I knowquote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon lastige wezens
Laat eigenlijk alleen maar zien hoe erg wij mannen de vrouw nodig hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon lastige wezens
Jawel hoor, makkelijk. Het maakt het leven een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, en toch kunnen jullie niet zonder ons. hehe
Ik snap wel dat die frustratie ergens anders vandaan komt, maar is dat niet een selffulfilling prophecy dan? Want je wil iets, en dat lukt niet, waardoor je gefrustreerd wordt, waardoor je dat uitstraalt, waardoor het niet lukt..etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageerde ook weleens gelijk in de verdediging om precies hetzelfde, dat in de verdediging schieten komt gewoon omdat er iedere keer met dat vooroordeel gesmeten wordt zo uit het niets en het gebracht wordt alsof het met zekerheid vastgesteld kan worden.
Punt is meer dat de frustratie ergens anders vandaan komt en dat is gewoon dat het niet lukt eigenlijk.
Nee het is niet dat je het uitstraalt, dat maak ik je net duidelijk, maar iedereen smijt ermee en ook jij alsof dat een of andere zekerheid is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die frustratie ergens anders vandaan komt, maar is dat niet een selffulfilling prophecy dan? Want je wil iets, en dat lukt niet, waardoor je gefrustreerd wordt, waardoor je dat uitstraalt, waardoor het niet lukt..etc.
Ik snap ook niet (en misschien dat jij die vraag kunt beantwoorden) wat de drive is. Is dat nou gewoon het scoren? Of vinden dat je er niet bij hoort als je niet kúnt scoren? Of vinden dat je raar bent als je geen vriendin hebt? Wat is die frustratie dan.
Ja hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft toch wel te maken met de spanning die daarbij komt spelen.
Klopt tot op zeker hoogte wel, maar aan de andere kant moet je je natuurlijk ook niet helemaal onthouden van vrouwen maar ook daadwerkelijk je zelf in een positie zetten waar je een vrouw kunnen ontmoeten.
Hoe weet jij dan zo zeker dat je het niet uitstraalt? Want als het dat niet is, wat is het dan wel? Is het dat je niet aantrekkelijk bent? Geen 'juiste' outfit aan hebt? Als het niet je uitstraling is, wat is dan wél de reden dat het 'niet lukt'.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is niet dat je het uitstraalt, dat maak ik je net duidelijk, maar iedereen smijt ermee en ook jij alsof dat een of andere zekerheid is.
Vandaar dit topic.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat eigenlijk alleen maar zien hoe erg wij mannen de vrouw nodig hebben.
het uitgangspunt moet zijn: vrijwel elke vrouw is versierbaar. Er zijn ook weer niet veel vrouwen die kiezen voor het kloosterleven of lesbisch zijn (die twee categorieën vallen af). De meeste vrouwen hebben al eens een vriendje gehad, dus er moet een man geweest zijn die het gelukt is. Alleen iedereen heeft een ander recept.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft toch wel te maken met de spanning die daarbij komt spelen.
Klopt tot op zeker hoogte wel, maar aan de andere kant moet je je natuurlijk ook niet helemaal onthouden van vrouwen maar ook daadwerkelijk je zelf in een positie zetten waar je een vrouw kunnen ontmoeten.
En toch hou ik van jullie.quote:
Jij vertelt me dingen die ik al 100 keer gehoord heb. Dan ga ik bijdehand doen jaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet, het is een aanname die ik doe. Je kunt dan op een forum wel proberen bijdehand te reageren zoals je nu probeert te doen, maar dat gaat je issue niet oplossen.
Ik heb straks al gezegd, ik heb ook ooit in die situatie gezeten die jij beschrijft, tot op het niveau van dat ik ook aangaf dat ik er helemaal niet bezig was. Er is een verschil tussen zeggen dat je er niet mee bezig bent, en er niet mee bezig zijn.
Maar als jij denkt dat je het beter weet, dan moet je vooral doorgaan hoe je bezig bent. Het heeft je immers al zoveel dichter bij het gewenste resultaat gebracht nietwaar? Dus als je nou eens even stopt met het smijten met deen stopt met in de verdediging te schieten, dan kom je misschien nog ergens.
Voor mij maakt het linksom of rechtsom geen moer uit he. Ik ben niet van de kusjekroel posts, want zachte heelmeesters... blablabla. Of jij dat prettig vindt interesseert me al net zo min. Je krijgt elke keer maar weer hetzelfde verhaal te horen, geef je aan. Dan lijkt het mij dat er iets in je houding is (of met jou) die dat oproept.
Oh, niet direct genoeg zijn, niet genoeg ''bewust'' iemand om de vinger winden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan zo zeker dat je het niet uitstraalt? Want als het dat niet is, wat is het dan wel? Is het dat je niet aantrekkelijk bent? Geen 'juiste' outfit aan hebt? Als het niet je uitstraling is, wat is dan wél de reden dat het 'niet lukt'.
Als ik niet zou zoeken, zou ik ook geen interesse hebben. Maar dat schijnt nogal vreemd te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja de meeste vrouwen vallen op "badboys", "Klootzakken", dat is echt niets nieuws onder de zon.
Dus die vriend van mij had het er ook heel veel moeilijk mee omdat hij gewoon eerlijk was en geen spelletjes wou spelen van "hard to get" enzo. Hij heeft leren grenzen stellen en hij heeft echt wel een top van een meid nu.
Wat wil ik zeggen, té veel zelfzekerheid geven aan een vrouw werkt averechts, dan neemt ze je vanzelfsprekend, maar een klootzak zijn is ook niet de bedoeling. Gewoon denk ik questie van de juiste persoon tegen te komen, maar tja, zoeken vind ik echt wel niet kunnen. Meestal overvalt het een persoon wanneer ie niet zoekt.
Hoe jij reageert interesseert me verder geen moer nee. Of jij wil dat ik wel of niet reageer boeit me ook al niet. Ah, niet werkende tips. Jij wil graag die ene gouden tip die wel werkt, waardoor alles anders wordt, en die wil je aangereikt krijgen hier?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij vertelt me dingen die ik al 100 keer gehoord heb. Dan ga ik bijdehand doen ja![]()
Wat verwacht je dan? Dat ik 'ja meneer' ga zeggen tegen je en je bedank voor de geweldige clichematige niet werkende tips die je geeft?
Als het je geen moer uitmaakt, reageer dan lekker niet
Je generaliseert. Dat is het probleem. Je gaat er van uit dat alle vrouwen van pindakaas houden. Fout. Je moet eerst je antenne gebruiken om te achterhalen waarmee je ze wél kan verwennen en daarop inspelen. En als ze van spekpannekoeken houden bak je die voor ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hou ik van jullie.
Maar het zou zo veel makkelijker zijn als jullie jezelf niet tegen zouden werken.
Jullie willen een man die jullie respecteert, er voor jullie is, maar als je die ontmoet is ie te soft.
Dus vallen jullie voor de badboy, of in ieder geval degene die bad lijkt. Maar het enige wat vaak bad aan ze is is de manier waarop ze jullie behandelen.
Waarna jullie weer komen uithuilen bij de aardige, saaie mannen.
Royco, je snapt het helemaal hoe een vrouw in elkaar zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hou ik van jullie.
Maar het zou zo veel makkelijker zijn als jullie jezelf niet tegen zouden werken.
Jullie willen een man die jullie respecteert, er voor jullie is, maar als je die ontmoet is ie te soft.
Dus vallen jullie voor de badboy, of in ieder geval degene die bad lijkt. Maar het enige wat vaak bad aan ze is is de manier waarop ze jullie behandelen.
Waarna jullie weer komen uithuilen bij de aardige, saaie mannen.
Wat nou ga je gewoon interesse hebben in vrouwen die jij er interessant vindt uitzien en niks meer tenzij jij een gevoel hebt dat je echt haar nummer wilt hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik niet zou zoeken, zou ik ook geen interesse hebben. Maar dat schijnt nogal vreemd te zijn.
'Je wilt te graag' Ja DUH
Dat is waar, maar vaak geven mannen het al op voordat ze het geprobeerd hebben (ik ben daar zelf schuldig aan)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef jaha het volgende:
[..]
het uitgangspunt moet zijn: vrijwel elke vrouw is versierbaar. Er zijn ook weer niet veel vrouwen die kiezen voor het kloosterleven of lesbisch zijn (die twee categorieën vallen af). De meeste vrouwen hebben al eens een vriendje gehad, dus er moet een man geweest zijn die het gelukt is. Alleen iedereen heeft een ander recept.
Iedereen eet 's middags brood. Niet iedereen lust pindakaas. Dat is zeg maar wat je moet bedenken
Ik ben bang dat ik je niet helemaal volg. Wat je hier volgens mij zegt is dat als je niet direct genoeg bent op de momenten dat je wél lekker in je vel zit, dan eindig je dus met...niets? Ik heb je posts nu al 3x gelezen en ik snap 't nog steeds nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, niet direct genoeg zijn, niet genoeg ''bewust'' iemand om de vinger winden.
En wat mij vooral onthoudt op momenten is dat ik er nagenoeg geen zin in heb, als ik dat wel heb dan zit ik goed in mijn vel, heb het niet super nodig en dan verloopt het moment en heb ik geen nummer / date whatever.
Defineer dan eens "zoeken"? Vatbaar voor veel interpretatie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vindt veel vrouwen aanspreken en om nummers vragen niet ''zoeken'' volgens mij?
Inderdaad, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet helemaal volg. Wat je hier volgens mij zegt is dat als je niet direct genoeg bent op de momenten dat je wél lekker in je vel zit, dan eindig je dus met...niets? Ik heb je posts nu al 3x gelezen en ik snap 't nog steeds niet
Nee definieer jij eens ''zoeken''quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Defineer dan eens "zoeken"? Vatbaar voor veel interpretatie.
Ben je nou serieus of niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk
Jij boeit mij niet, duidelijk? En ik zoek geen gouden tip, die bestaat nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe jij reageert interesseert me verder geen moer nee. Of jij wil dat ik wel of niet reageer boeit me ook al niet. Ah, niet werkende tips. Jij wil graag die ene gouden tip die wel werkt, waardoor alles anders wordt, en die wil je aangereikt krijgen hier?
Ik beslis zelf wel of ik reageer, daar heb ik jou niet voor nodig. Duidelijk?
Ik denk dat Royco eigenlijk ongeveer wou bedoelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef jaha het volgende:
[..]
Je generaliseert. Dat is het probleem. Je gaat er van uit dat alle vrouwen van pindakaas houden. Fout. Je moet eerst je antenne gebruiken om te achterhalen waarmee je ze wél kan verwennen en daarop inspelen. En als ze van spekpannekoeken houden bak je die voor ze.
/bovenstaande is natuurlijk beeldspraakHet gaat natuurlijk om een waaier aan aantrekkingsfactoren zoals "lief zijn" of juist de "bad boy" zijn.
Gouden tips bestaan ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij boeit mij niet, duidelijk? En ik zoek geen gouden tip, die bestaat niet
Inderdaad, makkelijke oplossing.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of niet?want als wat ik schets het probleem is dan is het toch een kwestie van wél direct genoeg zijn op het moment dat je lekker in je vel zit?
Jep, soms gaat het om de juiste timingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vaak geven mannen het al op voordat ze het geprobeerd hebben (ik ben daar zelf schuldig aan)
voorbeelden zijn bijvoorbeeld uiterlijk, als het echt zo een mooi, goed verzorgde vrouw is waar de mannen omheen zwermen, dan denk ik al meteen bij me zelf: "okay ze is echt knap maar ik ga er niet aanspreken want ze doet waarschijnlijk bitchy, heeft al een vriend, of vindt mij toch niks"
Totdat ik op een of andere manier toch ik aanraking met ze kwam aan de praat raakte en toen ineens dacht van "oh.. ze is toch eigenlijk wel chill en niet zo een kapsones meid"
Als je denkt me te moeten vertellen dat ik niet moet reageren boei ik je meer dan je doet voorkomen. Hmm...ik zie een analogie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij boeit mij niet, duidelijk? En ik zoek geen gouden tip, die bestaat niet
Nee, als ik niet zou zoeken, betekent dat dat ik totaal geen interesse heb in niemand niet. Dus dat zal uiteraard niet werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou ga je gewoon interesse hebben in vrouwen die jij er interessant vindt uitzien en niks meer tenzij jij een gevoel hebt dat je echt haar nummer wilt hebben?
Dan wordt de vraag; waarom zit je niet lekker in je vel? Want ik herken dat wel hoor, ik heb dat namelijk ook gehad. And then I stopped caring and just became awesomequote:Op woensdag 11 december 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, makkelijke oplossing.
En ik het maar niet toepassen / niet lekker in mijn vel zitten steeds en me daarover kut voelen hier en blabla![]()
Grappig, werkte ook wel hierzo op die manier toen het goed ging volgens mij... Je geeft minder neuk maar terwijl je dat doet krijg je juist meer en meer emoties.... Voel je meer en meer voor andere mensen... Vage shit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan wordt de vraag; waarom zit je niet lekker in je vel? Want ik herken dat wel hoor, ik heb dat namelijk ook gehad. And then I stopped caring and just became awesome
Ik denk dat ik persoonlijk een lieve man ben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Royco, je snapt het helemaal hoe een vrouw in elkaar zit.
Het ding is gewoon dat een 'badboy' soms meer spannend is dan een lieve man.
Ik heb persoonlijk wel een beetje sympathie voor een lieve man, zolang die niet té wordt.
Volgens mij is in je eentje gelukkig zijn best makkelijk, maar in je eentje eenzaam zijn erg lastig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je denkt me te moeten vertellen dat ik niet moet reageren boei ik je meer dan je doet voorkomen. Hmm...ik zie een analogie.
Goed, dus dat weet je al. Verder zie ik je reageren dat mensen tegen je zeggen dat je TE graag wil. En dan reageer je met 'ja doh'. Ik vraag me dan af; waarom wil je zo graag? Die vraag stel ik, omdat ik denk van, je moet in je eentje gelukkig kunnen zijn, en een vrouw moet een toevoeging zijn op je leven.
Je moet niet een vrouw nodig hebben om je compleet te maken. Lijkt mij.
Zelfde geldt voor jouquote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je denkt me te moeten vertellen dat ik niet moet reageren boei ik je meer dan je doet voorkomen. Hmm...ik zie een analogie.
Goed, dus dat weet je al. Verder zie ik je reageren dat mensen tegen je zeggen dat je TE graag wil. En dan reageer je met 'ja doh'. Ik vraag me dan af; waarom wil je zo graag? Die vraag stel ik, omdat ik denk van, je moet in je eentje gelukkig kunnen zijn, en een vrouw moet een toevoeging zijn op je leven.
Je moet niet een vrouw nodig hebben om je compleet te maken. Lijkt mij.
Oke, nou, ik zal je dan iets vertellen he. Ik heb die shit die ik hier lees bij jullie zelf ook gehad. Waarom had ik dat? Omdat ik een handicap heb. Dat houdt in mijn geval in dat ik anders loop, dan (de meesten van) jullie. Dat betekent ook dat dat opvalt. Maar omdat ik daar zelf van baalde, straalde ik dat ook uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig, werkte ook wel hierzo op die manier toen het goed ging volgens mij... Je geeft minder neuk maar terwijl je dat doet krijg je juist meer en meer emoties.... Voel je meer en meer voor andere mensen... Vage shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |