Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef DaMook het volgende:
Ik hou niet van voetbal, alleen het NLse elftal interesseert me tijdens de toernoeien
.
Graag zelf, meer rust voor mijquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?
Zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?
Alleen lusiter ik momenteel geen 3FM (eigenlijk nooit 's avondsquote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Maar SC leek de enige 3fm luisteraar te zijn op het moment dat ik het vroeg.
Tssssssquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen lusiter ik momenteel geen 3FM (eigenlijk nooit 's avonds)
Ik vraag me af of hij luisterdequote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Maar SC leek de enige 3fm luisteraar te zijn op het moment dat ik het vroeg.
Slaap ze!quote:
Zal wel veranderen de komende weekquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij luisterde
Sowieso rustig hier in de avond.
Ja vast, mooi zonder mij ook!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal wel veranderen de komende week.
Waarom dat dan ?quote:
Niet de moeite om in te schakelen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Rita Ziporedinges te gast! Flopsjow
Eefje de Visserkloonquote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet de moeite om in te schakelen?
Veel te druk, hou het niet bij via mobiel/tablet. Voorheen zat ik op school en had ik opdrachten te maken, toen was het vooral in de nachten een leuke afleiding om hier mee te posten.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal wel veranderen de komende week.
Jammerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te druk, hou het niet bij via mobiel/tablet. Voorheen zat ik op school en had ik opdrachten te maken, toen was het vooral in de nachten een leuke afleiding om hier mee te posten.
Afgelopen jaar heb ik sowieso amper iets meegekregen van SR.
Lolaquote:
Ach nee joh, boeiend. Genoeg ander volk hier en ik kom hier na SR gewoon weer wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |