abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149448853
Nog even een review van mijn kant, dit keer de Syma X11C met een 2MP onboard camera.

Merk: SYMA
Type: X11C

Prijs: ¤43,05 ¤33,37 met de onderstaande coupon!
Site: Gearbest
Link: http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_133523.html

Coupon code: SX11CXH

Inleiding:
Deze Quadcopter is besteld bij Gearbest en werd verzonden met DHL. Na 4 dagen kon ik het pakketje in ontvangst nemen, ik hoefde niks aan inklaring of invoerrechten te betalen, dus dat scheelt weer. Let wel op dat dit misschien wel mogelijk kan zijn bij een bedrag hoger dan ¤22,-. De reden dat ik deze Quadcopter heb besteld komt door de relatief lage instapprijs en de ingebouwde 2MP camera Het merk Syma klinkt niet iedereen bekend in de oren maar komt tegenwoordig met steeds meer RC producten tegen een lage prijs. Aan de verhalen en ervaringen van andere te horen, is de prijs/kwaliteit van deze producten prima.
De Quadcopter is verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren; Rood, Wit en Zwart.

Eerste indruk:
De doos waarin de Quadcopter verpakt zit, is niet heel spectaculair, naast een korte beschrijving van de specificaties en wat foto's op de voor- en achterkant is er verder weinig op te zien. Eenmaal de doos opengemaakt komen we het volgende tegen:

- De Quadcopter.
- Controller.
- Micro-SD Reader.
- 4GB SD Kaart.
- 4 Extra propellers.
- USB lader.
- Engelstalige handleiding.

Eenmaal de Quadcopter uit de verpakking is hij met een afmeting van 19.5x9.5x36cm en een gewicht van ~35 gram toch wel klein van stuk en aardig licht wel voelt hij erg stevig en solide aan. De blauwkwaliteit is dus dik in orde. De meeste onderdelen zijn gemaakt van plastic, wat de Quadcopter erg licht maakt en zeker wel tegen een stootje kan ook dankzij het frame random de Quadcopter zullen de propellers niet zomaar afbreken als je een fout maakt. Het frame is eventueel ook gemakkelijk te verwijderen als je dat aandurft.

De controller ziet er op het eerste gezicht wat simpel en goedkoop uit, eigenlijk heeft het wel wat weg van een Xbox controller. afgezien van het uiterlijk zit hij prima in elkaar en is er eigenlijk weinig op aan te merken, de batterijen (4x AA) worden echter niet meegeleverd, deze zul je dus nog even apart moeten aanschaffen. Verder zien we op de controller verschillende knoppen zitten, hier onder zie je een foto waar deze voor dienen.
De Engelstalige gebruikershandleiding is duidelijk en goed leesbaar, eigenlijk spreekt het gebruik voor zich, maar een keertje snel doorlezen kan geen kwaad.

Ook een leuke specificatie van deze Quadcopter is dat hij wordt aangedreven door middel van 2 verschillende tandwielen. Het tandwiel welke aangedreven wordt door de motor, stuurt het tandwiel van de propeller aan, in praktijk zal dit ervoor moeten zorgen dat het geheel een stuk stabieler vliegt en sneller reageert op je handelingen. Enig nadeel hiervan is dat de tandwielen 'open' liggen waardoor er snel vuil en haren in kunnen komen waardoor het geheel vast slaat, je zult er dus wel eens in de zoveel tijd moeten controleren en eventueel schoonmaken.

De 4 motoren, welke onafhankelijk van elkaar draaien zijn echter wel goed beschermt tegen stoten en inslag door middel van een plastic kapje welke eromheen is gebouwd. Ook zijn aan de onderkant 4 'pads' aangebracht waardoor de grootste schok bij het landen wordt opgevangen.

Het vliegen:
Eenmaal de accu opgeladen en geinstaleerd kunnen we beginnen met vliegen, het is even wennen, maar voor een beginnende bestuurder zoals ik heb je het al aardig snel onder de knie. De Quadcopter vliegt erg stabiel en is gemakkelijk te corrigeren. Ook de controller ligt erg fijn in de hand zodat je gemakkelijk bij alle knopjes kunt. Buiten vliegen is echter een heel ander verhaal, omdat de Quadcopter zo licht van gewicht is heeft de wind veel invloed op de besturing.
Hij laat zich snel mee voeren door de wind waardoor je veel moet corrigeren, opzich is dit nog wel te doen maar het nadeel is wel dat als je aan het filmen bent dit veel schokkerige beelden oplevert.
Je kunt door middel van de knop rechts boven de controller switchen tussen 2 modes. Mode 1 reageert wat langzamer op je bewegingen omdat de ingebouwde 'Gyro' maar aanwezig is om je Quadcopter stbiel te houden waardoor het vliegen wat 'soepeler' gaat. Kies je voor mode 2 dan is het al een stuk lastiger om de Quadcopter onder controle te krijgen omdat hij sneller reageert, scherper stuurt en sneller kunt accelereren.

De Quadcopter beschikt ook over de zogeheten; '360 Degree Stunt Function' een leuke functie wat het mogelijk maakt om over de kop te gaan. Je activeert deze functie door 1x op de knop rechts boven de controller te drukken en dan snel naar links of rechts te sturen.

Er zijn verschillende leds verwerkt in de Quadcopter wat het ook mogelijk maakt om 's avonds te kunnen vliegen, ze komen voor mij nogal fancy over en had ook eigenlijk niet gehoeven.

Camera:
De camera, om deze reden had ik de Quadcopter aangeschaft. Het leek me leuk om filmpjes te maken vanuit de lucht. De Quadcopter beschikt over een ingebouwde 2MP camera. Welke de functie heeft om foto's te maken en te kunnen filmen. Deze functies zijn in te schakelen door middel van de controller. Je kunt dus vanuit de lucht beginnen met filmen of foto's te maken. Op de Quadcopter zelf bevind zich ook een knop om handmatig foto's te kunnen maken, hiervoor heb je de controller niet nodig. Als je begint met filmen veranderd het groene licht op de Quadcopter in rood, en begint te knipperen. Bij het maken van foto's brand het rode lichtje kort en veranderd daarna weer in groen.

De kwaliteit van de camera valt helaas wel iets tegen. Hij heeft veel moeite om al het licht op te vangen en zit ook aardig wat ruis in. Ook is het lastig om mooie beelden te krijgen als er iets wind staat buiten omdat hij snel uit balans raakt door de wind, dit resulteert vaak in wat schokkerige beelden. Natuurlijk kun je voor de bovenstaande prijs ook geen spectaculaire camera verwachten dus wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding is het nog wel te doen.

De filmpjes worden automatisch opgeslagen op de bijgeleverde 4GB SD kaart welke zich achterin de Quadcopter bevind. Ook vind je in de doos een SD-kaart Reader welke je in je PC plugt daarna zijn de bestanden gemakkelijk te bekijken.

Batterij:
De bijgeleverde 250mAh Li batterij bevind zich achteraan de Quadcopter in een handig 'bakje' waar je hem gemakkelijk kunt installeren en verwijderen om op te laden. Je sluit hem aan door de 2 connectors met elkaar te verbinden, daarna staat de Quadcopter aan. Er zit dus helaas geen aparte Aan/Uit knop het, iets wat eigenlijk wel handig zou zijn geweest.

De batterij houd het ongeveer 5 á 6 minuten vol. Als je aan het filmen bent is dit iets korter (4 min). Opladen kan door middel van de bijgeleverde oplader welke je aan je PC kunt hangen of in een adapter kunt pluggen. Opladen kost ongeveer 60 á 70 minuten. Het is dus wel aan te raden om er eventueel wat extra batterijen bij te kopen zodat je niet zolang hoeft te wachten.

Conclusie:
Al met al ben ik erg tevreden met de Quadcopter, dankzij de lage prijs en de gemakkelijke besturing is het voor een beginnende gebruiker een leuke Quadcopter. Hij is erg stabiel en reageert accuraad op de besturing, wel is het wat lastiger om goede controller te krijgen als er buien wat wind staat. Ook de Camera functie is een leuke bijkomstigheid ik moet wel zeggen dat je niet te veel van de kwaliteit moet verwachten, maar voor het geld is het een prima ding.

De controller had wat beter uitgewerkt mogen worden, hoewel de kwaliteit prima is en hij erg fijn in de hand ligt komt die wel wat goedkoop over.

Pluspunten:
- Gemakkelijke besturing.
- Goedkoop instap model.
- Bouwkwaliteit prima.
- Motoren goed beschermt.
- Zachte pads aan de onderkant.
- 2 vlieg modes.

Minpunten:
- Camera matige kwaliteit.
- Goedkoop uitziende controller.
- Klein en ligt van gewicht, waardoor vliegen met wind erg lastig is.
- Tandwiel aandrijving, goede besturing maar wel kwetsbaar

maandag 9 februari 2015 @ 09:36:14 #72
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_149500347

Na mijn eerdere goede ervaring met gaming gear uit china van onder andere Fühlen en Sades besloot ik weer is wat ‘chinees’ te bestellen. Dit keer van het merk Aula, een redelijke naam in de chinese wereld die ook aan het uitbreiden is naar de westerse wereld. Zo hadden ze onlangs nog een stand op de CES in Las Vegas om hun producten te promoten.
Ik heb bij Lightake een Muis en toetsenbord besteld, beide bedraad. De Befire en de Killing the soul zitten in een pakket samen. En ja, aan de naamgeving van de producten moeten ze nog wel wat veranderen, maar aan de producten zelf niet.

Het pakketje was ‘security checked’ dus een kant was opengesneden en toen met een kilomter tape weer dichtegeplakt. De zegel op de binnen-doos was nog gewoon intact dus ze hebben niet naar het product zelf gekeken. Blijkbaar alleen of de customs-slip wel klopte van “keyboard+mouse”.

De authenticiteit oftewel echtheid van Chinese producten is altijd al een lastig punt geweest. Eerst alleen bij de westerse producten die je importeerde uit China. Maar in steeds grotere mate ook de Chinese producten die door andere chinezen weer nagemaakt worden. Daarom zie je dat steeds meer bekendere Chinese merken unieke krascodes op hun verpakkingen verwerken waarmee je de authenticiteit van het product kan controleren. Een voorbeeld hiervan zijn de Xiaomi powerbanks. Maar ook dit product komt met een Authenticiteits-kenmerk. Na wat krassen en invullen op een Chinese site komt er uit dat hij inderdaad ‘authentiek’ is.

Bewijs van authenticiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waar het allemaal om gaat bij keyboards is .. typt hij fijn? En ja dat doet hij. Houd je niet van wat geluid bij het typen dan moet je dit keyboard niet nemen want er is wel duidelijk een click hoorbaar bij het typen. Maar zelf vind ik dit eigenlijk wel chill t.o.v. helemaal stille toetsenborden. De houding van het toetsenbord is een klein beetje raar aangezien hij bijna geheel horizontaal staat (met pootjes aan de achterkant uitgeklapt). De voorkant staat dus een beetje omhoog door de rubber voetjes daar. Even wennen maar niet perse een product-killer.
Naast het standaard typen heeft dit toetsenbord nog een paar wat uniekere features. Zo is back light achter alle toetsen aanwezig die in verschillende standen te zetten is. Van helemaal gedimd tot een redelijk fel standje en een “fade” modus (Why?!).
Ook zitten er multimedia toetsen in de F* knoppen verwerkt die je kan activeren in combinatie met de FN toets.
En gooi je een glas water over je toetsenbord heen? Geen probleem! Want in de onderkant van het toetsenbord zitten verschillende gaatjes om het water er uit te laten lopen. En zo te voorkomen dat het water bij de PCB komt. Hierom staat denk ik het toetsenbord in zijn geheel wat hoger. Het toetsenbord is 46 cm breed, 3cm hoog en 19 cm lang.

Een andere unieke feature bij de verschillende Aula toetsenborden is dat je een speciaal ‘toets-tooltje en doorzichtige reserve toetsen meegeleverd krijgt. Nouja reserve toetsen, het is de bedoeling dat je met deze toetsen combinaties voor jezelf kan highlighten in combinatie met de backlight zodat je ze makkelijk kan vinden. De tool werkt echt super goed en het effect is ook leuk.

Wie raad welk woord hier gemaakt is met de speciale toetsen?

De muis is qua vorm vergelijkbaar met de Fühlen X100, gemiddeld genomen dus een iets kortere muis. De hoogte is iets hoger dan de Fühlen. Ongeveer vergelijkbaar met de Logitech G700. De muis is gemaakt van verschillende materialen om op sommige plekken net wat meer grip te geven en andere plekken net wat meer comfort te geven.
De DPI is verstelbaar tussen de 800, 1200, 1600 en 2000. Zelf gebruik ik bijna altijd de 1600. Voor de rest zitten er zoals gebruikelijk bij game muizen twee thumb-buttons op die je bij het browsen ook handig kan gebruiken om een pagina terug en vooruit te kunnen gaan.
Uniek aan deze muis is de Double click button, deze simuleert twee left-mouse button clicks heel kort achter elkaar. Voor mij niet echt een must-have feature, maar als je er aan went kan het denk ik best handig zijn.

Deze kit van Aula is me prima bevallen! Voor z’n 35 euro heb je toch wel een echte gamers keyboard en muis. De unieke backlight, buttonswap en double click features maken deze set ook nog is redelijk uniek. Ben je op zoek naar een niet al te dure maar toch goed functionerende gaming set? Dan doe je aan deze set geen miskoop!
Wil je meer informatie over Aula keyboards en muizen kijk dan op hun website.
Heb je ook interesse in dit keyboard? Ik heb ‘m via Lightake binnen gehaald. Of alleen het keyboard.

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:28:57 #73
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_149588254
ORICO 2599US3 - 2.5" HDD enclosure - USB 3.0
Link: http://www.aliexpress.com(...)-to/32236690007.html
Prijs: $ 11,99 (gekocht in sale voor $ 6,99)

Kort maar krachtig:
Goed ingepakt, nette verpakking. Voelt goed aan, soort soft-touch plastic. En voorzien van een klein blauwe LED als hij is aangesloten en bij het lezen/schrijven knippert hij paars (rood + blauw).

Alles zit erbij. HDD is erg gemakkelijk te installeren, kwestie van achterkant los schuiven (zit goed vast), HDD erin schuiven en achterkant er weer op schuiven. Doordat de achterkant voorzien is van een 'schuimpje' (welke ook nog één van extra is meegeleverd) klemt hij de HDD vast.

Verpakking:

Inhoud:

Waar het om draait:

Het slachtoffer (oud beestje):

Testresultaat (via USB 3.0-poort in laptop):

Eindconclusie:
Zeker in de sale: DOEN!
pi_150020797
Sinds NFC en Bluetooth LE vaker standaard op telefoons etc is terug te vinden komen er meer een meer gadgets die hier gebruik van maken.
Een van die gadgets zijn zogenaamde trackers. Pas geleden was er de Nut waar een aantal reviews over verschenen zoals die van medeTweakblogger Chocoball. Echt denderend was het niet , die Nut :)

Maar het principe heeft wel potentieel. Een klein gizmo wat je aan je sleutelhanger doet en vervolgens met een app kan tracken.

De iTreasures iFinder+ is zo'n tracker. De versie die ik heb komt bij Tinydeal vandaan. (de tracker wordt verkocht onder verschillende namen met steeds een ietwat ander uiterlijk)

Vergeleken met de Nut is deze is een stuk simpeler. Geen account waar je je bij aan hoeft te melden en dat soort ongein.
De tracker komt in een simpele verpakking met daarop in het Engels een korte beschrijving van wat de tracker allemaal kan. In de doos zit de tracker zelf, een reserve knoopcel (CR2032) en een staafje op het deksel te openen. Er zit al 1 knoopcel in de tracker, maar vergeet het papiertje er ondervandaan te halen, anders maakt de batterij geen contact.

Helaas zit er geen handleiding bij, of een QR code naar de app dus dat was even googlen.
De app kan je hier viinden: https://play.google.com/s(...)asures.ifinder&hl=en

Deze app is vrij simpel, en geheel in het Engels. Zoals eerder genoemd hoef je je niet aan te melden. Je drukt de knop op de tracker een paar seconden in tot de LED knipperd en dan zou je deze moeten zien in de app. Pairing gemaakt en kan je beginnen met de app.
De app is vrij simpel met 6 grote knoppen.

Allereerst is er " Alarm "
Hier kan je het alarm aan zetten (en ook weer uit) om je tracker op te sporen. Dit kan door middel van geluid, een vrij luide BEEP BEEP, of door de LED te laten knipperen, handig als je je sleutelbos zoekt in het donker.

Vervolgens heb je Camera. Als je deze mode gebruikt kan je de knop op de tracker als sluiterknop gebruiken. Handig bij het maken van selfies zonder je duim te hoeven te verdraaien.
Dit zelfde geldt ook voor Video (maar dan uiteraard video ipv foto's)

Dan is er nog Location. Als je deze knop klikt krijg je een map te zien. Op het moment dat je smartphone de connectie kwijt is met de tracker zie je hier de laatste positie van de tracker.

Als laatste is er Devices. Hier kan je de gepairde trackers zien, je kan er max 5 tegelijk gebruiken.
Ook kan je hier de tracker instellen. Onder andere kan je het alarm instellen. Als je dit alarm aanzet gaat de tracker beepen om het moment dat deze een bepaalde afstand van je telefoon vandaan is.
Er zijn 3 settings voor deze afstand, 3-5m / 5-10m en 10-30m als ik juist gegoogled heb.
Dit alarm is op zich handig als je je sleutels niet willen verliezen door ze op het terras te laten liggen bijvoorbeeld.

De app ziet er een beetje simpel uit en zal geen design prijzen winnen. De tracker zelf ook niet. Maar hij is licht en klein genoeg om aan je sleutelbos te doen zonder al te veel hinder.
Door het gebruik van Bluetooth 4.0 LE zal ook de app niet al te veel stroom eten.
De batterij in de tracker zelf zou zo'n 12 maanden mee moeten gaan.

Al met al doet deze tracker wat het moet doen. Als je vaak je sleutels vergeet dan is dit een perfect gadget voor je. Of het die 12 euro waard is, dat ligt eraan. Een nieuw slot is vaak een stuk duurder :Y)

maandag 2 maart 2015 @ 17:36:08 #75
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150221314

De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera, dé wireless IP camera van Xiaomi, of van Xiaoyi, of toch de Ants camera? Het is allemaal een en dezelfde camera door Xiaomi geproduceerd onder de merknaam Xiaoyi. En de camera waar ik het in deze review over ga hebben. Het is een draadloze IP camera. Dus een camera die via je draadloze Wifi netwerk beeld doorstuurt naar je telefoon en/of tablet.
De camera kan je voor veel verschillende dingen gebruiken maar de voornaamste redenen zijn toch wel als beveiligingscamera en als babysit camera.

De cam komt zoals je van Xiaomi gewend bent in een minimalistische maar goed doordachte verpakking. Op de verpakking een klein xiaomi logo te vinden op de achterkant. Alle andere logo’s zijn van “YI” het sub-merk dus. In de doos zit de cam in zijn behuizing, een (Chinese) handleiding, (US plug) oplader en een USB kabel van 1,5m. Van Tinydeal kreeg ik standaard zonder hiervoor gevraagd/extra betaald te hebben een US-->EU plug meegeleverd. Goede handige service dus.

- Features: - 720P HD resolution
- 111 ° wide-angle - 4x (digitaal) zoom
- Video/Foto opnamen maken
- Microfoon
- Luidspreker (two-way-communication)
- Micro-SD kaart opslag
- Micro-USB power-plug
- Motion detection
- Wifi (De Wifi schijnt trouwens niet(goed) te werken op 5Mhz wifi dus check voordat je deze cam koopt of je een modem hebt met de 2,4 Ghz band (bijna alle routers/modems))

Om de cam te koppelen aan je telefoon/tablet moet je ten eerste aan hetzelfde (draadloos) netwerk verbonden zijn en ten tweede moet je op je mobiele apparaat dezelfde app geïnstalleerd hebben. De officiële app is trouwens volledig in het chinees dus hier heb je waarschijnlijk niets aan. Er zijn verschillende vertaalde versies van de app te krijgen. Onder andere op een ‘goedgekeurde’ thread in het officiële Xiaomi forum. Deze heb ik zelf gebruikt.
Dan komt het koppelen zelf, start de app op en log in (met bijvoorbeeld je Xiaomi account). Sluit je cam op een stroombron aan (Laptop, USB-stroom adapter, powerbank etc.) en reset deze door op de achterzijde in het kleine gaatje enkele seconden de reset-button ingedrukt te houden. Dan klinkt er een Chinese stem en staat je cam open voor detectie. In de app kan je dan “een camera toevoegen”. Zelf heb ik dit een paar keer moeten proberen voordat het lukte. Maar hij doet het nu elke keer gewoon bij het opstarten.
(eventueel kan je deze guide gebruiken die door asm980 gemaakt is (van het en.miui.com forum))

De cam zelf is eigenlijk maar een redelijk kleine module met een doorsnede van 6cm bij 3cm. Deze zit in een strakke witte behuizing geklikt en kan vrij rond draaien, de behuizing heeft een kantelpunt en een stevige basis. Deze basis is zelf zwaarder dan de cam, dus je kunt hem in elke positie neerzetten.. hij zal niet omvallen. Kortom je kan hem op je bureau ergens op richten, maar ook bovenop de kast dat hij recht naar beneden kijkt. Wil je hem aan de muur bevestigen? Dan kan je de basis los likken en de schroefgaten gebruiken die er al in zitten om hem vast te zetten op je muur.

Om het beeld van je IP-cam te bekijken heb je dus de Ants-cam app nodig. Ik heb voor deze review de iets beperktere versie gebruikt omdat niet alle features nog vertaald zijn en het daardoor ook niet de aller laatste versie van de app is. Maar ook met deze app kom je al een heel eind.
Allereerst gebruik je de app om je IP-cam te koppelen, de keren daarna verschijnt hij al in het menu en kan je hem activeren door er gewoon op te klikken.
In de camera interface kan je het beeld in portraid bewegen door te swypen of je toestel heen en weer te bewegen. In landscape krijg je wel het hele beeld te zien.
Met de tijdbalk onderin kan je terug in de tijd kijken (opgeslagen op je SD-kaartje, zonder is het dus niet mogelijk), hierop staat ook de ‘motion detectie’ aangegeven. Hierbij moet je wel vaak bufferen.. maar ’t werkt wel redelijk.
Live video geeft hij ongeveer met 20fps 720p door na enkele seconden gebufferde te hebben, ook zit er wat vertraging in de doorgifte.
Door op de microfoon-knop in het midden te drukken en in je telefoon te spreken stuur je een audio-bericht naar de cam en zal dit via het speakertje te horen zijn. Andersom kan je de microfoon van de cam ook aan zetten om te horen wat er aan de andere kant gebeurt.

Daarnaast kan je nog wat andere instellingen veranderen, zoals het ledje op de voorkant, je cam updaten etc.

Bij mij op de universiteit is het netwerk beschermd met een extra protocol boven WPA2 met een inlognaam/code. Volgens mij is het niet mogelijk om je cam dan via dat netwerk makkelijk te koppelen en te bekijken. Maar ik wou hem daar toch gebruiken, dus moest er iets anders op gevonden worden. Uiteindelijk heb ik daar een ander product van Xiaomi voor gebruikt. Namelijk de mini-wifi-dongle van Xiaomi, en dan nog in combinatie met een Xiaomi powerbank.. kon ik hem mooi ergens hoog plaatsen en overzicht hebben van de werkplek.

De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera is voor mij een superleuke en ook functionele gimmick gebleken. Met zijn ongeveer 30/35 euro is het niet een heel goedkope wireless ip camera maar ook niet een hele dure. De feature set en uitstekende kwaliteit die je er voor terug krijgt is het voor mij zeker waard. De flexibel mount waar de cam in zit is mij erg handig gebleken want je kan hem in echt bijna alle standen zetten. De beeldkwaliteit is meer dan genoeg voor huis-tuin-keuken gebruik, misschien zelfs wel voor kleine bedrijven. Enige echt grote nadeel van de cam is en blijft dat hij eigenlijk bedoelt is voor de Chinese markt. En alle bijbehorende nadelen van dien. Dus de Chinese app, gesproken Chinese boodschappen etc. Maar er valt mee te leven, en desondanks vind ik de cam zeker zijn geld waard!

Hij is onder andere te koop bij Tinydeal maar ook bij ongeveer alle andere Chinese webshops.

Meer informatie op de officiële (Chinese) Xiaomi site: LINK.
En voor support/feedback kan je altijd hier je vraag stellen of even rondneuzen op het onofficiële Xiaomi support/feedback forum hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 02-03-2015 17:54:39 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')