1e even een mail gestuurdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Concullega, misschien heb ik hier ook nog een aardige duit in het zakje voor u.
http://link.marktplaats.nl/m760029737
http://link.marktplaats.nl/m744567227
http://link.marktplaats.nl/m745654079
Wowza.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zo'n 600 VHS banden opgeslagen liggen waar van alles opstaat. Veel musicals, zowel Nederlandse als Engelse, Amerikaanse, veel cabaret en revue, en veel Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Jos Brink. Grote entertainmentprogramma's staan er ook op, zoals 'de grote clubactie', 'Een van de Acht', 'Showbizquiz' ,'Buya'. '100 jaar Carre', 'Bouw mee aan Carre', show over Annie MG Schmidt, etc. etc.
Heel veel Paul de Leeuw aangezien ik vroeger, vanaf zijn start, enorm fan was en alles opnam. Vanaf 'Snelbinder', 'Sterrenslag' en 'de Schreeuw van de Leeuw' heb ik alles op tape. Daarbij heb ik ook alles waarin Paul werd uitgenodigd. Talkshows, spelprogramma's, kwissen.
Ik wilde alles digitaliseren, maar ik kan er eenvoudigweg de tijd niet voor vinden. Als je interesse hebt wil ik alles in een keer versturen, aangezien ik ervan af wil.
Er is 1 maar...... ik woon wel in Ierland, dus de kosten voor verzending zullen aanzienlijk zijn, en die ga ik niet zelf dragen.
Hoe veel is dat in volume en kun je via PM/DM doorgeven waar in Ierland je zit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zo'n 600 VHS banden opgeslagen liggen waar van alles opstaat. Veel musicals, zowel Nederlandse als Engelse, Amerikaanse, veel cabaret en revue, en veel Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Jos Brink. Grote entertainmentprogramma's staan er ook op, zoals 'de grote clubactie', 'Een van de Acht', 'Showbizquiz' ,'Buya'. '100 jaar Carre', 'Bouw mee aan Carre', show over Annie MG Schmidt, etc. etc.
Heel veel Paul de Leeuw aangezien ik vroeger, vanaf zijn start, enorm fan was en alles opnam. Vanaf 'Snelbinder', 'Sterrenslag' en 'de Schreeuw van de Leeuw' heb ik alles op tape. Daarbij heb ik ook alles waarin Paul werd uitgenodigd. Talkshows, spelprogramma's, kwissen.
Ik wilde alles digitaliseren, maar ik kan er eenvoudigweg de tijd niet voor vinden. Als je interesse hebt wil ik alles in een keer versturen, aangezien ik ervan af wil.
Er is 1 maar...... ik woon wel in Ierland, dus de kosten voor verzending zullen aanzienlijk zijn, en die ga ik niet zelf dragen.
Zegt mij helemaal niets, is dat een NL film of buitenlands? Want alles met ondertiteling wordt in 99% van de gevallen overgeslagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef PureEvil het volgende:
Oh, als we toch op zoek zijn naar oud spul.... Ik zoek de film Turk 182 ergens tussen 1998 en 2000 uitgezonden op V8 ofzo, of 10 of hoe dat ook heette dacht ik.
Heb jij die misschien ergens gevonden djkoelkast?
Film uit Amerika. Maargoed, mocht je m ooit een keer tegenkomen...Denk aan mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
Zegt mij helemaal niets, is dat een NL film of buitenlands? Want alles met ondertiteling wordt in 99% van de gevallen overgeslagen.
Dan zal het op het etiket moeten staan, want ik let echt niet op titels. Zodra het ondertiteld wordt spoel ik het door. Maar mocht ik het zien staan hoor je hetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Film uit Amerika. Maargoed, mocht je m ooit een keer tegenkomen...Denk aan mij
Is het mogelijk dat je de woonplaats nog even doorgeeft via PM/DM? Dan kan ik kijken of dat in de buurt is, mijn moeder zit nu in Ierland en kan e.e.a. meenemen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Zielig om hier eerst uitbundig te posten, wachten op reacties en vervolgens misselijk de boot af te houden via PB en mij vervolgens te beschuldigen op het doen van aannames. Reageer dan gewoon helemaal niet denk ik dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dank je, maar ik snap even niet wat dit in mijn topic doet verder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker, maar ze gaan naar iemand anders toe. Helaas dus voor jou. Ik wilde ze gewoon weggooien, en raakte daarover vanmiddag in gesprek met een kennis. Die kennis wil ze nu overnemen.
Dat was mijn laatste uitleg
Dat moet je Arnie vragen. En je bent toch mod, nou dan gebruik je je knopjes toch fijn evenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, maar ik snap even niet wat dit in mijn topic doet verder.
Hoezo? Jij biedt me iets aan, dan opeens toch weer niet, want ze gaan dinsdag met de vuilnis mee omdat ik een random fokker ben en je moet niks hebben van random fokkers of mensen die daar, al dan niet zijdelings, wat mee te maken hebben.quote:
Ik hou mijn knopjes gewoon voor waar ze voor bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En je bent toch mod, nou dan gebruik je je knopjes toch fijn even
Ja sorry hoor, ik voelde me niet geroepen om dat in je topic te doen, maar Arnie gaat hier tekeer, dus dan moet ik wel even reageren dunkt me. Ik wil inderdaad geen (moeders van) Fokkers aan mijn deur door een zeer nare ervaring met een fokker, dat heb ik je ook al verteld. MIjn keuze, en dat hoeft allemaal ook niet in je topic, vind ik zelfs zeer onkies.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vaagheid alom, maargoed, bottom line is dat het niet door gaat, dat had ook iets anders gekund wat mij betreft.
Mooi zo, ik mag het hopen dat het je laatste uitleg was, klaar met interessantdoenerij over beeldmateriaal. Leuke ninja-edit ook over die digitaliserende kennis, ook. Ik maak aannames omdat je zelf zo vaag over het hele geheel blijft. Of valt dat weer onder de "Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker" (Serieus, die afkeer van je tegen FOK! en al die users... Wat dóe je hier nog als je er toch niets mee hebt?)? Dan zou je beter gewoon niet reageren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker, maar ze gaan naar iemand anders toe. Helaas dus voor jou. Ik wilde ze gewoon weggooien, en raakte daarover vanmiddag in gesprek met een kennis. Die kennis wil ze nu overnemen, en o ja, gaat ze ook nog voor me digitaliseren. Doet in feite hetzelfde als jij maar ja, hij is een kennis
Dat was mijn laatste uitleg
Er waren honderden mogelijkheden geweest, afspreken in een nabijgelegen plek of gewoon toch verzenden, maar je begint meteen over dat je fokkers niet vertrouwt en je doet gewoon vaag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik voelde me niet geroepen om dat in je topic te doen, maar Arnie gaat hier tekeer, dus dan moet ik wel even reageren dunkt me. Ik wil inderdaad geen (moeders van) Fokkers aan mijn deur door een zeer nare ervaring met een fokker, dat heb ik je ook al verteld. MIjn keuze, en dat hoeft allemaal ook niet in je topic, vind ik zelfs zeer onkies.
Er is ook geen vaagheid, ik heb mijn kennis vanmiddag hetzelfde verteld als aan jou, dat ze dinsdag met de ophaaldienst mee zouden gaan en recycled zouden worden, en mijn kennis wil ze nu hebben. Dus gaan ze dinsdag niet meer met de ophaaldienst mee. Vaagheid nu verdwenen?
/end
Ik heb vandaag weer een doos cassettebandjes binnen, ik zit inmiddels wel aan een flinke doos vol, hoe ver ben jij? Dan kunnen we binnenkort gaan ruilenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De opgenomen videobanden gaan een stuk minder hard dan de films op video.
Er staan ondertussen 4 dozen films (iemand interesse, er zitten echt pareltjes tussen! Zo zag ik Frans Bauer en Marianne Weber in Thailand, alle hoogtepunten uit het oeuvre van Andre van Duin en een Barbara Cartland film met Hugh Grant in de hoofdrol!) en heb een stuk of 15 videobanden die zijn opgenomen van de televisie.
Maar er is aanvoer, dus het komt vast goed.
Dat is zeker interessant! Graag zelfs.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
Vanochtend sprak ik iemand die heeft (nog) tientallen Betamax mono en VHS stereo opnamen van Koot & Bie
en muziekprogramma's uit jaren '80-'90.
Het ligt op twee plaatsen in dozen.
Heb je interesse? Dan zoekt hij het uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |