Hoe bedoel je nu Tjacka weg is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef Elan het volgende:
GC / IKEA bindt strijd aan met eenzame kerst
Ga me hiervoor maar aanmelden nu Tjacka weg is.
Normale mensen zitten niet op FOK!.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Ah je zat te sherlocken zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Goed bezig.quote:
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Heb er een uur geleden weer een gegeten voor het eerst in drie weken.
Gelijk erna een work-out van 10 minuten gedaan om de calorieën te verbranden.
Niet met de intensiteit waarop ik sport.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.
Trusten Happelquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Doei happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Nou je ziet het hij is er gewoon nogquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horrorquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horror
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bent
Watje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een manquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |