Bedoel je niet een 'netbook'?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:44 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik wil een kleine laptop (Notebook??) die makkelijk in een tas past, licht is en handig in gebruik.
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef CherryOnTop het volgende:
ik heb 3 jaar met een netbookje gewerkt van 300 euro voor m'n studie
Films downloaden kan altijd, alleen kunnen die goedkope netbookjes de films niet altijd goed afspelen heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik game er ook nooit op, alleen wat internetten en verslagen typen.
Ik heb nu volgens mij een 17 inch Sony.
Wel zou ik het fijn vinden als ik er bijvoorbeeld films op kan downloaden, verder hoef ik er niet veel mee te doen.
Budget van 800 gaat hem niet worden.
Sja dan hou je weinig dan netbooks of tablets over.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik game er ook nooit op, alleen wat internetten en verslagen typen.
Ik heb nu volgens mij een 17 inch Sony.
Wel zou ik het fijn vinden als ik er bijvoorbeeld films op kan downloaden, verder hoef ik er niet veel mee te doen.
Budget van 800 gaat hem niet worden.
Hoeft toch niet, netbooks voldoen wel maar als je van i5 afkomt dan is zo'n atom wel even een pak trager maar als TS daaraan kan wennen is een netbook een goed alternatief, zeker voor zijn budget.quote:
http://www.lubuntu.net/quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oke bedankt!
Misschien komt er wel een kerst aanbieding dat een Notebook van 600eu, voor 400eu verkoopt.
En wat is Lubuntu?
Geen windows héquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mijn I5 is wel snel, dat klopt!
Wat is het nadeel van een Chromebook dan?
http://tweakers.net/price(...)-xe303c12-a01nl.html
Mooi ding! 1,7 Ghz, heb nu 2.4 dus veel verschilt het niet neem ik aan?
Nou... als dit niet muziek in de oren is voor de TS...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Onzin, ik heb 3 jaar met een netbookje gewerkt van 300 euro voor m'n studie (Asus) en dat ging prima. Je moet er niet op willen gamen natuurlijk maar was licht, 10 inch, alles wat ik nodig had zat erop, en ging 7/8 uur mee op de batterij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |