Als Tele2 kan, kan Telfort ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:02 schreef hearmeout het volgende:
Ik heb nu al maanden problemen met uitvallend internet en UPC gaat er belachelijk slecht mee om.
Ik ben er nu helemaal klaar mee en wil eigenlijk weg bij ze. Maar wat zijn nou de alternatieven in Rotterdam?
Ziggo kan niet. Telfort kan niet. Tele2 kan alleen de lage 20mbps. Kpn? Iets anders waar ik nog niet van heb gehoord?
Ik zal er vast wel wat op achteruit gaan qua snelheid maar deze onstabiele zooi is ook niks. Wat denken jullie?
Xs4all = kpnquote:Op woensdag 11 december 2013 18:37 schreef Renesite het volgende:
Als kpn kan, zou xs4all ook kunnen, maar die maken gebruik van de kabels van kpn of een andere aanbieder
Dacht dat XS4ALL ook leverde op ander netwerkenquote:
Niet helemaal waar, Tele2 kan ADSL tot 20mbit leveren en VDSL2 tot 50mbit. Het is maar net wat je aanvraagt, ik begrijp wel wat je bedoelt maar als je ADSL aanvraagt dan kunnen ze nooit meer dan 20mbit leveren.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als Tele2 kan, kan Telfort ook.
Als Tele2 maar 20mbps kan leveren, kunnen andere aanbieders van adsl/vdsl ook maar 20mbps leveren.
Waar in Rotterdam woon je?
Nope, xs4all is hetzelfde internet als KPN. Je betaalt meer voor een betere helpdesk en snellere incident afhandeling.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat XS4ALL ook leverde op ander netwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop