Nou die tackle van Flamini tegen Sothon was echt een succes.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Djibril het volgende:
We moeten niet met excuses aankomen maar gewoon een titel opeisen. En ik zie dat niet gebeuren. We hebben gewoon geen spelers die eens hard willen ingaan en een overwinning opeisen ook al verdienen we die niet. Geen spelers die het niks boeit dat ze een rode kaart krijgen.

Waren er maar meer met de mentaliteit van Flamini.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nou die tackle van Flamini tegen Sothon was echt een succes.

Klopt, maar het belangrijkste zit hem in de eerste zin: "They built a stadium".quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Djibril het volgende:
-Liverpool--> Champions League, fa cup en carling cup gewonnen.
Tottenham--> nog steeds losers
Man united--> recordkampioen geworden.
Chelsea--> wint titel en champions league
City--> wordt kampioen
We moeten niet met excuses aankomen maar gewoon een titel opeisen. En ik zie dat niet gebeuren. We hebben gewoon geen spelers die eens hard willen ingaan en een overwinning opeisen ook al verdienen we die niet. Geen spelers die het niks boeit dat ze een rode kaart krijgen.
 ), een team dat ontzettend lekker draait en met een verschrikkelijke beenbreuk wordt geconfronteerd waarna het seizoen naar de klote gaat...
), een team dat ontzettend lekker draait en met een verschrikkelijke beenbreuk wordt geconfronteerd waarna het seizoen naar de klote gaat... 

Laatste kans op een prijs dit jaar?
  Laatste kans op een prijs dit jaar?

Je hoort Walcott gewoon voor/naast Giroud te zetten (vrije rol om hem heen, whatever). Voor beide spelers beter. Maar goed, Wenger valt ook telkens nog steed sterug op Rosicky enzo, dus die blijft gewoon altijd bij zijn oorspronkelijke visie, en dat is dat Walcott aan de zijkanten hoort, en Giroud eenzaam in de spits, en dan daarachter een hoop gebrei tot iemand er een keertje eentje in schiet...quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef SpamNinja het volgende:

Ik ben inmiddels klaar met Giroud. Het enigste waar hij goed in is, met de rug naar de goal aannemen en kaatsen, lukte gisteren zelfs niet. Hij is verre van snel genoeg en afmaken kan ie ook niet.
Met vijf creatieve middenvelders en Giroud voorin werkt ook gewoon niet. Wij zijn geen Barcelona die altijd het gaatje vinden en zelfs Barcelona heeft op de vleugels nog wat snelheid. Theo wordt echt gemist en Ramsey ook, die is veel directer. Arteta ben ik ook klaar mee inmiddels, hij oogt zo onrustig en haast bang aan de bal. Ergste was nog die laatste paar minuten, dat rondtikken achterin en Arteta die gelijk weer terugkaatste op Mertesacker
En dan komen we nog bij dat idiote wisselbeleid. Chambo had er gewoon in de rust al in gemoeten en echt Podolski, wat zal die jongen balen zeg. Niet dat we nu zoveel kwaliteit op de bank hebben maar zo'n Podolski kan die laatste paar minuten echt nog wel even De Gea testen.
Pluspuntjes waren toch wel weer de verdediging, Gibbs was een baas en Wojech natuurlijk. Ozil vond ik ook een stuk beter alleen die werd in de steek gelaten door de rest en met name Giroud.
Zaterdag Liverpool in de FA CupLaatste kans op een prijs dit jaar?

Zag toevallig gister op de reclameborden in het stadion dat kaartjes voor Swansea op 8 maart maar 10 pond zijn, dus die zal wel redelijk makkelijk zijn. Heb verder geen idee hoe dat gaat met kaartjes krijgen maar is volgens mij wel redelijk omslachtig als je geen lid bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik ben in maart onverwacht in Londen. Is er ergens in maart makkelijk kaarten voor een wedstrijd te krijgen (maakt niet uit welke)? Ik heb geen idee hoe het werkt, heeft iemand er verstand van?
Jaa wat mij betreft doen we een keer gek en gaan we 4-4-2 spelen. Met giroud en Podolski voorin en Ox en Gnabry op de flanken. Hebben we niet echt de spelers voor maar goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hoort Walcott gewoon voor/naast Giroud te zetten (vrije rol om hem heen, whatever). Voor beide spelers beter. Maar goed, Wenger valt ook telkens nog steed sterug op Rosicky enzo, dus die blijft gewoon altijd bij zijn oorspronkelijke visie, en dat is dat Walcott aan de zijkanten hoort, en Giroud eenzaam in de spits, en dan daarachter een hoop gebrei tot iemand er een keertje eentje in schiet...

dat komt meer omdat Wenger hem nooit 90 minuten laat staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:16 schreef alors het volgende:
Podolski is aardig als invaller maar ik kan me weinig wedstrijden herinneren dat hij 90 minuten goed speelde.

je moet een lidmaatschap hebben. Het gebeurt slechts een enkele keer dat iets General Sale wordt want normaal gesproken verkoopt het gewoon uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik ben in maart onverwacht in Londen. Is er ergens in maart makkelijk kaarten voor een wedstrijd te krijgen (maakt niet uit welke)? Ik heb geen idee hoe het werkt, heeft iemand er verstand van?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |