SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied7 op 10-12-2013 20:36:32 ]![]()
Dat zei ik idd net op Skype ook al tegen iemand. Alsof Gala uberhaupt kans maaktquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom zendt NOS Gala - Juventus uit.
Ik wil Bayern - Man City zien![]()
![]()
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom zendt NOS Gala - Juventus uit.
Ik wil Bayern - Man City zienFeyenoord Rotterdam![]()
Ze kozen al vaker voor Galatasaray.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?![]()
Wedstrijdjes zijn vantevoren toch al ingekocht ofzoiets? Die rechten om het uit te zenden enz?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze kozen al vaker voor Galatasaray.![]()
Mooie term gebruikte Ronald de Boer net bij Sport1..
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zegt mij ook vrij weinig, maar begrijp wel wat hij bedoelt. Messi is niet de meest actieve speler, een van de redenen waarom CR7 bij mij zoveel respect heeft afgedwongen de laatste jaren. Die man is overal op het veld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet![]()
Nee, ze hebben wel echt bewust hiervoor gekozen. Rechtstreeks duel om wie er door gaat is het + Sneijder, dus voor de NOS een makkelijke keuze. Die gaan nooit voor het mooiere afffiche als er daar niets op het spel staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wedstrijdjes zijn vantevoren toch al ingekocht ofzoiets? Die rechten om het uit te zenden enz?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Term hoor ik voor het eerst, de uitvoering kun je in het ALS regelmatig bewonderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet![]()
![]()
Dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zegt mij ook vrij weinig, maar begrijp wel wat hij bedoelt. Messi is niet de meest actieve speler, een van de redenen waarom CR7 bij mij zoveel respect heeft afgedwongen de laatste jaren. Die man is overal op het veld.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Op jaarbasis 1 stepje ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:
De tandjes dat Sport1 is wel duurHou het lekker bij streampjes in HD kwaliteit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Bayern City op Sport1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ah, wist niet dat de ander vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?![]()
![]()
Echt te bizar gewoon..fucking 5 wedstrijden en dan die niet doenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duurste qua rechten zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt te bizar gewoon..fucking 5 wedstrijden en dan die niet doenSmile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |