SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van jou kijkt wel gewoon naar Ajax?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zuur voor El Shaarawy
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was gewoon een achterlijke overtreding man..kom op zeg..dit kan jij zelfs zienquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
Hij ging janken als een slet en nu loopt hij weer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die versnelling van Kaka met de balwat een geniale speler is dat toch.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was gewoon een achterlijke overtreding man..kom op zeg..dit kan jij zelfs zienHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag nog de winnende gemaakt tege Juve..laat hem lekker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ze het nog gaan verliezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Acteerwerkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.Hij heeft gewoon pijn?
![]()
Milan maakt laat in de wedstrijd de 1-1 denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze het nog gaan verliezen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
huiliequote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat acteerwerk hoeft dan toch niet zo erg ? Webb geeft je heus geen rood om de reactie erna.![]()
de haatkroaatquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoiets verwacht ik ook of ze scoren er dadelijk 1 en gooien alles op slot.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Milan maakt laat in de wedstrijd de 1-1 denk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch raar, kijkt elke wedstrijd van Real zo ongeveer dus moet dat gewend zijn. Ronaldo doet niks andersquote:![]()
![]()
Dat de overtreding rood is oke, maar de reactie is toch ook zwaar overdreven als je hem nu probleemloos ziet rondhuppelenquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Bij Real appelleren ze ook al voor hands voor ze de bal de 16 in knallen, gewoon preventiefquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch raar, kijkt elke wedstrijd van Real zo ongeveer dus moet dat gewend zijn. Ronaldo doet niks anders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schaars reageerde ook zo, had ook pijn, ging ook door. Heeft een spierscheurtje(?)quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat de overtreding rood is oke, maar de reactie is toch ook zwaar overdreven als je hem nu probleemloos ziet rondhuppelen
Dus het kan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |