Ik haat ook veel van jouquote:
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaadquote:
De kopjes in de kast?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaad
Ja dat klinkt wel lekker....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaad
Ik vind het tegenvallenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef richolio het volgende:
Fucking leuke mash up dit. (Of mix)
Hoi poepjequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi poepje
Alles goed? Weer een beetje bijgekomen van plakmevrouw?
Mag ik wel melden dat ik hardop moest lachen om je woordkeuze? Roadrage ftw.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Amper. Ik fok me nooit op achter het stuur, behalve als er iemand probeert via je uitlaat je auto binnen te dringen. Godsgruwelijk irritant
Bumperkleversquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Amper. Ik fok me nooit op achter het stuur, behalve als er iemand probeert via je uitlaat je auto binnen te dringen. Godsgruwelijk irritant
Ja hoor, dat mag. En dit was nog uitermate beschaafdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik wel melden dat ik hardop moest lachen om je woordkeuze? Roadrage ftw.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bumperklevers
Ik word echt altijd gek van die gasten voor me die dat doen
Allemaal coole liederenquote:
Godsammequote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bumperklevers
Ik word echt altijd gek van die gasten voor me die dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |