http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Alle eer aan FANN voor de prachtige OPquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Ik kan geen Poll maken hoor Heksquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er moet maar een Poll gemaakt worden.FANN kom er maar in
Staat er tussen hoorquote:
quote:Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
quote:
stem nog eens een keertjequote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja, ik wilde stemmen, maar het ging niet
![]()
Ik zou Ja hebben gestemd, die houden het nog wel even vol al was het maar voor ''de vorm''
gedaan!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stem nog eens een keertjezie boven heb hem overnieuw gedaan
Welke vorm nogquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja, ik wilde stemmen, maar het ging niet
![]()
Ik zou Ja hebben gestemd, die houden het nog wel even vol al was het maar voor ''de vorm''
Denk dat Albert van alles op de hoogte is maar wijselijk zijn mond houd.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef snetje het volgende:
Ik heb nee gestemd ...als ik zo lees dat Onno tijdens dat interview gewoon nog lekker aan het whatsappen is met die Ruud, krijg ik het idee dat er meer achter Albert zijn rug om gaat wat hij niets van weet...
Zelfde vorm als Syl en Raf hadden, het ''sprookjeshuwelijk'' nog even rekken, hun baan staatquote:
Dan moet hij wel heel gek op zijn mannetje zijn en het maar accepteren dat hij ingeruild wordt voor een snotkuiken...quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Albert van alles op de hoogte is maar wijselijk zijn mond houd.
Je weet toch niet wat Albert uitvreet?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan moet hij wel heel gek op zijn mannetje zijn en het maar accepteren dat hij ingeruild wordt voor een snotkuiken...
Wie weet wat hijzelf buiten de deur snoept, met wederzijdse goedkeuring,quote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef snetje het volgende:
Dan moet hij wel heel gek op zijn mannetje zijn en het maar accepteren dat hij ingeruild wordt voor een snotkuiken...
Misschien delen ze hem wel ...quote:Op donderdag 12 december 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat Albert uitvreet?Misschien heeft hij ook wel een opneukertje
Open relatie, dus beide zullen buiten de deur eten, of alleen O want Albert is te bang dat hij negatief in de pers komt, maar je ziet wat er gebeurd alles komt altijd uit, en toevallig zijn ze alle2 BNer.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet want die jongen zei dat Albert nooit thuis was als hij er was, dus misschienquote:
Dat denk ik ook Heks. Want ze hadden een jaar huwelijks problemen dat zei Onno en Albert tegen SBS bij de première van de "Kleine Blonde Dood"quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Albert van alles op de hoogte is maar wijselijk zijn mond houd.
Hmmm..1 jaar huwelijks problemen en 1 jaar contact met Ruudje ....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Heks. Want ze hadden een jaar huwelijks problemen dat zei Onno en Albert tegen SBS bij de première van de "Kleine Blonde Dood"
Een nieuwe loco-burgervader voor Maastrichtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef snetje het volgende:
Ik heb nee gestemd ...als ik zo lees dat Onno tijdens dat interview gewoon nog lekker aan het whatsappen is met die Ruud, krijg ik het idee dat er meer achter Albert zijn rug om gaat waar hij niets van weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |