Geen probleem, als het doorgegeven is dan wacht ik rustig afquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef AnneX het volgende:
Tja, hij is blijkbaar druk met andere zaken.
Sorry.

Ook andere vorm van entertainment als Doet 'ie het, 100.000 gulden show, Pisa, Verona, maar ook de kleinere spelletjes of oudere NL series zijn de dingen die ik zoek.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef BartNH het volgende:
Helaas, De Willem Ruis show en dergelijke was niet het genre wat ik opnam. Elfstedentocht beschouw ik meer als volksfeest dan als sport btw.

Kun je aangeven of er ook bekende Nederlandse entertainmentprogramma's tussen zitten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:35 schreef ersc01 het volgende:
Als gevolg van een opruiming bij kennissen van ons hebben wij 85 VHS-videobanden liggen met opgenomen spul.
Het zijn veel films maar er zitten ook opnames bij van uitzendingen.
Wie heeft er belangstelling bij?
Ze zijn gratis af te halen in Bovensmilde, Drenthe.

Sorry, ik heb geen idee en ben ook niet van plan ze allemaal door te nemen want de administratie laat nog wel eens te wensen over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je aangeven of er ook bekende Nederlandse entertainmentprogramma's tussen zitten?

Dat hoeft ook niet, maar misschien staan er her en der wat titels op of kun je je wat herinneren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:24 schreef ersc01 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee en ben ook niet van plan ze allemaal door te nemen want de administratie laat nog wel eens te wensen over.

Zonde, maar met films kan ik echt niets. Als ik op voorhand weet dat het alleen maar films zijn ga ik er ook niets mee doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef ersc01 het volgende:
Vooruit, ik heb ongeveer de helft bekeken en zag alleen titels van films.
Maandag gaat het in de kliko.
Bedankt voor de reacties.

Ik zoek vrijwel alles van Nederlandse bodem, dus Op volle toeren en vergelijkbaar helemaal prima. Als we iets kunnen regelen leuk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Ik ben met mijn vader oude banden aan het uitzoeken en er zit van alles bij wat aan jouw idee van 'Nederlands amusement' voldoet. Maar wel veel 'Op Volle Toeren' niveau

Tof! Bedankt alvast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er op terug(Elfstedentocht staat ook een band mee vol
)

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |