SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van jou kijkt wel gewoon naar Ajax?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zuur voor El Shaarawy
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was gewoon een achterlijke overtreding man..kom op zeg..dit kan jij zelfs zienquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
Hij ging janken als een slet en nu loopt hij weer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die versnelling van Kaka met de balwat een geniale speler is dat toch.
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was gewoon een achterlijke overtreding man..kom op zeg..dit kan jij zelfs zienHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag nog de winnende gemaakt tege Juve..laat hem lekker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ze het nog gaan verliezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Acteerwerkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.Hij heeft gewoon pijn?
![]()
Milan maakt laat in de wedstrijd de 1-1 denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze het nog gaan verliezen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
huiliequote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.![]()
de haatkroaatquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoiets verwacht ik ook of ze scoren er dadelijk 1 en gooien alles op slot.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Milan maakt laat in de wedstrijd de 1-1 denk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch raar, kijkt elke wedstrijd van Real zo ongeveer dus moet dat gewend zijn. Ronaldo doet niks andersquote:![]()
![]()
Dat de overtreding rood is oke, maar de reactie is toch ook zwaar overdreven als je hem nu probleemloos ziet rondhuppelenquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Bij Real appelleren ze ook al voor hands voor ze de bal de 16 in knallen, gewoon preventiefquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch raar, kijkt elke wedstrijd van Real zo ongeveer dus moet dat gewend zijn. Ronaldo doet niks anders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schaars reageerde ook zo, had ook pijn, ging ook door. Heeft een spierscheurtje(?)quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat de overtreding rood is oke, maar de reactie is toch ook zwaar overdreven als je hem nu probleemloos ziet rondhuppelen
Dus het kan gewoon![]()
Er is wel eens voor heel wat erger geel gegeven. Rood is te geven, maar ze hebben wel degelijk geluk dat ze een scheidsrechter hebben die dat daadwerkelijk doet.![]()
Proactief, heet dat bij Realquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Real appelleren ze ook al voor hands voor ze de bal de 16 in knallen, gewoon preventiefNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is zijn standaard gezichtsuitdrukking joh. Poulsen kijkt altijd alsof hij net een glas pis heeft gedronken terwijl hij dacht dat het appelsap was. Net als Tijs van den Brink.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat de overtreding rood is oke, maar de reactie is toch ook zwaar overdreven als je hem nu probleemloos ziet rondhuppelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schaars is een middelmatige homo.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schaars reageerde ook zo, had ook pijn, ging ook door. Heeft een spierscheurtje(?)
Dus het kan gewoonHala Madrid !
Ik hoop dat die de winnende maakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef 39metRijst het volgende:
hhahah haters gonnne hate poulsen![]()
Wanneer ben je echt een goede homo dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een dooddoener. Er is vast ook wek voor veel erger niet eens gefloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef psychedelicate het volgende:
Er is wel eens voor heel wat erger geel gegeven. Rood is te geven, maar ze hebben wel degelijk geluk dat ze een scheidsrechter hebben die wél rood geeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en dan de i cant hear you an ssssh en als afsluiter de adebayorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik hoop dat die de winnende maakt.![]()
middelmatig qua speler en homo was hij al 100%quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer ben je echt een goede homo dan?Hala Madrid !
Gewoon calma calmaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
en dan de i cant hear you an ssssh en als afsluiter de adebayor![]()
Als je gras op je knieen hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer ben je echt een goede homo dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk de hele tijd dat mijn TV een aantal minuten achterlooptquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En Thye heet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je gras op je knieen hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bojan 11 strengthAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij doet weer precies hetzelfde als bij die laatste pingel in de vorige wedstrijd
Beproefd receptquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij doet weer precies hetzelfde als bij die laatste pingel in de vorige wedstrijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij met je kutclub danquote:Drogba
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Portugese clubs zijn echt dramatisch in Europa dit jaar zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die ex VVV-er nou zo goed of wat? Pingel missen wat een drol..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Portugese clubs zijn echt dramatisch in Europa dit jaar zeg..![]()
ik realiseer me nu pas dat het die Josue isquote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is die ex VVV-er nou zo goed of wat? Pingel missen wat een drol..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zenit staat voor dus had verwacht dat hij hier wel ging posten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft wat plakplaatjes erbij en volgens mij veel in het krachthonk gezetenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik realiseer me nu pas dat het die Josue is![]()
![]()
Ajax matig na die rode kaart hoor..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de Jong is echt de beste verdigende middenvelder van de wereld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nuniemeerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zenit staat voor dus had verwacht dat hij hier wel ging posten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Idd. Bal moet meer naar voren, het lijkt te verleidelijk om steeds terug te passen aangezien je daar 3 tegen 1 speelt (Moisander, Denswil en Poulsen tegen Balotelli).quote:
Fischer eruit, Bojan op links en Hoesen in de spits
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik mis nog een GIF van de pierot.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:![]()
Hoesen erin voor Poulsen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Even snel scoren en dan tijdrekken bij de cornervlag.
poulsen is in de rust naar de grond geslagen door montolivo die verhaal kwam halen.. vndaar de wissel![]()
Milan, het psv van Italiequote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef jhoopie het volgende:
poulsen is in de rust naar de grond geslagen door montolivo die verhaal kwam halen.. vndaar de wissel![]()
lol_zenitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aangezien jullie het toch al zo zwaar hebben met Ajax![]()
![]()
hier een wat positiever bericht van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef Fuszy het volgende:
![]()
hier een wat positiever bericht van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
targetman thulaniAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4x paal/lat en een pingel missen voo rust..zit ze ook niet meequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kuthosiner.
Maar Porto gaat het misschien niet halen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef Fuszy het volgende:
![]()
hier een wat positiever bericht van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook gewoon goed. Supertalent.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
Serero speelt (als enige of een van de weinige) goed of heb ik dat nou..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt al die hoge ballen richting Serero..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hattrick neymar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ajax is echt matig vandaag ja. Serero probeert tenminste nog wat..de rest is vooral bang om risico te nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
Serero speelt (als enige of een van de weinige) goed of heb ik dat nou..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totaal geen echte druk eigenlijk..countertje zometeen en het is klaarquote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Balmagneet![]()
Maar dit houdt Milan niet vol zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arshavin erin. Ik heb nog hoop op een gelijkspelletje..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kan ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/bal_vs_frisbee.html
wat een bazen.![]()
Die Abbiati heeft alles klem
Hala Madrid !
Napoli gaat zo nog door ook
Hala Madrid !
Napoli moet nog 2x scoren en Dortmund 1x toch??quote:
Edit: verkeerd gelezen, wat ik zei is nodig om Arsenal op plek 3 te krijgen![]()
Huidige stand = Napoli doorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Napoli moet nog 2x scoren en Dortmund 1x toch??
Dortmund wint = Napoli moet 3-0 winnen en dan is Arsenal er uit volgens mij![]()
napoli nu 2e dortmund 3equote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Napoli moet nog 2x scoren en Dortmund 1x toch??'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo jammer dat Zenit doorgaat.Hala Madrid !
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef BDIL het volgende:
Zo mooi dat Zenit waarschijnlijk doorgaat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Als Porto nog gelijk speelt, zijn ze ook door, want ze hebben van Porto gewonnen en ze hebben tegen ze gelijk gespeeld.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
vd Hoorn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wauwdacht blind eindelijk nog ff middenveld
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kan hem beter niet achterin hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
Vd Hoorn spitsgaat die nog scoren ook zul je zien
Hala Madrid !
En dan haal je Fayzulin eraf i.p.v Hulk.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Driehoekje, druk zetten met keeperquote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
2x pijltje naar rechts. Ultra atk![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
POTS DION! We zijn genaaid.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Balotelli
Hala Madrid !
![]()
Kerels tegen jongetjes nu..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-2 DortmundHala Madrid !
Die Blind schiet ze ook Constant blind naar voren.
Dat iedereen voor de pot gooien is ook zo domSpeel 3 at the back en middenvelder erbij, dan komen die ballen tenminste naar voren.
Hala Madrid !
Alleen speelde Chelsea met 11 manquote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Doet me denken aan een wedstrijd in cl van chelsea
Hala Madrid !
Waar Drogba LB wasquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij bedoelt vs Barca denk ik.![]()
De Boer zal zo wel weer met zijn 90 minuten domineren praatje komen, maar Ajax was gewoon echt niet goed vandaag. Veel te weinig afgedwongen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGG
Hala Madrid !
Waarom ben je blij? Slecht voor Nederland? En je bent niet voor een andere Nederlandse club (bijv Feyenoord)quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef BDIL het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Echt hèquote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Slecht voor Nederland?
Het zit zo diep bij BDILAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Slecht voor Nederland?
Fuck Nederland.![]()
Hekel aan Ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Slecht voor Nederland? En je bent niet voor een andere Nederlandse club (bijv Feyenoord)En Nederlands voetbal
Hala Madrid !
quote:
Hala Madrid !
Kijk dan nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hekel aan AjaciedenEn Nederlands voetbal
Was niet best dit, wel jammer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik keek naar Milanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk dan niet
Was niet best dit, wel jammer
Zogenaamd weg uit topic
Hala Madrid !
Oh en de BoerEcht een overschatte trainer, ziet het altijd een halfjaar later dan iedere andere voetbalkenner, heeft dan de mazzel dat andere ploegen het elke keer laten afweten en zij daardoor nog kunnen terugkomen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh en de BoerEcht een overschatte trainer, ziet het altijd een halfjaar later dan iedere andere voetbalkenner, heeft dan de mazzel dat andere ploegen het elke keer laten afweten en zij daardoor nog kunnen terugkomen.
![]()
![]()
Nooit gezegd, enkel dat ik minder ging posten en soms nog terug zou komen. Volgens mij doe ik dat ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keek naar Milan
Zogenaamd weg uit topic
Elke dag![]()
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Hala Madrid !
Is het trouwens niet beter voor het NL voetbal dat Ajax een paar rondes verder kan komen in de Europa League ipv in de eerste knock out ronde van de CL er uit te gaan?![]()
Oke nou DAAAAAAAAAAAAAAAGGGGG net Ajaxquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nooit gezegd, enkel dat ik minder ging posten en soms nog terug zou komen. Volgens mij doe ik dat ook?
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even meldt he, was het bijna vergeten.
Maakt vandaag 2 cruciale foutenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga je weg? Doeiquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke nou DAAAAAAAAAAAAAAAGGGGG net Ajax
Elke dag![]()
Nee, want Ajax zou de CL winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Freire het volgende:
Is het trouwens niet beter voor het NL voetbal dat Ajax een paar rondes verder kan komen in de Europa League ipv in de eerste knock out ronde van de CL er uit te gaan?![]()
Tjaah je mede jood poste dat, ik repost alleen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leuk joh, nog meer grapjes?
Hala Madrid !
Hoe hij de spelers weet te motiveren voor wedstrijden als ADO uit na Barcelona en NAC thuis voor de beslissende CL wedstrijd.. Iedereen was bang dat het drama wedstrijden gingen worden maar nee. En tuurlijk maakt hij fouten, dat doet iedere trainer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt vandaag 2 cruciale fouten![]()
Wat een treurige kut ploeg dat Milan![]()
Nigel de Jong moet zich schamen om wekelijks voor die lelijke ploeg te willen spelen![]()
![]()
Hallo je hebt het wel over een van de beste CVM's ter wereld he!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een treurige kut ploeg dat Milan![]()
Nigel de Jong moet zich schamen om wekelijks voor die lelijke ploeg te willen spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Wel symbolisch voor Ajax in de CL de laatste jaren. Zoveel dingen zitten tegen en de ploeg is zelf niet sterk genoeg om het af te maken.
Hoe kan je als fan van AC Milan toestaan dat er zo wordt gespeeld?![]()
![]()
Nee want minimaal 4,5 miljoen extra in plaats van 200.000 euroquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Freire het volgende:
Is het trouwens niet beter voor het NL voetbal dat Ajax een paar rondes verder kan komen in de Europa League ipv in de eerste knock out ronde van de CL er uit te gaan?
Ik weet niet of je dat aan de Boer kan toeschrijven. Spelen zoveel andere factoren mee. Zoals dat die ploegen ook gewoon veel minder goed zijn dan Ajax bijv.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe hij de spelers weet te motiveren voor wedstrijden als ADO uit na Barcelona en NAC thuis voor de beslissende CL wedstrijd.. Iedereen was bang dat het drama wedstrijden gingen worden maar nee. En tuurlijk maakt hij fouten, dat doet iedere trainer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Poulsen vergetenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Hallo je hebt het wel over een van de beste CVM's ter wereld he!
Ga je mond is spoelen viezerikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tja eerlijk gezegd vind ik dat hij het veel beter doet dan bijvoorbeeld Cocu..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat aan de Boer kan toeschrijven. Spelen zoveel andere factoren mee. Zoals dat die ploegen ook gewoon veel minder goed zijn dan Ajax bijv.
En 3x kampioen op rij zegt toch wel dat hij iets kan![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef RavioliPunch het volgende:
Vandermar op de EA forums in die milan - ajax thread![]()
![]()
Voor het Nederlandse voetbal, niet voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee want minimaal 4,5 miljoen extra in plaats van 200.000 euro
Kan Ajax niet meer punten pakken in de EL dmv een gunstige loting?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga je mond is spoelen viezerik
Tsja, ze doen het toch weer he. Zijn maar weinig tegenstanders tegen opgewassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die bakt er dan ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja eerlijk gezegd vind ik dat hij het veel beter doet dan bijvoorbeeld Cocu..
En 3x kampioen op rij zegt toch wel dat hij iets kan
Ik zeg ook niet dat hij niets kan, wel dat hij overschat isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Jong was de beste speler bij Milan, zat overal tussen.
Dat scheidsrechters nog steeds in het voordeel van clown Balotelli fluiten is mij een raadsel.
Je hoeft maar naar hem te kijken en hij gaat of neerbuigend staan te lachen of als een stervende zwaan naar de grond. Mongool
Op de ballenjongens zeuren![]()
5 minuten extra tijd niet genoeg vinden![]()
Goede trainer hoor die De Boer, maar hij schuift het zo vaak op onzin dingen af![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef HulkHeld het volgende:
Ja De Boer lekker jankenJe hebt gewoon niet gescoord, klaar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dit. Snap totaal niet dat mensen hem de hemel in prijzen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Jong was de beste speler bij Milan, zat overal tussen.
Dat scheidsrechters nog steeds in het voordeel van clown Balotelli fluiten is mij een raadsel.
Je hoeft maar naar hem te kijken en hij gaat of neerbuigend staan te lachen of als een stervende zwaan naar de grond. Mongool![]()
Ze hebben bijna niks gecreëerd in 2e helft.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Freire het volgende:
Op de ballenjongens zeuren![]()
5 minuten extra tijd niet genoeg vinden![]()
Goede trainer hoor die De Boer, maar hij schuift het zo vaak op onzin dingen afHala Madrid !
Van mij part degradeert die club dit seizoen. Mooie stad, vieze club, vieze kleuren, vies voetbal en vieze spelers.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tsja, ze doen het toch weer he. Zijn maar weinig tegenstanders tegen opgewassen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Laat gaan johquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Trieste figuren hier ook weer, niet te geloven![]()
Ze kunnen meer punten pakken in de Europa League en verdienen er minder geld mee. Beter voor de coëfficiënten, beter voor de concurrentiepositie van de andere Nederlandse clubs, alleen niet beter voor Ajax.
Krankzinnige van de geldverdeling in de CL is ook dat Ajax veel minder geld had verdient als PSV de groepsfase had bereikt, want de TV gelden hadden ze dan door twee moeten delen. Dus Ajacieden hadden beter ook niet voor PSV kunnen zijn tegen Milan (en dat waren ze over het algemeen ook niet, terecht).![]()
Accepteer gewoon je verlies dan.. je hebt 75 minuten om te scoren, je hebt de kansen gehad ook voor de rode kaart dan is het toch vreemd dat je zegt 'Ja de ballenjongens dit dat'..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Trieste figuren hier ook weer, niet te geloven![]()
Ik toch nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Trieste figuren hier ook weer, niet te geloven
Ajax was toch gewoon niet best vandaag?
Dat mensen gaan lopen zeiken over de overwinning op Barca dat dat Barca B was dat is idd bullshit. Maar dan moet je ook reeel genoeg zijn om aan te kunnen dat er kritiek is als diezelfde ploeg 70 minuten tegen 10 man speelt en gewoon haast geen fatsoenlijke kans creeert.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ajax was toch gewoon niet best vandaag?
Dat mensen gaan lopen zeiken over de overwinning op Barca dat dat Barca B was dat is idd bullshit. Maar dan moet je ook reeel genoeg zijn om aan te kunnen dat er kritiek is als diezelfde ploeg 70 minuten tegen 10 man speelt en gewoon haast geen fatsoenlijke kans creeert.![]()
flikker op met je teringgezeik manquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Accepteer gewoon je verlies dan.. je hebt 75 minuten om te scoren, je hebt de kansen gehad ook voor de rode kaart dan is het toch vreemd dat je zegt 'Ja de ballenjongens dit dat'..![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Maver24 het volgende:
Huilie huilie Maver. Gewoon je pakketen openmaken en niet zeiken en janken op EA. BahDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op met je teringgezeik man![]()
![]()
Montolivo? Ajax
![]()
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op met je teringgezeik man
Hala Madrid !
Ik zie echt haast geen afgunst. En ik weet niet hoe het zit met de anderen niet ajacieden hier, maar ik was gewoon voor Ajax net. Desalwelteplus kapot geërgerd aan deze doodsaaie wedstrijd.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie BDILquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie echt haast geen afgunst. En ik weet niet hoe het zit met de anderen niet ajacieden hier, maar ik was gewoon voor Ajax net. Desalwelteplus kapot geërgerd aan deze doodsaaie wedstrijd.![]()
De Boer heeft gewoon gelijk. Het anti voetbal heeft vandaag gewonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Accepteer gewoon je verlies dan.. je hebt 75 minuten om te scoren, je hebt de kansen gehad ook voor de rode kaart dan is het toch vreemd dat je zegt 'Ja de ballenjongens dit dat'..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
goede 1e post hier man. in een volgend leven maar de middelbare school proberen af te maken he.quote:iddquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie echt haast geen afgunst. En ik weet niet hoe het zit met de anderen niet ajacieden hier, maar ik was gewoon voor Ajax net. Desalwelteplus kapot geërgerd aan deze doodsaaie wedstrijd.gewoon niet goed genoeg gespeeld helaas.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Trieste figuren hier ook weer, niet te geloven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Anti-voetbal omdat ze met 10 man spelenquote:
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Ja die moet je gewoon negerenquote:
Elke dag![]()
Ja dat is inderdaad waar, maar kom niet aan met dat er MAAR 5 minuten worden bijgetrokken en dat de ballenjongens liepen te kloten, andersom had hetzelfde gebeurd en had je hem niet gehoord. Gewoon je verlies accepteren en gewoon ver komen in de EL.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De Boer heeft gewoon gelijk. Het anti voetbal heeft vandaag gewonnen.![]()
Blind moet huilen WHAHAHA hommotjeJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Mijn haat voor Ajacieden was hier al bekendquote:De reden ook. Dus #ikbenblij
Hala Madrid !
En vorig jaar speelde je nog met Ajax met FMquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hekel aan AjaciedenEn Nederlands voetbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Blind moet huilen. Moet je een doekje. Wat een watje![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Blind moet huilen. Moet je een doekje. Wat een watje
Elke dag![]()
Jij bent vast een PSV'er die vooruit kijkt op volgend seizoen met je avatar????quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij bent vast een PSV'er die vooruit kijkt op volgend seizoen met je avatar????Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tissues kun je bij BDIL halen. Kan er ook nog wel wat trucjes meequote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Blind moet huilen. Moet je een doekje. Wat een watje![]()
![]()
Ga jij nou maar pakjes openenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Blind moet huilen. Moet je een doekje. Wat een watje
Haat aan Ajacieden, niks mis met Ajax als club.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vorig jaar speelde je nog met Ajax met FMHala Madrid !
Jouw ervaring in Amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tissues kun je bij BDIL halen. Kan er ook nog wel wat trucjes meeHala Madrid !
Jep, daarom wil ik nu ff lachen om het leed van een anderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij bent vast een PSV'er die vooruit kijkt op volgend seizoen met je avatar????
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vorig jaar speelde je nog met Ajax met FM![]()
![]()
Zo'n hekel aan Ajacieden, altijd liggen te bitchen op alles dat met Ajax te maken heeft en dan toch zoiets..ik blijf het apart vindenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haat aan Ajacieden, niks mis met Ajax als club.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bitch op jullie reacties, ik ga niet het Ajax topic in om daar te klagenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan Ajacieden, altijd liggen te bitchen op alles dat met Ajax te maken heeft en dan toch zoiets..ik blijf het apart vinden
Maarja het zit je kennelijk diep, veel succes in de EL
Hala Madrid !
Soms erger dan VDM #iemandmoethetzeggenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan Ajacieden, altijd liggen te bitchen op alles dat met Ajax te maken heeft en dan toch zoiets..ik blijf het apart vinden![]()
Nee, ik vind het alleen triest dat mensen het nodig vinden om dan kansloos te komen trollen. Triest gedoe steeds man..je bent toch geen 12 meer?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bitch op jullie reacties, ik ga niet het Ajax topic in om daar te klagen
Maarja het zit je kennelijk diep, veel succes in de ELAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: