abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153195794
Vandaag de Nillkin bluetooth speaker binnen gekregen, een erg handzaam formaat en ik heb hem natuurlijk vergeleken naast de Earson ER-151(A). Wat ik ervan kan zeggen is dat ik de Nillkin zeker een erg goed ding vind, het is een goed ontworpen en ziet er zeer degelijk uit. Zelfs wat beter dan de Earson op dat gebied. Voorbeeldje is de afsluit dopjes die perfect aansluiten en onderop een rubberen ring zodat hij stevig op tafel kan blijven staan.

Je kan hem verbinden met NFC (heb ik niet), een gewone 3.5mm jack en bluetooth, die laatste heb ik gekozen. Qua geluid vind ik hem wat helderder klinken dan de Earson, dat maakt dat in bepaalde song het wat 'scheller' klinkt maar ik ervaar dit over het algemeen wat beter dan de Earson die ik juist op een aantal gebieden weer te vol/dof vind klinken waardoor je de verschillen minder lekker hoort.

Het volume is ook in orde, hij vervormd maar erg weinig en alleen op het allerhoogste merk je er iet van, maar dat heeft de Earson natuurlijk ook. De handsfree functie kan praktisch zijn voor Skype gesprekken wat ik ook nog later even zal proberen. Kortom, tevreden met dit dingetje, kan hem ook best wel adviseren voor die $24 en denk dat ik hem eerder zal pakken dan de Earson vanwege het kleinere formaat (kan nog even kijken of ik een coupon kan regelen).
Linkje naar de Nillkin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door rene90 op 10-09-2015 21:57:03 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')