abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134206443

Hihi, Albert V. "koekje van eigen deeg"

http://www.telegraaf.nl/p(...)met__toyboy____.html

quote:
Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.html

STINKENDE ZAAKJES

quote:
Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.

Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.

Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.

Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.

Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?

Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.

Wat een bende hè?
Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

UPDATE 12 DECEMBER !!!!!

Vanavond bij Showlaat:

Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
quote:
´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.

Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.

In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.

Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…

Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.

In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.

Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.

Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”

In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.

Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Alle eer aan FANN voor de prachtige OP O+ FANN O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-12-2013 22:09:44 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134206491
Waar is Zorgvliet gebleven? :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134206616
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:
http://www.zorgvliedonline.nl/
Moet deze ook in de OP?
pi_134206723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

er moet maar een Poll gemaakt worden.FANN kom er maar in :D
Ik kan geen Poll maken hoor Heks :D
pi_134206788
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:
Staat er tussen hoor :Y

quote:
Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
pi_134206958
volgens mij gaat er wat fout

:?

Poll: Halen Onno & Albert de kerst nog
Ja
nee
weet niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_134207051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij gaat er wat fout
:D ja, ik wilde stemmen, maar het ging niet :P

Ik zou Ja hebben gestemd, die houden het nog wel even vol al was het maar voor ''de vorm''
pi_134207151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zou Ja hebben gestemd, die houden het nog wel even vol al was het maar voor ''de vorm''
stem nog eens een keertje :P zie boven heb hem overnieuw gedaan
pi_134207192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

stem nog eens een keertje :P zie boven heb hem overnieuw gedaan
gedaan! :+
pi_134207195
Ik heb ook ja gestemd w/
  donderdag 12 december 2013 @ 22:01:58 #11
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134207198
Ik heb nee gestemd ...als ik zo lees dat Onno tijdens dat interview gewoon nog lekker aan het whatsappen is met die Ruud, krijg ik het idee dat er meer achter Albert zijn rug om gaat waar hij niets van weet...

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 12-12-2013 22:27:03 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 12 december 2013 @ 22:03:09 #12
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134207275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Welke vorm nog :? :)
pi_134207306
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef snetje het volgende:
Ik heb nee gestemd ...als ik zo lees dat Onno tijdens dat interview gewoon nog lekker aan het whatsappen is met die Ruud, krijg ik het idee dat er meer achter Albert zijn rug om gaat wat hij niets van weet...
Denk dat Albert van alles op de hoogte is maar wijselijk zijn mond houd.
pi_134207540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef snetje het volgende:

[..]

Welke vorm nog :? :)
Zelfde vorm als Syl en Raf hadden, het ''sprookjeshuwelijk'' nog even rekken, hun baan staat
misschien wel op het spel, dus houden ze misschien de schone schijn nog even op.

Als ze hier zo'n ruzie om krijgen dat de bom kan barsten dan, als de bom niet barst houden ze
het dus ook langer vol dan de Kerst, misschien nog wel 20 jaar weet jij veel :') tenslotte hadden
ze een ''open'' relatie, het enige probleem is dat Onno met zijn domme kop in die hotellobby is
gaan zitten, tenminste, zo begrijp ik het.
  donderdag 12 december 2013 @ 22:09:06 #15
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134207549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dan moet hij wel heel gek op zijn mannetje zijn en het maar accepteren dat hij ingeruild wordt voor een snotkuiken... :')
pi_134207604
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef snetje het volgende:

[..]

Dan moet hij wel heel gek op zijn mannetje zijn en het maar accepteren dat hij ingeruild wordt voor een snotkuiken... :')
Je weet toch niet wat Albert uitvreet? :P Misschien heeft hij ook wel een opneukertje :+
  donderdag 12 december 2013 @ 22:10:50 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134207634
quote:

Wie weet wat hijzelf buiten de deur snoept, met wederzijdse goedkeuring,
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 december 2013 @ 22:11:55 #18
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134207684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je weet toch niet wat Albert uitvreet? :P Misschien heeft hij ook wel een opneukertje :+
Misschien delen ze hem wel ... :+
pi_134207699
quote:

[..]

Open relatie, dus beide zullen buiten de deur eten, of alleen O want Albert is te bang dat hij negatief in de pers komt, maar je ziet wat er gebeurd alles komt altijd uit, en toevallig zijn ze alle2 BNer.
pi_134207747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef snetje het volgende:

[..]

Misschien delen ze hem wel ... :+
Dat denk ik dan weer niet want die jongen zei dat Albert nooit thuis was als hij er was, dus misschien
was Albert bij zijn eigen ''vriendje''. :+
  donderdag 12 december 2013 @ 22:23:54 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134208275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ook ja gestemd w/
En ik heb ook op ja gestemd Albert en Onno O+
  donderdag 12 december 2013 @ 22:26:02 #22
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134208391

[ Bericht 100% gewijzigd door snetje op 12-12-2013 22:26:36 ]
  donderdag 12 december 2013 @ 22:28:33 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134208521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:

Dat denk ik ook Heks. Want ze hadden een jaar huwelijks problemen dat zei Onno en Albert tegen SBS bij de première van de "Kleine Blonde Dood"
  donderdag 12 december 2013 @ 22:30:53 #24
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134208622
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook Heks. Want ze hadden een jaar huwelijks problemen dat zei Onno en Albert tegen SBS bij de première van de "Kleine Blonde Dood"
Hmmm..1 jaar huwelijks problemen en 1 jaar contact met Ruudje .... 8-)
pi_134208682
Onno kan een carriere in de landelijke politiek natuurlijk wel vergeten.
Keeping an eye on the world going by my window.
  donderdag 12 december 2013 @ 22:35:10 #26
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134208844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef snetje het volgende:
Ik heb nee gestemd ...als ik zo lees dat Onno tijdens dat interview gewoon nog lekker aan het whatsappen is met die Ruud, krijg ik het idee dat er meer achter Albert zijn rug om gaat waar hij niets van weet...
Een nieuwe loco-burgervader voor Maastricht :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 22:35:58 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134208880
Niet alles gelezen, maar als ik de OP zie; Onno Hoes... lord of the rings :D
pi_134208928
Ik denk dat het een aflopende zaak is.
Misschien dat ze de schijn nog ophouden met de feestdagen maar dat het in januari zo'n beetje finito is.
pi_134208975
Zou Onno er net zo'n draai aan geven als destijds Bill Clinton met die Lewinsky: "I did not have sex with that woman" die hem alleen pijpte en verder niets anders.

Misschien staat pijpen in het woordenboek van Onno gelijk aan iemand een tongzoen geven? :P
pi_134209120
http://www.telegraaf.nl/p(...)_wijken_weten__.html

Zoen blijft privézaak voor Hoes

MAASTRICHT -
De zoen van Onno Hoes blijft als het aan de burgemeester van Maastricht zelf ligt, zonder politieke gevolgen. Dat liet een woordvoerder van Hoes donderdagavond weten.

Foto: Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media B.V., Amsterdam
Volgens de 24-jarige Maastrichtenaar Ruud Schepers kenden Hoes en hij elkaar al een jaar, zo stelt hij in het programma. Bovendien was het volgens Schepers geen eenmalige kus. ,,Het is afwachten wat er wordt toegelicht. Dit is een privé-aangelegenheid'', aldus de woordvoerder van Hoes, die de partner is van Albert Verlinde.
Vorige week maakte de gemeenteraad van Maastricht al duidelijk achter de burgemeester te blijven staan. Fractievoorzitter Frans Bastiaens van de PvdA zei donderdag de uitzending af te wachten. Als daartoe aanleiding is, moet er eerst overlegd worden alvorens naar buiten toe gereageerd wordt, aldus Bastiaens. ,,Het gaat om een voor de burgemeester en voor Maastricht precaire situatie waarin zorgvuldig besluiten moeten worden genomen.''
CDA-fractievoorzitter Vivianne Heijnen wilde niet speculeren, zei ze. ,,Afgelopen dinsdag heeft de burgemeester ons verzekerd dat geen nieuwe feiten aan het licht zouden komen die de stad of zijn positie in diskrediet brengen. Daar vertrouw ik op tot het tegendeel bewezen is'', zei ze.
Voorzitter Peter de Koning van de VVD in Limburg liet desgevraagd weten dat de privézaken van Hoes geen enkele rol spelen binnen de VVD. Er wordt binnen de partij in Limburg niet over gepraat. ,,Berichtgeving over de zaak verloopt via programma's van RTL en SBS, en die hebben niets met politiek te maken'', zei De Koning. Bovendien is Hoes allereerst burgemeester en staat boven de partijen, aldus De Koning. ,,Dit is geen politiek issue.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')