Als zo'n game net uitkomst is dat voor mij een reden om hem niet aan te schaffen, maar te wachten op een GOTY.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Borderlands 2 is heel tof! Dat dlc maakt toch niet uit?
Maar een game als Borderlands is al heel groot zonder dlc dus dan is het anders, bij sommige kun je idd het idee hebben dat ze dingen er uitgehaald hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als zo'n game net uitkomst is dat voor mij een reden om hem niet aan te schaffen, maar te wachten op een GOTY.
Als de game gratis is, dan maakt het me idd geen fuck uit
Probleem is vooral dat je bij het uitkomen van een game niet weet wat die DLC gaat worden. Soms is het idd prima en dus het geld waard. Vaak niet. Dan kijk ik eigenlijk alltijd liever de kat uit de boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar een game als Borderlands is al heel groot zonder dlc dus dan is het anders, bij sommige kun je idd het idee hebben dat ze dingen er uitgehaald hebben.
Ga dan godverdomme in het playstation 3 topic verder posten. Heb nu al 10x gelezen dat je net een ps3 hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En daarom heb ik juist nog een PS3 gekocht. Gaikai klinkt leuk, maar vind dat streamen niet echt wat. Heb liever die games ook gewoon fysiek in plaats van zo'n streaming dienst.
Bij Steam vind ik het weer niet zo heel erg, omdat Steam met keys werkt en het toch maar een paar games zijn die ik op de pc speel. Maar bij een streaming dienst heb ik helemaal niet het idee dat de game voor mij is.
als je online preordert bij bart smit of intertoys hoef je niks aan te betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Piperidine het volgende:
Wat is de beste winkel/site om een PS4 te reserveren zonder eerst te betalen (zoals bij BOL)?
Bij beiden kan je niet meer preorderen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
als je online preordert bij bart smit of intertoys hoef je niks aan te betalen.
kan wel maar dan is nog niks zeker je krijgt dan een mail met een link erin dat je eerder kan bestellen als ik het goed heb. Ow maar zie nu dat het niet meer kan bij intertoysquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Bij beiden kan je niet meer preorderen volgens mij.
jazeker, dan pakt ie de verkeerde frequentie uit zichzelf of hij zet het van dolby op DTS en zit in een soort loop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef LDS het volgende:
Vandaag eindelijk mn PS4 gekregen. Alleen, nu begon mijn geluid net ineens te haperen. Heb hem via Opt Out op een Bose aangesloten, eerste 2 uur gingen gewoon prima via DTS maar nu begon ie ineens te haperen. Om de paar minuten was het ineens 2 seconden stil. Iemand meer zoiets gehad?
Op de ps4 krijg je een code te zien als je op apparaat toevoegen drukt, die moet je vervolgens in de app invullen als je daar op koppelen aan ps4 klikt. Ongeveer, ik kan de benamingen fout hebben. Bij mij werkte het iig in een keer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef RRuben het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil mijn PS4 aan die app op je telefoon koppelen, maar als ik op mn ps4 op apparaat toevoegen druk zie ik niks op mn mobiel. Zelfde netwerk zelfde account. Maar het lukt niet
ja maar op de app staat dan no ps4 found ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Op de ps4 krijg je een code te zien als je op apparaat toevoegen drukt, die moet je vervolgens in de app invullen als je daar op koppelen aan ps4 klikt. Ongeveer, ik kan de benamingen fout hebben. Bij mij werkte het iig in een keer.
Ik moest hard lachen om dit.quote:
wtf?quote:
Om te kotsen deze postquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:23 schreef Bolters het volgende:
Ik ga even een tijdje Call of Duty: Ghosts multiplayer spelen. Wil je meekijken? Dat kan natuurlijk! http://www.twitch.tv/boltersss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |