quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het kan ook niet wat ik zei. Goed lezen.
Wel dus want als ik rechts een laarsje aan doe en links een sneaker heb ik ze toch tegelijk aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja laarzen en sneakers tegelijk kan ook niet.
Ik had het over laarzEN én sneakerSquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Wel dus want als ik rechts een laarsje aan doe en links een sneaker heb ik ze toch tegelijk aan
Moeten ze perse aan je voeten zitten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over laarzEN én sneakerS
Handen en voetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over laarzEN én sneakerS
Is wel zo handig ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeten ze perse aan je voeten zitten?
Klovenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Handen en voeten![]()
Mijn fashion update![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou...
Gelukkig schijnt de zon![]()
Zolang het maar niet gaat sneeuwen wanneer we er last van gaan hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komende dagen ook nog wel... wordt wel steeds frisser, maar dat vind ik niet zo erg
Ja dat is sip voor de mensen die er door heen moeten...quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang het maar niet gaat sneeuwen wanneer we er last van gaan hebben.
Sneeuw terwijl je binnen zit,![]()
![]()
Sneeuw terwijl je er doorheen moet rijden/lopen/fietsen,![]()
![]()
Kloven. Ik ga maar geen ranzige plaatjes van voeten posten:')quote:
Ik ook wel hoor, maar ik wil er niet doorheen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is sip voor de mensen die er door heen moeten...
Ik wil wel sneeuwheul veul
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Sneeuw
Ongeacht of je er doorheen moet of niet
Altijd. Vooral na het stappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?
Soms, met m'n nichtje zou wel leuk zijn dit jaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |