quote:Op woensdag 11 december 2013 09:32 schreef Badger. het volgende:
Maar wat hebben die vrienden dan gedaan? Elke week uit in het cooldown cafe, al drie dagen van tevoren jezelf verheugen op AC Milan - Ajax Vitesse- Petrolul, in het weekend met je vriendin een filmpje kijken op de bank, lekker op een terrasje zitten in schubbekutteveen..
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
maar ''mijn'' generatie backpackers
Moah niet beter, want nadat ik terugkwam ben ik precies hetzelfde gaan leven zoals zij. Ook vind ik niet dat ik nu een wijzer mens ben ofzo omdat ik een jaar heb gereisd, maar ik weet wel dat hun wereld ophoudt buiten de deuren van het cooldown cafe. En daardoor vind ik mezelf niet beter, maar vind het wel jammer dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Deshain het volgende:
Bijna een terechte klacht tot je weer duidelijk laat merken waarom iedereen haat op die PABO-kutjes, je voelt jezelf duidelijk beter dan je vrienden. Wat kan jou het nou verrotten wat je vrienden van je vakantie vinden en wat ze zelf liever doen met hun leven?
Maar antwoord op je vraag:
Met een ijsbreker door het poolgebied varen.
Fossielen opgraven in Montana.
Taalreis door Japan maken.
Tyfus veel zuipen in Alanya want all-inclusive.
Dus FMLYHM
Sorry man, ik zou andere vrienden zoeken...quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Badger. het volgende:
maar ik weet wel dat hun wereld ophoudt buiten de deuren van het cooldown cafe.
Hier moet ik je wel gelijk in geven. Voor 9 van de 10 ''backpackers'' heeft een backpack geen enkel praktisch nut. Die lopen hooguit van het hostel naar de bus, dan kun je natuurlijk beter een rolkoffertje hebben..quote:Op woensdag 11 december 2013 09:48 schreef Socios het volgende:
Sowieso de naam "backpacken".
Noem het gewoon "op vakantie gaan", scheer je baard weg en doe geen bril zonder glazen op. Als je dan ook nog eens je houthakkersoverhemd wegdoet klinkt het al veel minder hipster en hebben er veel minder mensen moeite mee dat je zonodig naar de andere kant van de wereld moet.
Ik zie niet hoe die omschrijving slechter is dan de zoveelste dronken vakantiefoto's op een Spaans strand?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
In zekere zin snap ik de afkeer wel een beetje tegenwoordig ; De foto's zijn ook altijd hetzelfde. Foto met een corona en een kerstmuts op bondi beach, foto bij het opera house, foto met een kangaroo, foto van tijdens het snorkelen bij great barrier reef, en verder alleen maar uitgaansfoto's, foto's van festivals etc... Dat vind ik wel echt de meest oppervlakkige manier waarop je zo'n reis kunt invullen..
Prima natuurlijk dat feesten, maar ''mijn'' generatie backpackers ging ook nog de outback in, of een paar dagen hiken in the middle of nowhere. Die backpacktrutjes van tegenwoordig zoeken alleen nog maar hostels met zwembad op en lopen een beetje populair te doen daar.. Ga dan lekker naar Kos ofzo.
Dat is de klacht nietquote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef hoink581 het volgende:
De klacht is natuurlijk mensen die zich beter voelen dan anderen door de manier waar op ze vakanties doorbrengen. Iets wat de TS ook doet op het eind van de OP en zich dus automatisch onder de groep schaart waar alle klachten over gaan.
Onterechte klacht.
Backpack-haters verzinnen er dan meestal zelf maar bij dat backpackers gaan om 'wijzer te worden', en maken dit idee vervolgens belachelijk, terwijl de meeste backpackers helemaal niet met dat idee op reis gaan. Die gaan gewoon om een paar maanden te chillen, beetje op het strand te hangen, gewoon een lange vakantie inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ryon het volgende:
Heel Australië wordt draaiend gehouden op verwende Europese jongeren die het spaargeld van moeders daar stuk komt slaan en voor een appel en een ei in strandtenten gaat werken om 'levenservaring' op te doen.
Zonder die jongeren zou het daar nu een derdewereld land zijn. Ontwikkelingshulp in optima forma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |