Ondanks dat ik weet dat het een het ander niet uitsluit vind ik het toch een grappig contrast dat je vrouw braaf bij de kerk zit terwijl je zelf helemaal into bondage bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef bondage het volgende:
Mijn vrouw heeft hem een keer meegenomen naar de kerk omdat hun synth kapot was, dat is het enige nuttige waar hij tot nu toe voor is gebruikt.
Heel erg offtopic maar wil er toch even op reagerenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weet dat het een het ander niet uitsluit vind ik het toch een grappig contrast dat je vrouw braaf bij de kerk zit terwijl je zelf helemaal into bondage bent.
Hoe regelen jullie dit onderling dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef bondage het volgende:
Mijn vrouw is niet zo into bondage helaas, echter heeft ze er geen probleem mee dat ik er wel van hou. Dat ze niets met bondage heeft, heeft overigens niets te maken met het feit dat ze gelovig is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
'Een vaasje'
¤ 3,50 voor pils betalen
Hollanders
Het is natuurlijk pas werk als je er ook daadwerkelijk voor betaald wordt. Volgens mij was het vrijwilligers werk toch wat je voor deze tent deed?quote:Heb het afgelopen jaar niet zonder werk gezeten als toetsenist dus ik vind het wel prima
We hebben afgesproken dat ik op het internet filmpjes/plaatjes kan bekijken en ik het eventueel met iemand anders mag doen als daar verder geen seksuele handelingen aan te pas komen en de vrouw in kwestie haar kleding aan heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe regelen jullie dit onderling dan?
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef Braddie het volgende:
Hebben er voor gezorgd dat dit mijn laatste post van 2013 was.
Tot 2014 ?
Groet
Wow, hij heeft het ruim 3 uur volgehouden. Goed bezig Bradmans.quote:
haha kadaverquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Wow, hij heeft het ruim 3 uur volgehouden. Goed bezig Bradmans.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Die kunst van geestelijk gehandicapten met keyboards droeg ook niet echt bij tot een goede atmosfeer, vond ik.
Freddie is anders nog steeds uit Queen gestaptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grootste artiesten met al even grote ruzies zijn uiteindelijk vaak weer bij elkaar gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |