ik heb ook eentje van Babybliss maar bij mij breekt dat opzetstukje altijd afquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb er 1 van babyliss, werkt wel goed, al trim ik niet zoveel. Ik laat mijn baard ook gewoon groeien al geef ik met de trimmer wel de buitenste lijnen aan.
Dit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik al vele jaren een trimmer om mijn baard en ook mijn hoofd te scheren. Mijn ervaring: je moet geen consumentending kopen want die zijn over het algemeen kutkwaliteit. Ik heb meerdere philips, brauns en remingtons versleten maar die waren (zeker terugkijkend) allemaal waardeloos; ze kwamen soms maar nauwelijks door mijn haar heen, liepen vast, scheerden matig en gingen snel kapot. Ik ben toen voor een professioneel merk gegaan, een Moser 1400, en dat is een wereld van verschil. Scherpe messen, sterke motor, degelijke kwaliteit. Scheren is daarmee supermakkelijk, geen frustraties meer. Heb dat ding al jaren, gebruik hem meerdere keren per week, en hij doet het nog steeds even goed.
Het kan ook voor ongeveer de helft vd prijs... (is van dezelfde firma, opzetstukken zijn ook uitwisselbaar volgens mij)quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef MarkBroflovski het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/mo(...)er/9000000011874396/
Dus dat is zeer goed spul? Prijs valt mij mee
Prima merk, Philips. Ik doe er zelfs m'n hoofdhaar mee..quote:Op woensdag 11 december 2013 09:44 schreef Deemty het volgende:
braun was ik ook zeker niet van plan, dacht zelf aan philips. Maar ga nog even wat meer info opzoeken over moser en wahl
Dan ruikt toch je hele gezicht naar vis johquote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef Waaghals het volgende:
Ik gebruik gewoon dat ding waar mijn vriendin haar poesje mee scheert.
naar bloemetjesquote:Op donderdag 12 december 2013 11:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan ruikt toch je hele gezicht naar vis joh
Dat is dus grote probleem met Babyliss die opzet stukjes zijn echt bagger kwaliteit .quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef JeffreyXL het volgende:
Heb een babyliss. Gebruik hem veel en doet het eigenlijk prima. Opzet stukje waarmee je de stand kan bepalen is wel erg fragiel een keer te hard stoten en er breken wat tandjes af. Heb er volgens mij rond de 25eu voor betaald doe er nu een goed jaar mee.
Veel plezier met scherenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:01 schreef Deemty het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik kwam erachter dat ik nog een cadeaucard van de mediamarkt had. Dus gisteren even hiernaartoe gegaan, hier hebben ze geen moser of wahl trimmers kwam ik achter.
Uiteindelijk voor de philips gegaan en wel de BT9290/32 http://www.mediamarkt.nl/(...)1095.html?langId=-11
Samen met een cashback actie van philips van 20 euro, heb ik deze mooi goedkoop kunnen aanschaffen. Ik zou niet weten wat ik anders met mijn cadeaucard had moeten doen, dus zie ik deze als extra korting.
Eens. Ik ben een tijd geleden ook overgestapt op Moser, en al die huistuinkeukenmerken komen er hier niet meer in, waardeloze apparaten als je eenmaal een Moser gebruikt hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik al vele jaren een trimmer om mijn baard en ook mijn hoofd te scheren. Mijn ervaring: je moet geen consumentending kopen want die zijn over het algemeen kutkwaliteit. Ik heb meerdere philips, brauns en remingtons versleten maar die waren (zeker terugkijkend) allemaal waardeloos; ze kwamen soms maar nauwelijks door mijn haar heen, liepen vast, scheerden matig en gingen snel kapot. Ik ben toen voor een professioneel merk gegaan, een Moser 1400, en dat is een wereld van verschil. Scherpe messen, sterke motor, degelijke kwaliteit. Scheren is daarmee supermakkelijk, geen frustraties meer. Heb dat ding al jaren, gebruik hem meerdere keren per week, en hij doet het nog steeds even goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |