abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2015 @ 23:56:58 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155776001

Daarnaast had ik een oplossing nodig voor m’n koptelefoon op mijn bureau. Die vroeger altijd overall en nergens lag en met de kabel verward raakte in de zooi. Maar Brainwavz was zo lief om de HENGJA te sturen, een koptelefoon ‘hanger’. De HENGJA zou zomaar bij de IKEA vandaan kunnen komen als je naar de naam kijkt, en naar de eenvoud ook, simple does it!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De HENGJA komt in een kunststof verpakking en zit goed stevig verpakt zodat hij niet verschuift of beschadigd kan raken tijds het verzenden. Als je hem uit de verpakking haalt is hij meteen klaar voor gebruik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem aan je tafel wilt hangen kan je kiezen voor verticale of horizontale oriëntatie. Met een schroef aan de voorkant kan je die oriëntatie kiezen en daarna kan je met een schroef aan de onderkant aan je bureau ‘klemmen’. Hierbij zit aan de bovenkant een rubber stukje zodat je bureaublad beschadigd raakt, maar aan de onderkant niet. En tjah, als je hem horizontaal aan je bureau doet is het een probleem. Maar als je hem verticaal doet kan je dus wel je balk/bureau zichtbaar beschadigen.

SPOILER
Concluderend kan ik zeggen dat het voor de 15 dollar zeker geen slechte koop is. De bouwkwaliteit is goed en details zijn netjes afgewerkt. Er had wel wat rubber op de onderste schroef/pad mogen zitten tegen krassen maar als je naar het geheel kijkt is het zeker een geslaagde accessoire.

De HENGJA koptelefoon hanger is voor $15 verkrijgbaar oa bij MP4Nation.

[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 10-09-2015 21:49:19 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_155794441

Elephone P8000 review
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156292617
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')