eeh jah hoe vertel ik dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef wintersophiam_ het volgende:
Sommige sims gebruikers zullen het wel kennen, de registratie code kwijt zijn! Ik speelde eerst gewoon sims 3 maar mijn broer heeft de cd stuk gemaakt en ik had nog sims 2 liggen. Nou wil ik wel sims 2 spelen maar ik ben dat boekje kwijt. Beetje rond ge-googled naar codes maar geen een werkte. Weet iemand een oplossing?
denk niet dat dat mij gaat lukken, had er wel iets over gelezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:36 schreef Williambrons het volgende:
[..]
eeh jah hoe vertel ik dit.
gebruik maken van z'n progromaatje dat wat veranderd aan bestanden in jouw computer en jou dan een serie letters en cijfers geeft die jij vervolgens kan gebruiken en daarmee kan jij het spel spelen.
do you speak a little bit englisch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef wintersophiam_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat mij gaat lukken, had er wel iets over gelezen
wil niet opscheppen maar mijn engels is primaquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Williambrons het volgende:
[..]
do you speak a little bit englisch?
i dont speak englisch very well maar dat komt nog wel.![]()
dan kan je gewoon stappenplan volgen.
het is wat kopieren plakken, snelkoppeling maken en gamen;)
dan kan jij dat wel;)quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef wintersophiam_ het volgende:
[..]
wil niet opscheppen maar mijn engels is prima
deze codes werken niet bij mij, heel raarquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Anthony9219 het volgende:
Die kan je gewoon op internet vinden
ff belletje wagen, is Nederlands nummer: http://www.ea.com/nl/news(...)he-customer-support-quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef wintersophiam_ het volgende:
Sommige sims gebruikers zullen het wel kennen, de registratie code kwijt zijn! Ik speelde eerst gewoon sims 3 maar mijn broer heeft de cd stuk gemaakt en ik had nog sims 2 liggen. Nou wil ik wel sims 2 spelen maar ik ben dat boekje kwijt. Beetje rond ge-googled naar codes maar geen een werkte. Weet iemand een oplossing?
haha dat dacht ik dus ook al='Dquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:13 schreef Chef_M het volgende:
Geef gewoon toe dat je het illegaal gedownload hebt, ipv altijd die smoesjes verzinnen voor CDkeys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |