Nou die tackle van Flamini tegen Sothon was echt een succes.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Djibril het volgende:
We moeten niet met excuses aankomen maar gewoon een titel opeisen. En ik zie dat niet gebeuren. We hebben gewoon geen spelers die eens hard willen ingaan en een overwinning opeisen ook al verdienen we die niet. Geen spelers die het niks boeit dat ze een rode kaart krijgen.
Waren er maar meer met de mentaliteit van Flamini.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nou die tackle van Flamini tegen Sothon was echt een succes.
Klopt, maar het belangrijkste zit hem in de eerste zin: "They built a stadium".quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Djibril het volgende:
-Liverpool--> Champions League, fa cup en carling cup gewonnen.
Tottenham--> nog steeds losers
Man united--> recordkampioen geworden.
Chelsea--> wint titel en champions league
City--> wordt kampioen
We moeten niet met excuses aankomen maar gewoon een titel opeisen. En ik zie dat niet gebeuren. We hebben gewoon geen spelers die eens hard willen ingaan en een overwinning opeisen ook al verdienen we die niet. Geen spelers die het niks boeit dat ze een rode kaart krijgen.
), een team dat ontzettend lekker draait en met een verschrikkelijke beenbreuk wordt geconfronteerd waarna het seizoen naar de klote gaat...
Je hoort Walcott gewoon voor/naast Giroud te zetten (vrije rol om hem heen, whatever). Voor beide spelers beter. Maar goed, Wenger valt ook telkens nog steed sterug op Rosicky enzo, dus die blijft gewoon altijd bij zijn oorspronkelijke visie, en dat is dat Walcott aan de zijkanten hoort, en Giroud eenzaam in de spits, en dan daarachter een hoop gebrei tot iemand er een keertje eentje in schiet...quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef SpamNinja het volgende:
![]()
Ik ben inmiddels klaar met Giroud. Het enigste waar hij goed in is, met de rug naar de goal aannemen en kaatsen, lukte gisteren zelfs niet. Hij is verre van snel genoeg en afmaken kan ie ook niet.
Met vijf creatieve middenvelders en Giroud voorin werkt ook gewoon niet. Wij zijn geen Barcelona die altijd het gaatje vinden en zelfs Barcelona heeft op de vleugels nog wat snelheid. Theo wordt echt gemist en Ramsey ook, die is veel directer. Arteta ben ik ook klaar mee inmiddels, hij oogt zo onrustig en haast bang aan de bal. Ergste was nog die laatste paar minuten, dat rondtikken achterin en Arteta die gelijk weer terugkaatste op Mertesacker![]()
En dan komen we nog bij dat idiote wisselbeleid. Chambo had er gewoon in de rust al in gemoeten en echt Podolski, wat zal die jongen balen zeg. Niet dat we nu zoveel kwaliteit op de bank hebben maar zo'n Podolski kan die laatste paar minuten echt nog wel even De Gea testen.
Pluspuntjes waren toch wel weer de verdediging, Gibbs was een baas en Wojech natuurlijk. Ozil vond ik ook een stuk beter alleen die werd in de steek gelaten door de rest en met name Giroud.
Zaterdag Liverpool in de FA CupLaatste kans op een prijs dit jaar?
Zag toevallig gister op de reclameborden in het stadion dat kaartjes voor Swansea op 8 maart maar 10 pond zijn, dus die zal wel redelijk makkelijk zijn. Heb verder geen idee hoe dat gaat met kaartjes krijgen maar is volgens mij wel redelijk omslachtig als je geen lid bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik ben in maart onverwacht in Londen. Is er ergens in maart makkelijk kaarten voor een wedstrijd te krijgen (maakt niet uit welke)? Ik heb geen idee hoe het werkt, heeft iemand er verstand van?
Jaa wat mij betreft doen we een keer gek en gaan we 4-4-2 spelen. Met giroud en Podolski voorin en Ox en Gnabry op de flanken. Hebben we niet echt de spelers voor maar goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hoort Walcott gewoon voor/naast Giroud te zetten (vrije rol om hem heen, whatever). Voor beide spelers beter. Maar goed, Wenger valt ook telkens nog steed sterug op Rosicky enzo, dus die blijft gewoon altijd bij zijn oorspronkelijke visie, en dat is dat Walcott aan de zijkanten hoort, en Giroud eenzaam in de spits, en dan daarachter een hoop gebrei tot iemand er een keertje eentje in schiet...
dat komt meer omdat Wenger hem nooit 90 minuten laat staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:16 schreef alors het volgende:
Podolski is aardig als invaller maar ik kan me weinig wedstrijden herinneren dat hij 90 minuten goed speelde.
je moet een lidmaatschap hebben. Het gebeurt slechts een enkele keer dat iets General Sale wordt want normaal gesproken verkoopt het gewoon uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik ben in maart onverwacht in Londen. Is er ergens in maart makkelijk kaarten voor een wedstrijd te krijgen (maakt niet uit welke)? Ik heb geen idee hoe het werkt, heeft iemand er verstand van?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef Djibril het volgende:
Arsene Wenger heeft een seizoen gedraaid waarbij hij geen enkele wedstrijd heeft verloren in de sterkste competitie in de wereld, zie ik moneyho niet doen.
Arsene Wenger is bij zijn club gebleven ook al hebben ze paar seizoenen minder gedraaid, dat zie ik moneyho niet doen.
Zonder Abramovic was mourinho nooit kampioen geworden met Chelsea.
Als Juventus en Milan niet zo hard waren gestrafd was Mourinho nooit kampioen geworden met inter.
Daarbij heeft hij met Porto erg veel geluk gehad in de CL en zullen we die wedstrijd tegen man united maar snel vergeten.
AVB heeft laten zien dat je bij Porto en onverslagen kan blijven en de triple pakken dus zo bijzonder heeft mourinho het daar niet gedaan.
Real heeft hij helemaal kapot gemaakt. Gentlemen imago is wel weg bij Real en het zal paar jaar duren voordat ze die terug krijgen.
AW probeert altijd mooi voetbal te laten zien, met of zonder grote spelers. Mourinho liet met een sterrenelftal zien hoe je voetbal kan verkrachten. Gelukkig hebben Bayern Muchen en Gourdiola hem laten zien wat voor kneus hij is.
Grootste faalhaas en mislukkeling is moneyho!
Butt-hurt much?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef Djibril het volgende:
Arsene Wenger heeft een seizoen gedraaid waarbij hij geen enkele wedstrijd heeft verloren in de sterkste competitie in de wereld, zie ik moneyho niet doen.
Arsene Wenger is bij zijn club gebleven ook al hebben ze paar seizoenen minder gedraaid, dat zie ik moneyho niet doen.
Zonder Abramovic was mourinho nooit kampioen geworden met Chelsea.
Als Juventus en Milan niet zo hard waren gestrafd was Mourinho nooit kampioen geworden met inter.
Daarbij heeft hij met Porto erg veel geluk gehad in de CL en zullen we die wedstrijd tegen man united maar snel vergeten.
AVB heeft laten zien dat je bij Porto en onverslagen kan blijven en de triple pakken dus zo bijzonder heeft mourinho het daar niet gedaan.
Real heeft hij helemaal kapot gemaakt. Gentlemen imago is wel weg bij Real en het zal paar jaar duren voordat ze die terug krijgen.
AW probeert altijd mooi voetbal te laten zien, met of zonder grote spelers. Mourinho liet met een sterrenelftal zien hoe je voetbal kan verkrachten. Gelukkig hebben Bayern Muchen en Gourdiola hem laten zien wat voor kneus hij is.
Grootste faalhaas en mislukkeling is moneyho!
De geruchten gaan wel en Wenger ontkende ook niet van de week. Toch zie ik het niet gebeuren.quote:
Denk eerder dat Wenger er niet op reageerde omdat hij zijn tijd niet wil verspillen eraan. Die geruchten kunnen nooit waar zijn. Paar weken geleden ging ook het gerucht dat Ca$hley terug zou komen. Welke mongool verzint dit soort dingen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel en Wenger ontkende ook niet van de week. Toch zie ik het niet gebeuren.
Waarom? Bij Arsenal win je gewoon niks, logische keuze. Iemand met ambitie om prijzen te winnen afkeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Blistering het volgende:
Die judas mag heel, heel ver weg blijven van de club.
Gadverdamme zeg, moet er niet aan denken.
Toch weer Rosicky? Ik zie dat middenveld niet Gerard en Coutinho afstoppen. Daarnaast speel je dan wel weer heel erg naar voren, en dan heeft Liverpool weer prima alle ruimte om keihard er doorheen te counteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
Die reactie van Mourinho zegt maar een ding, hij ziet Arsenal als serieuze concurrent en dat vindt ik helemaal niet erg![]()
Laat die twee lelijke ploegen het vanavond maar onderling uitvechten. Ik ben zelf benieuwd wat voor team we morgen gaan zien tegen Liverpool. De FA Cup is misschien wel de grootste kans op een prijs, morgen winnen en we staan in de kwartfinale met alleen nog Chelsea of City over als 'top' ploeg. Zegt natuurlijk niks want ik kan me die finale tegen Birmingham nog goed herinneren maar goed.
Beetje roulatie is denk ik wel nodig aangezien Bayern nog op bezoek komt woensdag, maar zo gek veel kunnen we niet rouleren. Zolang Arteta maar niet speelt vind ik het al goed!![]()
Doe maar zoiets
---------------Wojciech------------
Jenks---Mertesacker--Koscielny--Gibbs
--------Flamini-------Rosicky---------
-------------------Ozil-----------------
--Gnabry---------------------Ox--
-------------Poldi/Bendtner------------
Ja dat dachten we bij Flamini ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wenger er niet op reageerde omdat hij zijn tijd niet wil verspillen eraan. Die geruchten kunnen nooit waar zijn. Paar weken geleden ging ook het gerucht dat Ca$hley terug zou komen. Welke mongool verzint dit soort dingen?
Nee niet echt. Flamini was logisch, Ca$hley totaal niet. Twee prima linksbacks hebben we nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dachten we bij Flamini ook.
Ik doelde ook eigenlijk meer op Van Persie. Een goede spits is gewoon broodnodig en voor de spitsen die er zijn wordt de hoofdprijs gevraagd.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee niet echt. Flamini was logisch, Ca$hley totaal niet. Twee prima linksbacks hebben we nu.
Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden, het gaat niet om dat hij vertrokken is, het gaat erom dat hij naar United ging. Elke andere club en iedereen had het begrepen. Niemand neemt Henry en Fabregas het wat kwalijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom? Bij Arsenal win je gewoon niks, logische keuze. Iemand met ambitie om prijzen te winnen afkeuren.
Die kregen dan ook allebei een aanbod van Barcelona. Die had Van Persie ook wel genomen. Hij kreeg hem alleen niet. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet naar Juventus wilde.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden, het gaat niet om dat hij vertrokken is, het gaat erom dat hij naar United ging. Elke andere club en iedereen had het begrepen. Niemand neemt Henry en Fabregas het wat kwalijk.
Hij kon ook naar City. Snap gewoon niet dat als je pretendeert een Arsenal fan te zijn dat je voor United kan spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die kregen dan ook allebei een aanbod van Barcelona. Die had Van Persie ook wel genomen. Hij kreeg hem alleen niet. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet naar Juventus wilde.
Hij had meer kunnen verdienen bij City hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef Gunner het volgende:
uiteindelijk gaat het om het geld
leuk eerste seizoen lekker z'n gram kunnen halen naar arsenal. nu gaat het kut en komen de geruchten dat ie weg wil
typisch.
Terecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik geloof ook best dat hij weg ging omdat hij simpelweg kampioen wilde worden. Prima. Maar door de manier waarop hij weg is gegaan hoef ik hem nooit meer in een Arsenal-shirt te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had meer kunnen verdienen bij City hoor.
Ik las het inmiddels in het PL topic...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vreemdgegaan met één of ander model.
Snap ook niet waarom al die voetballers zo jong trouwen en aan de kinderen gaan überhaupt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels in het PL topic...
[ afbeelding ]
Niet zo netjes idd, maar goed, hij zal vast niet de enige voetballer zijn die rondneukt, en de enige aan wie hij dan excuses hoort te maken, is zijn vrouw/vriendin... en voor de rest heeft niemand er iets mee te maken...
Omdat het kan? De meeste mensen stellen hun kinderwens en huwelijk uit omdat het financieel niet uit kan. Als dat geen belemmering meer is en je gewoon personeel kunt inhuren als je op vakantie wil oid, waarom niet? Ten tweede nemen laagopgeleiden ook eerder kinderen, en dat zijn ze vrijwel allemaal. Daarbij is er natuurlijk een niet gering aantal dames dat graag hun financiële toekomst zeker stelt met een huwelijk en kind. En ten derde wordt het ook vanuit de clubs van jongs af aan wel gestimuleerd. Clubs hebben er baat bij dat spelers gesetteld zijn en niet meer de hort op gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom al die voetballers zo jong trouwen en aan de kinderen gaan überhaupt.
Dit zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..] Ten tweede nemen laagopgeleiden ook eerder kinderen, en dat zijn ze vrijwel allemaal.
Wat een lelijkerd. Hij kan toch echt wel beter krijgen lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels in het PL topic...
[ afbeelding ]
Niet zo netjes idd, maar goed, hij zal vast niet de enige voetballer zijn die rondneukt, en de enige aan wie hij dan excuses hoort te maken, is zijn vrouw/vriendin... en voor de rest heeft niemand er iets mee te maken...
... al geloof ik dat hij bij de eerste geruchten al een boete kreeg ofzo die hij aanvocht en ontkende dat het waar was, dus tja... dan breng je jezelf alleen maar verder in de shit.
Arsenal speelde goed vandaag. Niet zo 'mat' als in sommige andere wedstrijden de laatste maanden, al hadden ze natuurlijk geluk met Webb. Onverdiende overwinning, maar ze zijn door
Qua lichaam een lekker wijf. Qua gezicht, wat je op sommige foto's ziet... verschrikkelijk idd. Al komt dat ook omdat ze er zelf een zootje van heeft gemaakt, qua make-up, wenkbrauwen, etc etc.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd. Hij kan toch echt wel beter krijgen lijkt me.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef sylvietjoo het volgende:
Heeft iemand een GIFje van Mertesacker die dat schot van Sturridge achter trapt in de 2e minuut? Zag het net in de highlights, hahaha!
Iedereen heeft het alleen maar over die penalty die Pool had moeten krijgen maar Sterling kwam anders ook goed weg met dat mooie moment tegen Webb: https://vine.co/v/M79bYPperp6. En Gerrard natuurlijk ook.
Al met al heeft het goed uitgepakt want de reacties op de opstelling waren nogal heftigHopelijk hebben we nog wat aan die Sanogo! En Chamberlain moet nu fit blijven. Woensdag maar hard open op een puntje of niet te veel uitgoals van Bayern...
Ommekeer, ommekeer. Ja, tegen Liverpool vorige week werd er dramatisch gespeeld. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat er een ommekeer nodig is om het seizoen te redden of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Nou..als je denkt Arsenal te kunnen afschrijven dan laten ze even zien dat ze nog leven gezien de partij tegen Liverpool. Netjes hoor.![]()
Is dit nu de ommekeer of wordt de volgende wedstrijd weer een zeperd en was dit maar een tijdelijke opleving?
Klopt. Wat we gisteren zagen is 'gewoon' het normale niveau van Arsenal en dat terwijl er toch redelijk wat tweede keus op het veld stond. Hoop wel dat Ramsey weer snel terug is trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ommekeer, ommekeer. Ja, tegen Liverpool vorige week werd er dramatisch gespeeld. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat er een ommekeer nodig is om het seizoen te redden of zo.
Vooral Chelsea en City... zo tegen het eind worden die wedstrijden heel belangrijk. We hebben tegen de top sowieso weinig punten gepakt geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt. Wat we gisteren zagen is 'gewoon' het normale niveau van Arsenal en dat terwijl er toch redelijk wat tweede keus op het veld stond. Hoop wel dat Ramsey weer snel terug is trouwens.
Met 1 puntje van de top verwijderd in midden februari mogen we zeker niet klagen al komen er wel veel belangrijke wedstrijden aan. Het is hoe dan ook taak om komend weekend Sunderland thuis en volgende week Stoke uit gewoon 6 punten te pakken. Daarna maart/april is eigenlijk idioot zwaar.
• din 11 maart : Bayern (uit)
• zon 16 maart: Spurs (uit)
• zat 22 maart: Chelsea (uit)
• zat 29 maart: City (thuis)
• zat 5 april: Everton (uit)
Die vier competitie wedstrijden bepalen denk ik hoe dan ook of we kampioen worden.
Dat kan je toch over veel reeksen zeggen? Als je wint tegen Spurs en weer verliest van Norwich bijvoorbeeld, dan heb schiet je per saldo niet veel op. (behalve dat spurs verliezen natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Die vier competitie wedstrijden bepalen denk ik hoe dan ook of we kampioen worden.
En het weekend voor de return tegen Bayern spelen we in de kwartfinale van de FA Cup tegen Everton. Zal zaterdag 8 maart worden denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt. Wat we gisteren zagen is 'gewoon' het normale niveau van Arsenal en dat terwijl er toch redelijk wat tweede keus op het veld stond. Hoop wel dat Ramsey weer snel terug is trouwens.
Met 1 puntje van de top verwijderd in midden februari mogen we zeker niet klagen al komen er wel veel belangrijke wedstrijden aan. Het is hoe dan ook taak om komend weekend Sunderland thuis en volgende week Stoke uit gewoon 6 punten te pakken. Daarna maart/april is eigenlijk idioot zwaar.
• din 11 maart : Bayern (uit)
• zon 16 maart: Spurs (uit)
• zat 22 maart: Chelsea (uit)
• zat 29 maart: City (thuis)
• zat 5 april: Everton (uit)
Heb je gelijk in, maar als je relatief laat in het seizoen nog in directe wedstrijden punten kan ontkennen aan directe concurrenten is dat wel een grote kans. Na Everton zijn het nog maar zes wedstrijden, afhankelijk waar ze Swansea thuis tussenproppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat kan je toch over veel reeksen zeggen? Als je wint tegen Spurs en weer verliest van Norwich bijvoorbeeld, dan heb schiet je per saldo niet veel op. (behalve dat spurs verliezen natuurlijk)
Het is vooral belangrijk om consistent te zijn, en ja toppers winnen is goed voor het vertrouwen, maar zeker niet essentieel.
twitter:Arsenal twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:53:50#Arsenal team to play Bayern: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Wilshere, Ozil, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Sanogo reageer retweet
Sanogo in plaats van Giroud. Verder Ox in plaats van Rosicky (was twijfelgevalletje welke van de twee het zo worden).twitter:
Ongelooflijk, 10 goals in tweede competitie van Frankrijk en nu in de basis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef SpamNinja het volgende:
Wat een opstellingToch wel erg veel vertrouwen in yaya sanogo om hem boven Bendtner en Podolski te verkiezen.
Gelukkig speelt Chambo![]()
COYG!!![]()
'even'.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef Rosario het volgende:
Gewoon even de nul houden en scoren in München nu..
Sowieso een misselijk mannetje af en toe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
https://vine.co/v/MZdn2H1KT0x
Robben![]()
Wat een kansloze hoer zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:33 schreef Djibril het volgende:
Flamini jongen kijk nou gewoon waar hij loopt! EN LOOP MEE
Gewoon waar hoor, 0-2 tegen Bayern hoef je je niet voor te schamen. Zeker niet met 10 man.quote:
Kijk eens goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sowieso een misselijk mannetje af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |