat te ver gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat juist Albert er netjes mee omgaat...die heeft zich toch ook door sbs6 en radio stations laten intervieuw.
De lafaard in dit verhaal is Onno en dat Albert aan damage control doet kan je hem niet kwalijk nemen.
maar maar eh... ik wil niet stoken in een goed huwelijk....maar Albert gaat ook vaak érg verquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus... daarom vind ik het toontje wat SBS juist richting Albert aanslaat wat te ver gaan
God, het is geen knappert die Onnoquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef maily het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tijdens_kerst__.html
En met Ruud onder de boom?
Hij schijnt wel een geweldig torso te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, het is geen knappert die Onno![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed verstopt zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een geweldig torso te hebben
Niet eens, hij schijn er op Grindr nogal mee te koop te lopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed verstopt zeker?
Serieus? heeft niemand een pica?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet eens, hij schijn er op Grindr nogal mee te koop te lopen
En geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Toverheks het volgende:
Het gaat niet eens meer om Toyboy Ruudje en Onno, volgens mij wil half sjowbizzland Albert op zijn snuiter zien gaan.
en half FOKquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Toverheks het volgende:
Het gaat niet eens meer om Toyboy Ruudje en Onno, volgens mij wil half sjowbizzland Albert op zijn snuiter zien gaan.
Nou.......... een jaar lang bij Onno op bezoek en geen sex gehad?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een stukje gezien van het interview en ik moet zeggen dat die Ruud op mij wel eerlijk over komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |