abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2014 @ 04:01:39 #51
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_137116203
Concullega, misschien heb ik hier ook nog een aardige duit in het zakje voor u.

http://link.marktplaats.nl/m760029737
http://link.marktplaats.nl/m744567227
http://link.marktplaats.nl/m745654079

[ Bericht 19% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-02-2014 04:50:52 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 19:54:28 #52
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137136088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Concullega, misschien heb ik hier ook nog een aardige duit in het zakje voor u.

http://link.marktplaats.nl/m760029737
http://link.marktplaats.nl/m744567227
http://link.marktplaats.nl/m745654079
1e even een mail gestuurd
2e had ik al eerder gemaild, zat niets tussen
3e zit niets tussen, is zo uitgebreid beschreven :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:53:05 #53
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137144531
Oh, als we toch op zoek zijn naar oud spul.... Ik zoek de film Turk 182 ergens tussen 1998 en 2000 uitgezonden op V8 ofzo, of 10 of hoe dat ook heette dacht ik.
Heb jij die misschien ergens gevonden djkoelkast?
pi_137153923
Ik heb zo'n 600 VHS banden opgeslagen liggen waar van alles opstaat. Veel musicals, zowel Nederlandse als Engelse, Amerikaanse, veel cabaret en revue, en veel Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Jos Brink. Grote entertainmentprogramma's staan er ook op, zoals 'de grote clubactie', 'Een van de Acht', 'Showbizquiz' ,'Buya'. '100 jaar Carre', 'Bouw mee aan Carre', show over Annie MG Schmidt, etc. etc.

Heel veel Paul de Leeuw aangezien ik vroeger, vanaf zijn start, enorm fan was en alles opnam. Vanaf 'Snelbinder', 'Sterrenslag' en 'de Schreeuw van de Leeuw' heb ik alles op tape. Daarbij heb ik ook alles waarin Paul werd uitgenodigd. Talkshows, spelprogramma's, kwissen.

Ik wilde alles digitaliseren, maar ik kan er eenvoudigweg de tijd niet voor vinden. Als je interesse hebt wil ik alles in een keer versturen, aangezien ik ervan af wil.
Er is 1 maar...... ik woon wel in Ierland, dus de kosten voor verzending zullen aanzienlijk zijn, en die ga ik niet zelf dragen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 1 maart 2014 @ 02:55:44 #55
328189 ArnieAlberts
pi_137263080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zo'n 600 VHS banden opgeslagen liggen waar van alles opstaat. Veel musicals, zowel Nederlandse als Engelse, Amerikaanse, veel cabaret en revue, en veel Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Jos Brink. Grote entertainmentprogramma's staan er ook op, zoals 'de grote clubactie', 'Een van de Acht', 'Showbizquiz' ,'Buya'. '100 jaar Carre', 'Bouw mee aan Carre', show over Annie MG Schmidt, etc. etc.

Heel veel Paul de Leeuw aangezien ik vroeger, vanaf zijn start, enorm fan was en alles opnam. Vanaf 'Snelbinder', 'Sterrenslag' en 'de Schreeuw van de Leeuw' heb ik alles op tape. Daarbij heb ik ook alles waarin Paul werd uitgenodigd. Talkshows, spelprogramma's, kwissen.

Ik wilde alles digitaliseren, maar ik kan er eenvoudigweg de tijd niet voor vinden. Als je interesse hebt wil ik alles in een keer versturen, aangezien ik ervan af wil.
Er is 1 maar...... ik woon wel in Ierland, dus de kosten voor verzending zullen aanzienlijk zijn, en die ga ik niet zelf dragen.
Wowza.

djkoelkast, ik wil met jou de kosten deze collectie in Nederland te krijgen gerust delen.

[ Bericht 15% gewijzigd door ArnieAlberts op 01-03-2014 03:15:51 ]
  Moderator zaterdag 1 maart 2014 @ 10:14:25 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137264911
quote:

Hoe veel is dat in volume en kun je via PM/DM doorgeven waar in Ierland je zit?
Mijn moeder komt met vrij grote regelmaat in Ierland, sterker nog, dit weekend gaat ze weer heen voor een paar maanden, als dat nou een beetje in de buurt is en het is volumineus te doen als ze een keer met de auto gaat (soms vliegen, soms eigen auto mee met de boot) dan is het wellicht helemaal niet zo duur als het met vervoer wordt.
Maargoed, Ierland is evengoed groot, dus wellicht is het compleet uit de richting :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef PureEvil het volgende:
Oh, als we toch op zoek zijn naar oud spul.... Ik zoek de film Turk 182 ergens tussen 1998 en 2000 uitgezonden op V8 ofzo, of 10 of hoe dat ook heette dacht ik.
Heb jij die misschien ergens gevonden djkoelkast?
Zegt mij helemaal niets, is dat een NL film of buitenlands? Want alles met ondertiteling wordt in 99% van de gevallen overgeslagen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:17:45 #57
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137264975
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:14 schreef djkoelkast het volgende:

Zegt mij helemaal niets, is dat een NL film of buitenlands? Want alles met ondertiteling wordt in 99% van de gevallen overgeslagen.
Film uit Amerika. Maargoed, mocht je m ooit een keer tegenkomen...Denk aan mij ;)
  Moderator zaterdag 1 maart 2014 @ 10:24:21 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137265127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:17 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Film uit Amerika. Maargoed, mocht je m ooit een keer tegenkomen...Denk aan mij ;)
Dan zal het op het etiket moeten staan, want ik let echt niet op titels. Zodra het ondertiteld wordt spoel ik het door. Maar mocht ik het zien staan hoor je het ;)
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 12:53:09 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137510990
quote:

Is het mogelijk dat je de woonplaats nog even doorgeeft via PM/DM? Dan kan ik kijken of dat in de buurt is, mijn moeder zit nu in Ierland en kan e.e.a. meenemen.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:09:37 #60
328189 ArnieAlberts
pi_137527975
quote:

Zielig om hier eerst uitbundig te posten, wachten op reacties en vervolgens misselijk de boot af te houden via PB en mij vervolgens te beschuldigen op het doen van aannames. Reageer dan gewoon helemaal niet denk ik dan.

zaterdag 8 maart 2014 @ 22:15:36 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137528237
Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker, maar ze gaan naar iemand anders toe. Helaas dus voor jou. Ik wilde ze gewoon weggooien, en raakte daarover vanmiddag in gesprek met een kennis. Die kennis wil ze nu overnemen, en o ja, gaat ze ook nog voor me digitaliseren. Doet in feite hetzelfde als jij maar ja, hij is een kennis

Dat was mijn laatste uitleg :W
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 22:17:10 #62
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137528311
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker, maar ze gaan naar iemand anders toe. Helaas dus voor jou. Ik wilde ze gewoon weggooien, en raakte daarover vanmiddag in gesprek met een kennis. Die kennis wil ze nu overnemen.

Dank je, maar ik snap even niet wat dit in mijn topic doet verder.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:17:38 #63
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137528332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dank je, maar ik snap even niet wat dit in mijn topic doet verder.
Dat moet je Arnie vragen. En je bent toch mod, nou dan gebruik je je knopjes toch fijn even
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 22:20:36 #64
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137528482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat moet je Arnie vragen
Hoezo? Jij biedt me iets aan, dan opeens toch weer niet, want ze gaan dinsdag met de vuilnis mee omdat ik een random fokker ben en je moet niks hebben van random fokkers of mensen die daar, al dan niet zijdelings, wat mee te maken hebben.
Ik stuur je een uitgebreide uitleg, een motivatie, en volgens mij voldoende info om niet aan mijn intenties te twijfelen, je reageert niet op mij, wel op hem en nu geeft hij jou een uitbrander in mijn topic, waarop jij pissed reageeert, wederom in mijn topic, en als ik daar naar vraag dan moet ik het maar aan hem vragen.

Vaagheid alom, maargoed, bottom line is dat het niet door gaat, dat had ook iets anders gekund wat mij betreft.
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 22:21:35 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137528522
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]
En je bent toch mod, nou dan gebruik je je knopjes toch fijn even
Ik hou mijn knopjes gewoon voor waar ze voor bedoeld zijn.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:24:54 #66
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137528679
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Vaagheid alom, maargoed, bottom line is dat het niet door gaat, dat had ook iets anders gekund wat mij betreft.
Ja sorry hoor, ik voelde me niet geroepen om dat in je topic te doen, maar Arnie gaat hier tekeer, dus dan moet ik wel even reageren dunkt me. Ik wil inderdaad geen (moeders van) Fokkers aan mijn deur door een zeer nare ervaring met een fokker, dat heb ik je ook al verteld. MIjn keuze, en dat hoeft allemaal ook niet in je topic, vind ik zelfs zeer onkies.

Er is ook geen vaagheid, ik heb mijn kennis vanmiddag hetzelfde verteld als aan jou, dat ze dinsdag met de ophaaldienst mee zouden gaan en recycled zouden worden, en mijn kennis wil ze nu hebben. Dus gaan ze dinsdag niet meer met de ophaaldienst mee. Vaagheid nu verdwenen?

/end
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:25:38 #67
328189 ArnieAlberts
pi_137528715
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker, maar ze gaan naar iemand anders toe. Helaas dus voor jou. Ik wilde ze gewoon weggooien, en raakte daarover vanmiddag in gesprek met een kennis. Die kennis wil ze nu overnemen, en o ja, gaat ze ook nog voor me digitaliseren. Doet in feite hetzelfde als jij maar ja, hij is een kennis

Mooi zo, ik mag het hopen dat het je laatste uitleg was, klaar met interessantdoenerij over beeldmateriaal. Leuke ninja-edit ook over die digitaliserende kennis, ook. Ik maak aannames omdat je zelf zo vaag over het hele geheel blijft. Of valt dat weer onder de "Ik ben aan niemand verder verantwoording schuldig, en al helemaal niet aan een willekeurige fokker" (Serieus, die afkeer van je tegen FOK! en al die users... Wat dóe je hier nog als je er toch niets mee hebt?)? Dan zou je beter gewoon niet reageren.

Heel erg broodje aap, dit.
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 22:35:02 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137529166
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, ik voelde me niet geroepen om dat in je topic te doen, maar Arnie gaat hier tekeer, dus dan moet ik wel even reageren dunkt me. Ik wil inderdaad geen (moeders van) Fokkers aan mijn deur door een zeer nare ervaring met een fokker, dat heb ik je ook al verteld. MIjn keuze, en dat hoeft allemaal ook niet in je topic, vind ik zelfs zeer onkies.

Er is ook geen vaagheid, ik heb mijn kennis vanmiddag hetzelfde verteld als aan jou, dat ze dinsdag met de ophaaldienst mee zouden gaan en recycled zouden worden, en mijn kennis wil ze nu hebben. Dus gaan ze dinsdag niet meer met de ophaaldienst mee. Vaagheid nu verdwenen?

/end
Er waren honderden mogelijkheden geweest, afspreken in een nabijgelegen plek of gewoon toch verzenden, maar je begint meteen over dat je fokkers niet vertrouwt en je doet gewoon vaag.
Ik ben een ieder die iets aanbiedt heel erg dankbaar, maar dit komt een beetje over als "ja ik had 1200 banden voor je maar ik heb ze net weggegooid". Dus iets waar niemand iets aan heeft.

Ik hoop dat je kennis er blij van wordt en dat die niet stiekem toch een FOK!account heeft.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 12:00:50 #69
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_137726990
Over tot de orde van de dag: heeft er nog iemand videobanden over?
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 15:58:20 #70
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138228658
Nog eens omhoog
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 13:55:02 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138397325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De opgenomen videobanden gaan een stuk minder hard dan de films op video. :D
Er staan ondertussen 4 dozen films (iemand interesse, er zitten echt pareltjes tussen! Zo zag ik Frans Bauer en Marianne Weber in Thailand, alle hoogtepunten uit het oeuvre van Andre van Duin en een Barbara Cartland film met Hugh Grant in de hoofdrol! :D) en heb een stuk of 15 videobanden die zijn opgenomen van de televisie. :P
Maar er is aanvoer, dus het komt vast goed.

Ik heb vandaag weer een doos cassettebandjes binnen, ik zit inmiddels wel aan een flinke doos vol, hoe ver ben jij? Dan kunnen we binnenkort gaan ruilen ;)
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 23:33:29 #72
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_140368318
Niets meer gehoord en ook helaas nog geen banden gevonden. Iemand?
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 16:23:18 #73
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142050770
Kick! Nog niets helaas.
pi_142137379
Vanochtend sprak ik iemand die heeft (nog) tientallen Betamax mono en VHS stereo opnamen van Koot & Bie
en muziekprogramma's uit jaren '80-'90.
Het ligt op twee plaatsen in dozen.

Heb je interesse? Dan zoekt hij het uit.
  Moderator donderdag 10 juli 2014 @ 14:31:59 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142137762
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
Vanochtend sprak ik iemand die heeft (nog) tientallen Betamax mono en VHS stereo opnamen van Koot & Bie
en muziekprogramma's uit jaren '80-'90.
Het ligt op twee plaatsen in dozen.

Heb je interesse? Dan zoekt hij het uit.
Dat is zeker interessant! Graag zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')